Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nokia en Microsoft slaan de handen in elkaar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nokia en Microsoft slaan de handen in elkaar

Wat doet dit hier nu weer terzake?
    je link verwijst naar gisteren de aankondiging van de samenwerkng van vandaag.
    (trouwens de daling zou te maken hebben met "geruchten" over een ziekenhuisopname van Steve Jobs , Zou hij onwel geworden zijn van de te verwachten mededeling van Nokia???
    ik denk het niet.)

Comment

Re: Nokia en Microsoft slaan de handen in elkaar

Ik heb hier zowel een iPhone 3GS als een HTC Desire (iPhone ooit zelf gekocht toen de Nokia die ik van het bedrijf had meer problemen gaf dan iets anders). Ik meen dus dat ik ze beide objectief kan vergelijken. De HTC is een iets recenter model, en is gewoon sneller (iPhone 4 zal dit verschil wel teniet doen). Qua functionaliteit zijn beide elkaar gelijkwaardig. De meeste apps die ik gebruik bestaan voor beide platformen. Spelletjes heb ik niet. Ik vermoed dat iPhone daar de lead heeft. De HTC scoort minder op gebied van batterijduur. Ook het touchscreen is op de iPhone merkelijk beter (op de HTC moet je eigenlijk ranke vrouwenhanden hebben). Ook wordt de HTC onaangenaam warm bij gebruik. Bij de iPhone werkt alles allemaal supermakkelijk via iTunes. Bij de HTC is dit andere koek.
      Bottomline, mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar de iPhone. Die is nog altijd net ietsje beter dan de HTC. Maar veel scheelt het niet. Maar nu...
      Ik verwelkom de komst van Microsoft op het Nokia platform. Deze tandem heeft fantastische opportuniteiten op software gebied, want daar zal volgens mij het verschil moeten gemaakt worden. Het zal duidelijk zijn, wie geen fatsoenlijke app store heeft, zal uit de markt gekegeld worden. Ik zie trouwens ook geen reden waarom Symbian niet kan verder gebruikt worden op de lowend phones.
      Nikon D90

Comment

Working...
      X