Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

record

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: record

ik trek binnen een uurtje of zo met mijn fototas naar t Baudelopark (Gent). 't Is daar feest
    The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
      ik trek binnen een uurtje of zo met mijn fototas naar t Baudelopark (Gent). 't Is daar feest
      Ben naar die krabbers aan 't kijken tegen Ajax
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Wat ik grote schande vind is dat ze al die politiekers dik blijven betalen en dat de grootste hoop daar zelfs niks meer voor doen.
        Mijn moto is dan ook geen regering geen loon, zet ze maar aan een werkmans dopke.
        Dat wereldrecord zal elke dag nog verlengd worden en het zal nog lang standhouden ook hoor want we zijn er bijlange nog niet, het kan nog makkelijk verdubbelen.
        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Volgens mij gaat Leterme langer premier van lopende zaken worden dan dat hij gewoon premier geweest is. Ook een recordje denk ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
            Wat ik grote schande vind is dat ze al die politiekers dik blijven betalen en dat de grootste hoop daar zelfs niks meer voor doen.
            Mijn moto is dan ook geen regering geen loon, zet ze maar aan een werkmans dopke.
            Dat wereldrecord zal elke dag nog verlengd worden en het zal nog lang standhouden ook hoor want we zijn er bijlange nog niet, het kan nog makkelijk verdubbelen.
            Het nieuwsfeit van de dag is Geert Hoste live op CNN
            En Europarlementariërs die 3000 euro opslag kregen. Je moet maar durven.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Ik denk dat ik maar eens in de politiek stap; een heel jaar lui achterover hangen in mijne zetel,
              privé chauffeur met luxe voiture, beetje chit chatten met de collega's en een dikke pré opstrijken...
              Maak van uw hobby uw beroep.
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                Ik denk dat ik maar eens in de politiek stap; een heel jaar lui achterover hangen in mijne zetel,
                privé chauffeur met luxe voiture, beetje chit chatten met de collega's en een dikke pré opstrijken...
                Maak van uw hobby uw beroep.
                ow die zit wel ferm!

dees nog tegengekomen:

thx Qmusic
                nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                  ow die zit wel ferm!

dees nog tegengekomen:

thx Qmusic
                  hahaha... die is goed !

maar tegelijk ook wel best zielig hé voor een landje dat sowieso al niks voorstelt er ook nog in slaagt om geen regering te kunnen vormen...

binnenkort ga ik richting Oostenrijk, da's dan het zoveelste jaar op rij dat we het ginds mogen horen... Dutroux, dioxinecrisis, ramp met de Herald of Free Enterprise, Heizeldrama, ..., en nu de regeringscrisis.
                  Ne mens is op den duur echt beschaamd om Belg te zijn wanneer ie zich in 't buitenland bevindt.
                  "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                  Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

hahaha... die is goed !

maar tegelijk ook wel best zielig hé voor een landje dat sowieso al niks voorstelt er ook nog in slaagt om geen regering te kunnen vormen...

binnenkort ga ik richting Oostenrijk, da's dan het zoveelste jaar op rij dat we het ginds mogen horen... Dutroux, dioxinecrisis, ramp met de Herald of Free Enterprise, Heizeldrama, ..., en nu de regeringscrisis.
                    Ne mens is op den duur echt beschaamd om Belg te zijn wanneer ie zich in 't buitenland bevindt.
                    Schamen?
                    Nooit van zijn leven
                    Zorg voor parate kennis.
                    Dus lees wat over de geschiedenis van Oostenrijk, over hun politiek en minder
                    fraaie dingen van enkele van hun inwoners.
                    Dien ze daarmee van antwoord he
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Beetje schaamte is nooit weg. Dat siert een mens eigenlijk wel. Net zoals deemoed.
                      Maar in Oostenrijk hoef je daar toch geen last van te hebben? Daar hebben ze hun
                      eigen Heiders, en mensen die schuilkelders bouwen om hun eigen dochter op te voeden
                      en te bezwangeren. Alsmede de lederhose. Of erger nog: jodelaars.

Comment

In Oostenrijk kan je uitleggen dat die Dutroux te vergelijken is met Priklopil, het zal rap over iets anders gaan
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                          In Oostenrijk kan je uitleggen dat die Dutroux te vergelijken is met Priklopil, het zal rap over iets anders gaan
                          dacht dat Hitler ook in Oostenrijk geboren was.
                          dus........
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            dacht dat Hitler ook in Oostenrijk geboren was.
                            dus........
                            grt,bouk.
                            Jij verliest...

De wet van Godwin
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                              Jij verliest...

De wet van Godwin
                              das een heeel goeie.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                das een heeel goeie.
                                grt,bouk.
                                Sorry 't is vrijdag vandaag...en ik verlang naar 't weekend.
                                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Working...
                                X