Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nokia en Microsoft slaan de handen in elkaar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nokia en Microsoft slaan de handen in elkaar

ZDNET news and advice keep professionals prepared to embrace innovation and ready to build a better future.

Nokia foons voortaan met Windows Phone 7.
    Potentieel een geduchte concurrent voor iOS en Android (dat langzaam maar zeker iOS aan het voorbijsteken is) ?

Volgens Paul Thurrot van de Windows Supersite is een samenwerking niet genoeg, maar zou een fusie van de twee bedrijven een veel sterker signaal uitsturen. Er zit wat in, maar het gevaar is dat als de één de dieperik in gaat, de ander wordt meegesleurd...
    Last edited by Kaneda; 11 februari 2011, 11:17.
    Panasonic Lumix FZ2000

Re: Nokia en Microsoft slaan de handen in elkaar

Eerste Nokia Win7 phone

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht

Alles doe zeer van 't lachen...
      Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Al met een Samsung Omnia 7 gespeeld? die dingen zijn LEUK!
        Als Nokia met een deftige gsm uitkomt, die deftig prijst, met de kwaliteit van enkele jaren geleden... Dan zie ik nog iets leuks gebeuren.
        Ik vrees voor Android

(ja, ik ben ook actief in de IT sector, dus heb met Android (HTC Hero/Desire), iPhone (4) & win mobile 7 (samsung omnia 7) gewerkt.)
        Beginner met een Nikon D60, 18-55, 55-200VR, 35 f1.8

Comment

Ik ben met zowel de iPhone (3GS) en een HTC Desire een kwartiertje bezig geweest. Onlangs nog even met een iPhone 4 in een winkel.
          Windows Phone 7 heb ik nog geen ervaring mee, maar als ik de vergelijking maak tussen iOS en Android, kan ik al zeggen dat de iPhone de meerprijs niet waard is...

Ik ben heel tevreden van Nokia. Had een C6 maar die weer verkocht omdat touchscreens met niet echt liggen. Heb nu een E5 met Symbian S60, super toestel. Ik zie niet in waarom mijn volgende toestel geen Nokia met Win Phone 7 zou zijn (als dat OS tenminste werkt op niet-touch foons)...
          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

is dit nu een bewuste strategische keuze of een gedwongen keuze uit wanhoop?
            de toekomst zal het leren.
            Het verleden heeft in elk geval geleerd dat wat concurentie zeker geen kwaad kan, de gebruiker kan er maar voordeel uit halen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
              Ik ben met zowel de iPhone (3GS) en een HTC Desire een kwartiertje bezig geweest. Onlangs nog even met een iPhone 4 in een winkel.
              Windows Phone 7 heb ik nog geen ervaring mee, maar als ik de vergelijking maak tussen iOS en Android, kan ik al zeggen dat de iPhone de meerprijs niet waard is...

Ik ben heel tevreden van Nokia. Had een C6 maar die weer verkocht omdat touchscreens met niet echt liggen. Heb nu een E5 met Symbian S60, super toestel. Ik zie niet in waarom mijn volgende toestel geen Nokia met Win Phone 7 zou zijn (als dat OS tenminste werkt op niet-touch foons)...
              Meen je nu echt een deftig beeld van een systeem te krijgen op een kwartiertje?
              Sorry maar dat lijkt me een beetje kort door de bocht.
              Dat je op een kwartiertje een eerste indruk krijgt en vind dat het niks voor jouw persoonlijk is, OK maar daaraan dan een beoordeling koppelen en direct een prijsvergelijkingsbeoordeling.....

Comment

Je hebt een punt, een kwartiertje is veel te kort om een oordeel te vellen maar ik heb ook geleerd dat Apple-liefhebbers korte teentjes hebben als je hun speeltjes aanvalt.
                Ik kan het weten, ben al twaalf jaar macgebruiker, was vroeger ook zo, maar 'k heb dat afgeleerd
                Panasonic Lumix FZ2000

Comment

1. Microsoft and Nokia marriage
                  2. Nokia: a Microsoft division
                  3. Microsoft Communications (Nokia mobile)
                  4. Microsoft Mobile

Nerdi

YMMV
                  Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Je hebt een punt, een kwartiertje is veel te kort om een oordeel te vellen maar ik heb ook geleerd dat Apple-liefhebbers korte teentjes hebben als je hun speeltjes aanvalt.
                    Ik kan het weten, ben al twaalf jaar macgebruiker, was vroeger ook zo, maar 'k heb dat afgeleerd
                    Jongen toch waarom haal je dat er nu weer bij? ik heb zelf geen iphone en zal er ook geen kopen, heb verleden week nog voor de keuze gestaan want mijn gsm was stuk, dat is een heel bewuste keuze. Ik hoef hem ook niet te verdedigen, het is me enkel te doen over de veralgemening.
                    Trouwens lees wat er staat en niet wat je denkt dat er staat, da's misschien eens te proberen waard.
                    Lees ook misschien hoger, ik ben zelf blij dat er wat gebeurd want een nieuwe dominante speler(in dit geval apple) zoals microsoft een tijd geweest is kunnen we in elke branche missen als kiespijn.

Comment

Vrezen voor Android doen we vooralsnog niet.
                      http://tweakers.net/nieuws/72568/ban...l-betalen.html
                      De nieuwe samsung galaxy S2 heeft nfc
                      http://www.samfirmware.com/apps/blog...specification-
                      Android is goe bezig dus.

Of Nokia de juiste keuze gemaakt heeft zullen we nog zien. Ze zijn in ieder geval niet meer onafhankelijk.

Comment

een goeie
                        pitteljon.be
                        The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

Comment

@krisdg : ok, misschien overdreven gereageerd van mijnentwege, maar ik ben in elk geval blij dat ee een concurrent van iOS bijkomt.

Tijdens mijn 12 jaar is mijn passie voor apple afgezwakt naar gewoon interesse en nu gaat het zelfs richting afkeer met al hun itoestanden. Ze maken wel goeie producten maar of ze nu zoveel beter zijn als die van de concurrentie... Ze hebben wel een talent om hun spul aan de man te brengen, met het gekende succes én het gevolg dat ze voor alles de touwtjes zelf in handen willen hebben.

Dus wat mij betreft, go android en win phone 7 ! Apple heeft eens een lesje in nederigheid nodig (en ja ik besef best dat elk bedrijf eropuit is om winst te maken maar niettemin...
                          Zelfs al zijn de geruchten juist dat Apple aan een iPhone werkt voor de low-end market (zou rond de 200 dollar gaan kosten zonder abo, zal wel rond de 300 euro zijn), dan nog zou ik er geen kopen. Dan liever Android, Win Phone 7 of zelfs Symbian wat ik nu heb.
                          Jobs heeft ooit gezegd dat ze geen computer konden maken van 500 dollar die geen rommel was. Welnu, dan kunnen ze volgens mij ook geen smartphone maken van 200 dollar die geen rommel is...
                          Last edited by Kaneda; 11 februari 2011, 13:35.
                          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

beste in weken hier

nikon stuff

Comment

Gaat niet goed met Apple.....
                              Crash van hun aandelen > "10 biljon gone".

Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Working...
                              X