Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een zoektocht naar de gepaste uitdaging.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Een zoektocht naar de gepaste uitdaging.

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    we wijken (weer) af mensen?
    grt,bouk.

sorry..
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
      En hoelang denk je dat die kernfysicus gemotiveerd zal blijven? Na 2 weken kunnen ze een nieuwe procedure opstarten en dan zijn ze weer verder van huis.
      Als die een vrouw heeft en kinderen, een huis af te betalen en misschien nog zijn
      auto moet afbetalen en god weet wat nog allemaal....dan pakt die wat die krijgen kan
      Trots en beroeps-fierheid betalen geen rekeningen he Destn.
      Maar ok, zo'n kernfysicus zal niet lang zonder werk blijven.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
        sorry..
        Mie toe
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Ik wil mijn topic toch nog even aanvullen.

Ik ben niet lui, heb altijd gewerkt sinds ik 16 ben en soms wel meerdere jobs tegelijk. Als student heb ik bvb. 8jaar bij één werkgever gewerkt waaruit ik ook kan laten blijken dat ik loyaal ben.

Maar ik besef voor mezelf dat geld niet alles is. Ik heb graag een job waarin ik mezelf kan vinden en dingen kan uitoefenen waarin ik interesse heb. Daarom dat ik vaak ook spreek over een creatieve omgeving. Al heb ik, buiten fotografie, zelf niet echt creatieve vaardigheden. Gedachten daarentegen wel.

Nu ja, een mens moet werken natuurlijk en ik denk er nu aan om dan toch gewoon ondertussen bvb. in de Colruyt te gaan werken om dan ondertussen mezelf verder op te leiden, contacten te leggen en vooral ervaring op te doen.
          EMBLEMATA.BE
          http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Neildewe Bekijk bericht
            Ik wil mijn topic toch nog even aanvullen.

Ik ben niet lui, heb altijd gewerkt sinds ik 16 ben en soms wel meerdere jobs tegelijk. Als student heb ik bvb. 8jaar bij één werkgever gewerkt waaruit ik ook kan laten blijken dat ik loyaal ben.

Maar ik besef voor mezelf dat geld niet alles is. Ik heb graag een job waarin ik mezelf kan vinden en dingen kan uitoefenen waarin ik interesse heb. Daarom dat ik vaak ook spreek over een creatieve omgeving. Al heb ik, buiten fotografie, zelf niet echt creatieve vaardigheden. Gedachten daarentegen wel.

Nu ja, een mens moet werken natuurlijk en ik denk er nu aan om dan toch gewoon ondertussen bvb. in de Colruyt te gaan werken om dan ondertussen mezelf verder op te leiden, contacten te leggen en vooral ervaring op te doen.
            Alles prima in orde dus en ik zou dan verder niet twijfelen om in de Colruyt te beginnen.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Inderdaad, Philippe Geubels is daar ook ooit begonnen, en kijk nu..
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Nja,

Het spijtige blijft dat ik uit de verkoop wil maar net daar de invitaties voor krijg. En zo dus niet anders kan dan erop in te gaan. Misschien moet ik het maar gewoon volledig aanvaarden. Kan zo bvb. nu ook op gesprek waarschijnlijk bij een winkel van Apple.
                EMBLEMATA.BE
                http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Neildewe Bekijk bericht
                  Nja,

Het spijtige blijft dat ik uit de verkoop wil maar net daar de invitaties voor krijg. En zo dus niet anders kan dan erop in te gaan. Misschien moet ik het maar gewoon volledig aanvaarden. Kan zo bvb. nu ook op gesprek waarschijnlijk bij een winkel van Apple.
                  Doen jong.
                  (Wat ga je doen als je op niemand kan terugvallen...?)
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Working...
                  X