Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

record

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: record

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
    Sorry 't is vrijdag vandaag...en ik verlang naar 't weekend.
    maar het blijft wel een goeie en terechte opmerking hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

In het buitenland word wel overal de schuld in de schonen van de vlamingen geschoven terwijl de walen hardnekkig op alles non blijven zeggen en geen enkele verandering willen, in tegendeel zelfs ze willen nog meer.
      Als je dan nog een Belg hebt zoals die gisterenavond op de NL zender te zien was in het programma De Wereld Draait Door die heel het zaakje dan nog eens in het belachelijke trekt en niet vertelt waarover het eigenlijk wel echt gaat en zo de vlamingen nog wat slechter af komt schilderen dan krijg ik meer het gedacht dat die Belg een land verrader is, ik heb hem al meer gezien maar ik weet zijn naam niet.
      Last edited by Sus; 18 februari 2011, 21:24.
      D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
        ... dan krijg ik meer het gedacht dat die Belg een land verrader is, ik heb hem al meer gezien maar ik weet zijn naam niet.
        Oei, oei, zo'n geladen woorden voor iemand die gewoon een andere visie heeft op ons circus.
        Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

.............
          Als je dan nog een Belg hebt zoals die gisterenavond op de NL zender te zien was in het programma Paul en Witteman (dacht ik) die heel het zaakje dan nog eens in het belachelijke trekt en niet vertelt waarover het eigenlijk wel echt gaat en zo de vlamingen nog wat slechter af komt schilderen dan krijg ik meer het gedacht dat die Belg een land verrader is, ik heb hem al meer gezien maar ik weet zijn naam niet.
          http://pauwenwitteman.vara.nl/Uitzen...tml?&tx_ttnews[tt_news]=20190&tx_ttnews[backPid]=1546&cHash=4aae32d7daf52570b2178ce962574aa3
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

allèèz, 'k zal een ander land als voorbeeld nemen; Zwitserland want daar ga ik binnenkort ook naartoe...

Ge kunt er niet omheen hé mannen, ons landje is gewoon een afknapper, niet alleen op politiek vlak.
            Niveau van onze voetbalploegen stelt gewoon niks voor, onze wegen zijn precies een roetsjbaan,
            bijna alles is hier duurder dan in andere landen (internet, telefonie, gas, elektriciteit, ...),
            en noem maar op...

Gelukkig hebben we onze Kim nog...
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

dat die Belg een land verrader is, ik heb hem al meer gezien maar
              ik weet zijn naam niet.
              Oei, een landverrader in ons midden. Opererend nog wel vanuit Nederland. En ik die nooit
              in een land met landverraders heb willen wonen. Ik ga nu mijn pyjama aandoen en over de
              toekomst nadenken.
              Ik had mijn pyjama al aan.
              Vreemd, in mijn toekomst komt geen land in voor. Geen politici. Geen Vlamingen. Geen
              Walen. En ook Brussel niet. Maar wel veel liefde. Vooral veel liefde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                hahaha... die is goed !

maar tegelijk ook wel best zielig hé voor een landje dat sowieso al niks voorstelt er ook nog in slaagt om geen regering te kunnen vormen...

binnenkort ga ik richting Oostenrijk, da's dan het zoveelste jaar op rij dat we het ginds mogen horen... Dutroux, dioxinecrisis, ramp met de Herald of Free Enterprise, Heizeldrama, ..., en nu de regeringscrisis.
                Ne mens is op den duur echt beschaamd om Belg te zijn wanneer ie zich in 't buitenland bevindt.
                Ik zeg altijd dat ik uit Vlaanderen kom of dat ik Brabander ben
                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                George Orwell

Comment

Ik vind dat het buitenland recht heeft op wat er zich werkelijk speelt in België en niet een land af te laten schilderen door een rodelaar die daar zijn mening gaat verkondigen en die totaal niet met de werkelijkheid strookt.
                  Het buitenland doet niet anders dan de roddels van de walen geloven ze onderzoeken niet eens hoe het werkelijk zit en dan zijn er nog flauw plezante vlamingen die daar nog een schep bij op doen.
                  We leven nu al meer dan 100 jaar onder het juk van de walen, we hebben nu eindelijk ene gekozen die zich niet laat paaien door de walen en het been stijf houd.
                  Het enige probleem dat er geen regering zal komen zolang die zijn been stijf houd want de walen gaan nooit iets toegeven die doen of er niks fout is in België en die willen in plaats van dingen die noodzakelijk zijn alleen dat alles bij het oude blijft en dat ze nog meer krijgen dan nu al het geval is.
                  Toen ik in 1971 bij het leger was zaten er walen en vlamingen, de walen maakten altijd ambras en als een moegetergde vlaming iets terug deed dan waren ze de pineut want de walen kregen altijd gelijk van de franstalige officieren.
                  Als wij binnen gingen stapten eerst de walen in ze namen steevast tweede klas en wij mochten in de derde klas gaan zitten, en als we aankwamen stonden voor de walen bussen klaar en wij konden als laatste in een kamion de walen lagen dan al in bed tegen dat wij aankwamen.
                  Voor de walen zijn we nooit meer geweest dan boerkens en dat zal altijd zo blijven zolang wij op onze kop laten schijten.
                  Ook straf vond ik dat in Leuven de studenten op straat kwamen voor een België met walen en vlamingen, die zijn vergeten zeker welke rellen er in de jaren 70 geweest zijn met het moto Leuven vlaams en hadden ze toen niet zo op straat gekomen dan had Leuven nu ook Franstalig geweest.
                  Last edited by Sus; 18 februari 2011, 18:31.

Comment

Ik vind dat het buitenland recht heeft op wat er zich werkelijk speelt in België en niet een land af te laten schilderen door een rodelaar die daar zijn mening gaat verkondigen en die totaal niet met de werkelijkheid strookt.
                    Het buitenland doet niet anders dan de roddels van de walen geloven ze onderzoeken niet eens hoe het werkelijk zit en dan zijn er nog flauw plezante vlamingen die daar nog een schep bij op doen.
                    We leven nu al meer dan 100 jaar onder het juk van de walen, we hebben nu eindelijk ene gekozen die zich niet laat paaien door de walen en het been stijf houd.
                    Het enige probleem dat er geen regering zal komen zolang die zijn been stijf houd want de walen gaan nooit iets toegeven die doen of er niks fout is in België en die willen in plaats van dingen die noodzakelijk zijn alleen dat alles bij het oude blijft en dat ze nog meer krijgen dan nu al het geval is.
                    Toen ik in 1971 bij het leger was zaten er walen en vlamingen, de walen maakten altijd ambras en als een moegetergde vlaming iets terug deed dan waren ze de pineut want de walen kregen altijd gelijk van de franstalige officieren.
                    Als wij binnen gingen stapten eerst de walen in ze namen steevast tweede klas en wij mochten in de derde klas gaan zitten, en als we aankwamen stonden voor de walen bussen klaar en wij konden als laatste in een kamion de walen lagen dan al in bed tegen dat wij aankwamen.
                    Voor de walen zijn we nooit meer geweest dan boerkens en dat zal altijd zo blijven zolang wij op onze kop laten schijten.
                    Ook straf vond ik dat in Leuven de studenten op straat kwamen voor een België met walen en vlamingen, die zijn vergeten zeker welke rellen er in de jaren 70 geweest zijn met het moto Leuven vlaams en hadden ze toen niet zo op straat gekomen dan had Leuven nu ook Franstalig geweest.
                    14-18 ook niet vergeten hé
                    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                    George Orwell

Comment

Blijkbaar kan het niemand nog schelen wat er met ons land gebeurt, beseffen sommige eigenlijk nog wat dat voor de toekomst van ons en onze kinderen betekend.
                      Maar ja ik ga me er ook niet druk meer in maken van mij mocht er al lang een slot op.

Comment

Gelukkig hebben we onze Kim nog...
                        Lap, die is vandaag ook haar mooie 1e plaats verloren
                        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                          Oei, een landverrader in ons midden. Opererend nog wel vanuit Nederland. En ik die nooit
                          in een land met landverraders heb willen wonen. Ik ga nu mijn pyjama aandoen en over de
                          toekomst nadenken.
                          Ik had mijn pyjama al aan.
                          Vreemd, in mijn toekomst komt geen land in voor. Geen politici. Geen Vlamingen. Geen
                          Walen. En ook Brussel niet. Maar wel veel liefde. Vooral veel liefde.
                          Utopia of anders in een commune gaan leven ( vrije liefde)
                          George Orwell

Comment

...
                            Jij schetst het buitenland dus een betrouwbaarder beeld van België dan ze nu hebben?

Dat veel Vlamingen onder het juk van hun vrouw, hun baas, ... of zelfs van hun kinderen leven, wil iedereen misschien nog geloven, maar onder het juk van de Walen?
                            Zo'n bewering moet je staven met betrouwbare sociologische en economische studies - niet met emotioneel geladen verhaaltjes of propaganda van politieke partijen.
                            Vergeet niet dat we in de eenentwintigste eeuw leven, hé. Of klaag je ook nog steeds over de Duitse bezetting, of die door de Hollanders, de Fransen ... de Romeinen?

Afgezien van het anekdotisch karakter van jouw jammerklacht over de Walen, vervals je bovendien geschiedkundige feiten.
                            De NMBS heeft de derde klasse afgeschaft in 1956. Hoe kan jij daar dan in 1971 nog in hebben gereisd?
                            Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                              Utopia of anders in een commune gaan leven ( vrije liefde)
                              Pardon, ik ben een oude man in een pyjama, niet Berlusconi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                                Pardon, ik ben een oude man in een pyjama, niet Berlusconi.
                                Maar over die pyjama een kamerjas a la Hugh Hefner .
                                Graptje hé...
                                Last edited by toerist; 19 februari 2011, 10:12.
                                George Orwell

Comment

Working...
                                X