Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat ik grote schande vind is dat ze al die politiekers dik blijven betalen en dat de grootste hoop daar zelfs niks meer voor doen.
Mijn moto is dan ook geen regering geen loon, zet ze maar aan een werkmans dopke.
Dat wereldrecord zal elke dag nog verlengd worden en het zal nog lang standhouden ook hoor want we zijn er bijlange nog niet, het kan nog makkelijk verdubbelen.
D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR
Wat ik grote schande vind is dat ze al die politiekers dik blijven betalen en dat de grootste hoop daar zelfs niks meer voor doen.
Mijn moto is dan ook geen regering geen loon, zet ze maar aan een werkmans dopke.
Dat wereldrecord zal elke dag nog verlengd worden en het zal nog lang standhouden ook hoor want we zijn er bijlange nog niet, het kan nog makkelijk verdubbelen.
Het nieuwsfeit van de dag is Geert Hoste live op CNN
En Europarlementariërs die 3000 euro opslag kregen. Je moet maar durven.
Ik denk dat ik maar eens in de politiek stap; een heel jaar lui achterover hangen in mijne zetel,
privé chauffeur met luxe voiture, beetje chit chatten met de collega's en een dikke pré opstrijken...
Maak van uw hobby uw beroep.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Ik denk dat ik maar eens in de politiek stap; een heel jaar lui achterover hangen in mijne zetel,
privé chauffeur met luxe voiture, beetje chit chatten met de collega's en een dikke pré opstrijken...
Maak van uw hobby uw beroep.
maar tegelijk ook wel best zielig hé voor een landje dat sowieso al niks voorstelt er ook nog in slaagt om geen regering te kunnen vormen...
binnenkort ga ik richting Oostenrijk, da's dan het zoveelste jaar op rij dat we het ginds mogen horen... Dutroux, dioxinecrisis, ramp met de Herald of Free Enterprise, Heizeldrama, ..., en nu de regeringscrisis.
Ne mens is op den duur echt beschaamd om Belg te zijn wanneer ie zich in 't buitenland bevindt.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
maar tegelijk ook wel best zielig hé voor een landje dat sowieso al niks voorstelt er ook nog in slaagt om geen regering te kunnen vormen...
binnenkort ga ik richting Oostenrijk, da's dan het zoveelste jaar op rij dat we het ginds mogen horen... Dutroux, dioxinecrisis, ramp met de Herald of Free Enterprise, Heizeldrama, ..., en nu de regeringscrisis.
Ne mens is op den duur echt beschaamd om Belg te zijn wanneer ie zich in 't buitenland bevindt.
Schamen?
Nooit van zijn leven
Zorg voor parate kennis.
Dus lees wat over de geschiedenis van Oostenrijk, over hun politiek en minder
fraaie dingen van enkele van hun inwoners.
Dien ze daarmee van antwoord he
Beetje schaamte is nooit weg. Dat siert een mens eigenlijk wel. Net zoals deemoed.
Maar in Oostenrijk hoef je daar toch geen last van te hebben? Daar hebben ze hun
eigen Heiders, en mensen die schuilkelders bouwen om hun eigen dochter op te voeden
en te bezwangeren. Alsmede de lederhose. Of erger nog: jodelaars.
In Oostenrijk kan je uitleggen dat die Dutroux te vergelijken is met Priklopil, het zal rap over iets anders gaan
Comment