Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van den borre

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Van den borre

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Ok maar denk ook eens aan rusthuizen, ziekenhuizen ed.
    In rusthuizen hebben ze nog altijd Bingo ter vermaak: maar het is pas echt een ramp wanneer in de gevangenis de TV het begeeft en dan komt het daar tot een revolte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
      In rusthuizen hebben ze nog altijd Bingo ter vermaak: maar het is pas echt een ramp wanneer in de gevangenis de TV het begeeft en dan komt het daar tot een revolte.
      En die krijgen dan voorrang op degenen die niet in de gevangenis zitten...
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

ik begrijp het wel, Ik zou wel een week zonder tv kunnen, maar het draait hier om een principe.

Ik kan talrijke voorbeelden aanhalen, waar Vandenborre tekort schiet.
        Dat verandert natuurlijk niks aan de situatie hier.
        Ik zou nog eens contact opnemen met dat nummer (is waarschijnlijk soort call-center)
        Indien ze nu niet weer reageren via andere wegen bij hun nog eens bellen, mailen, faxen,...
        niet gerust laten tot als uw tv hersteld is.

Kan je dat ding trouwens niet meer ruilen en drijgen naar een andere winkel te stappen.
        Je vindt ze heus wel aan dezelfde prijs als bij hun.
        Nikon D7000 en wat lenzen.
        http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
          ik begrijp het wel, Ik zou wel een week zonder tv kunnen, maar het draait hier om een principe.

Kan je dat ding trouwens niet meer ruilen en drijgen naar een andere winkel te stappen.
          Je vindt ze heus wel aan dezelfde prijs als bij hun.
          "Gaat u maar meneer, ......"
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

In hun winkel eens aan de praat gaan met potentiële kopers en je wedervaren uitleggen??
            Niet al te fair maar hoe noem je hun eigen nadienst??

Henri
            lidnummer: BD0435BE

Comment

Ik had er een frietpot gekocht op een zaterdag, de maandag er op frieten gebakken kreeg ik de frietpot eerst niet aangezet maar ik dacht dat het iets met een timer was.
              De vrijdag erop geen fritpot in werking te krijgen dus ik zaterdags terug met die frietpot kreeg ik geen nieuwe want de 7 dagen waren volgens Van den Borre voorbij, ik heb nog veertien dagen mogen wachten voor ik frieten kon bakken.
              Service bij VDB
              Ik heb er al meer meegemaakt zo gaf ik een Miele droogkast en wasmachine aan mijn dochter voor haar moederdag en toen ik met moederdag naar mijn dochter haar spullen ging kijken waren ze nog niet eens geleverd.
              Last edited by Franciskine; 9 februari 2011, 18:14.
              D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
                Ik had er een frietpot gekocht op een zaterdag, de maandag er op frieten gebakken kreeg ik de frietpot eerst niet aangezet maar ik dacht dat het iets met een timer was.
                De vrijdag erop geen fritpot in werking te krijgen dus ik zaterdags terug met die frietpot kreeg ik geen nieuwe want de 7 dagen waren volgens Van den Borre voorbij, ik heb nog veertien dagen mogen wachten voor ik frieten kon bakken.
                Service bij VDB
                Ik heb er al meer meegemaakt zo gaf ik een Miele droogkast en wasmachine aan mijn dochter voor haar moederdag en toen ik met moederdag naar mijn dochter haar spullen ging kijken waren ze nog niet eens geleverd.
                Zowel VDB in Hasselt als Genk doen goed hun werk.
                Nog nooit last gehad.
                Herstellingen kan je perfect volgen op het internet.
                Binnen de garantieperiode wordt alles gratis hersteld.
                Heb dit voor gehad met de stofzuiger en vroeger met een monitor.
                Die monitor werd vervangen door een nieuwe....
                Last edited by Franciskine; 9 februari 2011, 18:15.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Wat klank betreft ... toch niet via een Belgacom digibox en HDMI?
                  Heb er hier toevallig op het werk ook een paar die daar mee bezig zijn.
                  Analoog aansluiten en dan hebben ze wel klank.
                  Is maar een tip hé.
                  Tv Vlaanderen Hd ontvanger ( heb genen digibox, thanks om mee te denken.)
                  En samsung hd dvd speler, en dan nog eens geprobeert met mijne 2de schotel/ontvanger ( staat op de engels posten,) en met den DVB-t ontvanger, ik kan dus gerust alles uitsluiten, en zeggen dat het den tv is.
                  Is nu den 3de keer dat van den borre me iets lapt, ( op een 2 jaar +-) : gedaan : 3x is scheepsrecht, maar ook verzopen voor mij. ( die Samsung hd Dvd speler schrijver is 3 maand in reparatie geweest en 20 brieven gehad, en verkeerde stukken en...) Dan die historie met die telefoon toestellen, .. maar nu is mijn emmerke overgelopen. Ik heb het gekocht, het zal gemaakt worden,maar klant ben ik van nu af .
                  Last edited by Guest13; 9 februari 2011, 20:19.

Comment

Dat is nu de reden waarom ik bvb een tv NOOIT bij een keten als Vandenborre of Krefel zal kopen.
                    Ik koop elk deftig elektrisch toestel bij Van Loock in Booischot : ik betaal misschien iets meer (dat betwijfel ik nog), maar die geven tenminste goede service.
                    Indien tv defect is en niet direkt te herstellen geven ze een ander toestel in bruikleen.
                    Wasmachine of droogkast wordt ten laatste de volgende dag hersteld.
                    Dat noem ik "service" en daarvoor wil ik desnoods bij aankoop iets meer betalen.
                    Pas nog een wasmachine gekocht, de volgende dag geleverd en aangesloten.
                    Mijn schoonmoeder kocht er een droogkast en die werd dezelfde dag nog geleverd.
                    Electro Van Loock =

Comment

Op hunne folder :
                      Van den borre wil absoluut de nummer 1 blijven in dienst na verkoop, meer dan 50 techniekers staan elke dag voor u klaar, en per dag worden 400 expresinterventies uitgevoerd.
                      Effe rekenen : 400 per dag, X 8 dagen, das dan 3200 kapotte zaken op die 8 dagen. ?????
                      ( zonder de kleine zaken die in de winkel moeten afgegeven worden .)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                        Tv Vlaanderen Hd ontvanger ( heb genen digibox, thanks om mee te denken.)
                        En samsung hd dvd speler, en dan nog eens geprobeert met mijne 2de schotel/ontvanger ( staat op de engels posten,) en met den DVB-t ontvanger, ik kan dus gerust alles uitsluiten, en zeggen dat het den tv is.
                        Is nu den 3de keer dat van den borre me iets lapt, ( op een 2 jaar +-) : gedaan : 3x is scheepsrecht, maar ook verzopen voor mij. ( die Samsung hd Dvd speler schrijver is 3 maand in reparatie geweest en 20 brieven gehad, en verkeerde stukken en...) Dan die historie met die telefoon toestellen, .. maar nu is mijn emmerke overgelopen. Ik heb het gekocht, het zal gemaakt worden,maar klant ben ik van nu af .
                        Ik bestelde mijne nieuwe pc op 16 oktober 2010.
                        Vorige week was die klaar....
                        Sharkoon Duitsland had DRIE keer het verkeerde wisselframe gestuurd....
                        Niet de fout van mijn pc-boer he
                        EN? Ik heb die niet moeten betalen

Soms begrijp ik het allemaal niet meer wat ik hier allemaal lees van sommigen.
                        Bij mij verloopt alles goed en dat lijkt me nu toch echt saai te zijn
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

yes , hier hetzelfde , ik koop er 5 jaar lang niks meer ; ooit een dure koffiezet/espressoapparaat gekocht n na 2.5 jaar defekt , mee naar de winkel : spreekt daar een "dom kieken " van ahja da komt er van als ge die nooit ontkalkt ( ze kon dit schijnbaar al zien van aan de andere kant van de winkel ( techniekers let op , jullie jobs komen in gevaar ).
                          Zal 50€ kosten voor bestek te maken meneer , indien u de reparatie niet wilt laten uitvoeren zal je dit toch moeten betalen ,etc ,etc .
                          Toestel onder mijn arm genomen en naar een lokaal electroreparateur gereden , gewoon gezegd of hij er eens wou naar kijken en als hij oordeelde dat het nog de moeite was om te repareren mocht hij dit gelijk uitvoeren , betrouwde hem wel mbt de prijs , drie dagen later : machine klaar ; 2.6€ onderdelen en 15€ werk.
                          Raad eens waar ik mijn keukentoestellen nu koop ? IK HEB GOED GEKOZEN !!!!!!!!!
                          Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

Comment

Heb een Philips TV gekocht bij Vandenborre, allee besteld, wordt pas geleverd wanneer onze verbouwingen klaar zijn. Voorschot betaald met ecocheques.
                            Was de goedkoopste, ongeveer 150 euro goedkoper dan concurrentie. Ik heb nog tijd tot aan levering om extra garantie te nemen. Kost wel 199 euro.

Loont het de moeite om dit te doen ? Toestel zelf kost 899 euro.
                            Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                              Heb een Philips TV gekocht bij Vandenborre, allee besteld, wordt pas geleverd wanneer onze verbouwingen klaar zijn. Voorschot betaald met ecocheques.
                              Was de goedkoopste, ongeveer 150 euro goedkoper dan concurrentie. Ik heb nog tijd tot aan levering om extra garantie te nemen. Kost wel 199 euro.

Loont het de moeite om dit te doen ? Toestel zelf kost 899 euro.
                              Garantie kost niets extra: dat is een wettelijk recht. Wat zij aan u verkopen als garantie is niets meer dan een verzekering die veel te duur is met 25% van de aankoopwaarde.
                              Het is maar zelden dat een tv defect raakt na de garantieperiode van 2 jaar.
                              De meeste (fabrieks)defecten van electronica doen zich binnen twee maanden na aankoop voor.

Comment

Van waar zou dat toch komen dat bedrijven hier uitsluitend "in het zonnetje" gezet worden als er iets fout loopt?
                                Kijk maar naar al die topics hier over Vandenborre, Telenet, Belgacom, Base, Mobistar, TNT, FotoZusenzo, Prime, Ryanair, Nuon,... (da's maar een kleine greep uit het ruime aanbod uit het recente verleden!).

De 100000 gelukkige klanten hoor je niet of nauwelijks .

Ik begrijp best dat men zich ongelukkig voelt als men zich bij de neus genomen voelt, maar.... (vul zelf aan).
                                Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                                Oók wandelen met GPS?

Comment

Working...
                                X