Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Curiosity

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Curiosity

Ik ben zo wat aan het opzoeken hoe ze die reflex/micro four thirds en dergelijke digitale camera's ontwerpen en 'bouwen' bij wijze van spreken. Maar verrassend of niet, ik vindt er op eenvoudige werkingsprincipes na, bijna of zo goed als niks over. Weet iemand een goede docu film, boek of een andere manier om hier meer over te weten te komen?

Alvast bedankt,
    "Why fake it, when you can create it"

Re: Curiosity

118 keer zonder reactie?

Comment

Wat is de vraag eigenlijk? Die 'en dergelijke' maakt het wel zeer ruim, niet? Bouwen en ontwerpen maakt het ook zeer vaag.

Als ik mezelf een vraag zou stellen over de werking van een reflex camera, dan vraag ik me in de eerste plaats af hoe zo een reflex werkt. Dan spreekt digitaal of niet geen rol. Vermits je digitaal onderstreept, wil je misschien eigenlijk gewoon weten hoe de sensor werkt, de CCD of een andere techniek.

1 enkel antwoord vinden op de vraag die jij stelt is onbegonnen werk.

Comment

De werking, ontwerp, bouw van reflex, micro four thirds en dergelijke camera's, dus camera's die min of meer dezelfde techniek delen. Sensor-techniek dus - ccd - cmos - aps-c.

Hier mag een slotje op aub, ondertussen gevonden wat ik zocht, te complex inderdaad om hier een antwoord te vinden.

Comment

Working...
        X