Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graag jullie mening!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Graag jullie mening!

Hi, dit is mijn eerste post op dit forum! Ik ben sinds twee jaar grafisch designer en ben een bedrijfje gestart met mijn collega Chris. Ik heb nu mijn eerste videoclip gemaakt (low budget) en was heel benieuwd naar wat jullie ervan vinden (aangezien iedereen hier er verstand van heeft)! Opbouwende kritiek en meningen zijn meer dan welkom!

Het gaat om dit filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=VtwPQH0NKpE

Re: Graag jullie mening!

Het spijt me erg maar persoonlijk vind ik het behoorlijk saai...
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Opbouwende kritiek en meningen zijn meer dan welkom!
      na een minuut had ik het wel bekeken:
      de clip is een aaneenschakeling van hetzelfde effectje. Geen verrassingen.
      Je hebt er variatie proberen in te brengen door andere lettertypes te gebruiken, maar daardoor is het grafisch een rommeltje geworden.
      Hopelijk heb je wat aan deze comment om het volgende keer anders aan te pakken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        na een minuut had ik het wel bekeken:
        de clip is een aaneenschakeling van hetzelfde effectje. Geen verrassingen.
        Je hebt er variatie proberen in te brengen door andere lettertypes te gebruiken, maar daardoor is het grafisch een rommeltje geworden.
        Hopelijk heb je wat aan deze comment om het volgende keer anders aan te pakken.
        Hier dezelfde mening....
        En je blad ligt scheef, dat stoorde mij verschrikkelijk...
        Sorry...

Comment

Dit filmpje zeker niet gebruiken bij klanten.
          Veel te amateuristisch. Als je er geen redelijk budget voor hebt, doe het dan niet.
          Veel beter je energie in andere zaken steken waar je wel goed in bent!
          Mijn Flicr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mikka Bekijk bericht
            Veel te amateuristisch. Als je er geen redelijk budget voor hebt, doe het dan niet.
            Mikka, dat slaat werkelijk op niets. Je kan wel degelijk met niets toch iets doen.

Ik vraag me bij het filmpje vooral af waar het om draait. Je geeft aan dat je grafisch designer bent, gaat het om de typografie of gaat het echt om de videoclip?
            https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Als je een mop in vijf seconden kan vertellen, mag je er nooit geen drie minuten over
              doen... zelfs niet om de tijd te doden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mikka Bekijk bericht
                Bedankt voor je eerlijke mening. De klant is er blij mee gelukkig, dit topic was voor mijn eigen ontwikkeling!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
                  Mikka, dat slaat werkelijk op niets. Je kan wel degelijk met niets toch iets doen.

Ik vraag me bij het filmpje vooral af waar het om draait. Je geeft aan dat je grafisch designer bent, gaat het om de typografie of gaat het echt om de videoclip?
                  Het is geen officiele videoclip, maar een "lyrical video", een nieuwe term binnen muziekland. Ik heb juist met een knipoog geprobeerd dit amateuristisch uit te voeren om juist het "houtje touwtje" gevoel mee te geven.. Het is dus geen professionele videoclip met een verhaal, maar een manier om de tekst te verbinden met het nummer!

Comment

ik heb al heel veel slechtere gezien en gehoord dan deze , die waarschijnlijk met meer geld gemaakt zijn

grtjes

Comment

Thanks Ben benieuwd naar meer meningen/reacties!

Comment

Persoonlijk vond ik het ook bijzonder saai tot 1:09 wanneer de hander weer het werk beginnen doen. Misschien dat de rest afgehaakt heeft. Het liedje heeft me in ieder geval verder doen luisteren.

Als je evenveel inspiratie had voor die eerste minuut was het een pak beter geweest.

Er zijn nog een aantal dingen die storen/in het oog springen. Het sterretje dat toevallig van de pagina valt verdwijnt in het niets op 1:59.

De tekst blijft altijd netjes in beeld tot het volledig gezongen is, behalve op 2:38 waar snel het blad gedraaid moet worden om het volgende effect op tijd te laten beginnen. Dat valt op omdat het de enige plek is waar het voorvalt.

Na 3:27 is de inspiratie weer weg heb ik de indruk.

-edit: dat sterretje vliegt precies weg. Was me ontgaan. Niet echt duidelijk dus. Misschien had je er meer moeten wegblazen ...
                        Ik vind het dus zeer goed tussen 1:09 en 3:27 op die twee kleine schoonheidsfoutjes na
                        Last edited by ccc; 16 februari 2011, 13:49.

Comment

ik vind het ook niet slecht, er is toch (na 1 min) wat verandering van effecten, sommige echt leuk, andere idd zo van, "dat heb ik al gezien" (en we zijn natuurlijk verwend met al die beelden en effecten die we overal zien)
                          maar ik vind het wat lang... maar wel origineel, misschien een korter lied, waarmee de effecten mekaar ook vlotter opvolgen.
                          de verschillende lettertypes vind ik wel OK!!
                          De gustibus et coloribus non est disputandum
                          Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

Comment

[Mod-LesC]Hoewel we hier in ChitChat zitten (ik vermoed dat de topic elders gepost is en door een van mijn collega's naar dit subforum is gesleept), mag de TS niet vergeten dat wij hier op de eerste plaats een (digitale) fotografieforum zijn, en dit is toch wat anders. Iemand die zich registreert om zijn/haar huis/tuin en keukenvlijt te promoten, is jammer genoeg een beetje "verdacht". Ik zou bv een dergelijk knutselwerk van een BD-lid dat zich elders op het BD-forum verdienstelijk gemaakt heeft, gerust willen beoordelen, maar hier heb ik toch wat meer moeite mee.[/Mod]
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Ik had het na tien seconden al gezien het zegt me niks, het lijkt wel een PPS.
                              D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Working...
                              X