Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graag jullie mening!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Graag jullie mening!

Ja niet slecht, mooi, maar.. eentonig, te braaf zeker voor dat niveau toch. Het mist nog wat ritme en 'animatie' behalve de lyrics hebben jullie hier de single weinig 'gebruikt'. De inhoud van het liedje, de animatie, het grafische en de muziek zijn hier nog ver van elkaar gescheiden. Het grijpt daardoor de kijker niet vast en het blijft al zeker niet lang hangen.
    "Why fake it, when you can create it"

Comment

Er zitten wel wat goede dingen in vind ik.
      Maar toch wat aan de boring kant voor het geheel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        [Mod-LesC]Hoewel we hier in ChitChat zitten (ik vermoed dat de topic elders gepost is en door een van mijn collega's naar dit subforum is gesleept), mag de TS niet vergeten dat wij hier op de eerste plaats een (digitale) fotografieforum zijn, en dit is toch wat anders. Iemand die zich registreert om zijn/haar huis/tuin en keukenvlijt te promoten, is jammer genoeg een beetje "verdacht". Ik zou bv een dergelijk knutselwerk van een BD-lid dat zich elders op het BD-forum verdienstelijk gemaakt heeft, gerust willen beoordelen, maar hier heb ik toch wat meer moeite mee.[/Mod]
        Wat onaardig! Ik werk normaal met fotografie, maar bewerk meer en schiet niet. Waarom is dit niet open voor meerdere mensen dan? En als ik iets wil promoten doe ik dat op Facebook oid, ik wil gewoon feedback!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
          Persoonlijk vond ik het ook bijzonder saai tot 1:09 wanneer de hander weer het werk beginnen doen. Misschien dat de rest afgehaakt heeft. Het liedje heeft me in ieder geval verder doen luisteren.

Als je evenveel inspiratie had voor die eerste minuut was het een pak beter geweest.

Er zijn nog een aantal dingen die storen/in het oog springen. Het sterretje dat toevallig van de pagina valt verdwijnt in het niets op 1:59.

De tekst blijft altijd netjes in beeld tot het volledig gezongen is, behalve op 2:38 waar snel het blad gedraaid moet worden om het volgende effect op tijd te laten beginnen. Dat valt op omdat het de enige plek is waar het voorvalt.

Na 3:27 is de inspiratie weer weg heb ik de indruk.

-edit: dat sterretje vliegt precies weg. Was me ontgaan. Niet echt duidelijk dus. Misschien had je er meer moeten wegblazen ...
          Ik vind het dus zeer goed tussen 1:09 en 3:27 op die twee kleine schoonheidsfoutjes na
          Haha, ja die sterretjes was even een stressmomentje ;-) Thanks voor je feedback!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door designchick Bekijk bericht
            Wat onaardig! Ik werk normaal met fotografie, maar bewerk meer en schiet niet. Waarom is dit niet open voor meerdere mensen dan? En als ik iets wil promoten doe ik dat op Facebook oid, ik wil gewoon feedback!
            [Mod-LesC]OK, noem me maar onaardig. Uit je postgedrag blijkt echt niet dat je je met fotografie bezighoudt. Meer nog: je heb bij BelgiumDigital enkel maar hier in deze topic gepost, waarvoor je je dus hebt moeten registreren. Uiteraard doen wij meer voor mensen die we ook van andere posts kennen.[/Mod]
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              [Mod-LesC]OK, noem me maar onaardig. Uit je postgedrag blijkt echt niet dat je je met fotografie bezighoudt. Meer nog: je heb bij BelgiumDigital enkel maar hier in deze topic gepost, waarvoor je je dus hebt moeten registreren. Uiteraard doen wij meer voor mensen die we ook van andere posts kennen.[/Mod]
              Dit is niet waar en is een oordeel vellen op basis van een mening. ik wil juist meer over beeld en fotografie leren!

Comment

Working...
              X