Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van den borre

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Van den borre

    Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
    Op hunne folder :
    Van den borre wil absoluut de nummer 1 blijven in dienst na verkoop, meer dan 50 techniekers staan elke dag voor u klaar, en per dag worden 400 expresinterventies uitgevoerd.
    Effe rekenen : 400 per dag, X 8 dagen, das dan 3200 kapotte zaken op die 8 dagen. ?????
    ( zonder de kleine zaken die in de winkel moeten afgegeven worden .)
    Dat kan je niet in de schoenen schuiven van Vandenborre, wel van de fabrikant óf de gebruiker.

    G
    fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
    Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

    Comment


    • #32
      Re: Van den borre

      Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
      Was de goedkoopste, ongeveer 150 euro goedkoper dan concurrentie. Ik heb nog tijd tot aan levering om extra garantie te nemen. Kost wel 199 euro.

      Loont het de moeite om dit te doen ? Toestel zelf kost 899 euro.
      Een tijdje terug kochten we ook iets bij VDB en aan de kassa komt steevast de vraag of je de extra verzekering wil. Ik heb gewoon gezegd dat er toch 2 jaar garantie op zit en dat het dan geen nut heeft om zo'n verzekering te kopen (het ging om een goedkoper apparaat). Hun antwoord, ja, je hebt wel gelijk... Ze hebben wel commissie op die verzekering natuurlijk.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #33
        Re: Van den borre

        Voor enkele weken (net na nieuwjaar) ging ik is kijken voor ne nieuwe TV bij Van den borre, Het positieve ga ik eerst zeggen, ze hebben me gerust gelaten voor ongeveer één uur, dus ik had tijd om mijn keuze te maken, en het ene toestel te vergelijken met het andere toestel. Ergens had ik wel een toestel in gedachte voor ik vertrok, maar ik wou het is in bedrijf zien en vergelijke met andere merken en andere type's. Dus na iets meer dan een uur komt de verkoopster me vragen of ze me kan helpen. Ik doe haar de uitleg, dat ik opzoek was naar nen 42 inch, en dat Plasma mijn voorkeur genoot, en dat ik na één uur studie in de winkel dit scherm samen met een ander scherm mijn favorieten waren. Het antwoord , ja dat is een zeer goed toestel mijnheer, maar je mag je niet baseren op deze beelden hoor, ik ga je zeggen wij hebben één analoge aansluiting op de kabel, dit signaal wordt dan versterkt, en door gegeven aan al deze toestellen! Dus ik had een uur zitten vergelijken met beelden die ik eigenlijk niet hoefde te vergelijken, want ik wil digitale HD. Ik zeg ja Mevrouw, dat maakt het moeilijk hé, nu ik begrijp dat U er niet kan aandoen, maar ik had toch graag digitale HD televisie gezien ! Ja dan moet U hier en daar is kijken, dat is een aansluiting op Belgacom, en daar die dat is en aansluiting op Telenet. Dus van de 60 toestellen of méér waren er twee die HD weergaven .....

        Nu ik verlaat de winkel met de woorden dat ik de boel nog is ga overdenken, ik was akkoord met 1500 Euro te besteden, maar wou nog een vergelijk met een tweede zaak maken, en inderdaad, de prijs was daar ook 1500 Euro voor hetzelfde toestel.

        Ik laat héél de boel wat bezinken tot vorige week, ik start een zoektocht op het Net, met als sleutel het typenummer van mijn favoriete toestel.
        En ik vind een bedrijf in België die me dat toestel kan leveren aan 999 Euro, zonder vooraf betaling, maar met een contante betaling bij levering, als extra kosten zijn er de levering aan huis, en de rembours kosten, totaal te betalen 1025 Euro.

        Waar denk je dat ik mijne plasma kocht .....
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #34
          Re: Van den borre

          Hun reclame dat ze "gratis de toestellen aansluiten" moet je ook met een korreltje zout nemen. Ik liet een TV en een wasmachine leveren. Eerst de TV: de technieker sloot hem aan op de digibox maar, hoewel het kabeltje klaar lag, weigerde hij de verbinding te maken tussen de digibox en de router. "Ah nee meneer, daar komen wij niet aan. Dat moet Belgacom maar komen doen als je dat zelf niet kunt." Dan naar de keuken voor de wasmachine. De watertoevoer en -afvoer wilden ze niet aansluiten want daarvoor moest een gat gemaakt worden in een houten paneel onder het aanrecht. "Ah nee meneer, dat doen wij niet, dat had je op voorhand moeten (laten) doen." Ik: "Hebben jullie daar dan geen gereedschap voor? Met de juiste boor- of zaagmachine is dit een kwestie van twee minuten." VDB: "Nee, da's ons werk niet. En nog iets meneer: uw slangen zullen wellicht te kort zijn." Ik: "Er bestaan toch verlengstukken?" VDB: "Ja, maar die hebben we niet bij."
          Gratis aansluiten? My ass. Je mag al blij zijn als ze de stekker in het stopcontact steken.

          Comment


          • #35
            Re: Van den borre

            Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht
            Hun reclame dat ze "gratis de toestellen aansluiten" moet je ook met een korreltje zout nemen. Ik liet een TV en een wasmachine leveren. Eerst de TV: de technieker sloot hem aan op de digibox maar, hoewel het kabeltje klaar lag, weigerde hij de verbinding te maken tussen de digibox en de router. "Ah nee meneer, daar komen wij niet aan. Dat moet Belgacom maar komen doen als je dat zelf niet kunt." Dan naar de keuken voor de wasmachine. De watertoevoer en -afvoer wilden ze niet aansluiten want daarvoor moest een gat gemaakt worden in een houten paneel onder het aanrecht. "Ah nee meneer, dat doen wij niet, dat had je op voorhand moeten (laten) doen." Ik: "Hebben jullie daar dan geen gereedschap voor? Met de juiste boor- of zaagmachine is dit een kwestie van twee minuten." VDB: "Nee, da's ons werk niet. En nog iets meneer: uw slangen zullen wellicht te kort zijn." Ik: "Er bestaan toch verlengstukken?" VDB: "Ja, maar die hebben we niet bij."
            Gratis aansluiten? My ass. Je mag al blij zijn als ze de stekker in het stopcontact steken.
            Heb een damkap laten plaatsen en een wasmachine.
            Geen probleem gehad met die twee (jonge) gasten.
            En ze vonden mijn koffie lekker
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #36
              Re: Van den borre

              Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
              Ik koop verleden week nen nieuwe tv. nen edge led...
              vandaag : klank kapot ( daar kunnen zij niet aan doen ), maar wel : binnen 7 dagen kunnen ze eerst nen technieker sturen 7 dagen zonder klank die van ons praat nog dus der is nog klank in huis.
              Maar 7 dagen voor ze komen zien, vind ik grofweg schandalig.
              Teletekst pagina 888 is de oplossing

              Mijn broer had ook iets voor met zijn nieuwe Philips gekocht bij vandenborre, telefoontje, en dezelfde dag nog had hij een vervangtoestel, netjes afgeleverd en de andere mee voor herstelling, de week erna zijn ze zijn toestel netjes terug komen plaatsen, geen probleem dus.
              Maar in Roeselare moeten ze zich scherp stellen, Vandenborre, Krefel en Mediamarkt liggen nauwelijks 300 meter uit elkaar, je ziet er daar veel de straat oversteken.

              Comment


              • #37
                Re: Van den borre

                Mochten ze enkel van de vele miljoenen die ze besteden aan hun debiele "uw akte van vertrouwen" reclame, gebruiken om wat méér techniekers aan te werven zodat je geen 7 dagen moet wachten.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #38
                  Re: Van den borre

                  Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Zowel VDB in Hasselt als Genk doen goed hun werk.
                  Nog nooit last gehad.
                  Herstellingen kan je perfect volgen op het internet.
                  Binnen de garantieperiode wordt alles gratis hersteld.
                  Ik wel dus. GSM van bij Vandenborre 1 toetsje stuk, binnen garantieperiode.
                  Kwam ongerepareerd terug, volgens hen was het defect door verkeerd gebruik. Ze wilden me zelfs nog kosten aanrekenen voor het nazicht.
                  Tot dan was ik steeds tevreden maar vanaf dan heb ik gewoon elders gekocht. Ze hebben ondertussen door hun klant-onvriendelijkheid een veelvoud van die GSM-waarde aan winst misgelopen. Tja.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Van den borre

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Mochten ze enkel van de vele miljoenen die ze besteden aan hun debiele "uw akte van vertrouwen" reclame, gebruiken om wat méér techniekers aan te werven zodat je geen 7 dagen moet wachten.
                    Die reclame is fiscaal aftrekbaar, die 7 extra techniekers niet.
                    Met die reclame lokken ze nieuwe klanten en profileren ze zich op de markt, met die 7 extra techniekers ook niet.

                    En voor elke ontevreden klant zijn er misschien een paar honderd die wél tevreden zijn, alleen hoor je die het niet uitschreeuwen op fora.

                    Mvg,
                    Frederic

                    Comment


                    • #40
                      Re: Van den borre

                      Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                      Die reclame is fiscaal aftrekbaar, die 7 extra techniekers niet.
                      Dus personeel in dienst nemen is geen aftrekbare uitgave ?

                      Maar publiciteit lokt natuurlijk veel volk dat er blindelings inloopt.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #41
                        Re: Van den borre

                        Al die grote winkelketens zijn maar voor 1 ding goed, kassa kassa.

                        Als je paar keer met je kop tegen de muur hebt gelopen weet je waar ze voor staan en ga je er niet meer kopen.

                        Enkel is het zo dat veel mensen een stuk of 10 keer tegen de muur moeten lopen om door te hebben dat die winkelketens eigenlijk doozenschuivers zijn met veel beloven maar weinig geven.

                        Ik koop al lang nie meer in zoeen winkels als Krekel, VanSnorre, MediaSlet en zo
                        Hun prijzen zijn meestal ook niet eens goedkoop, ze proberen je dat wel wijs te maken natuurlijk.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Van den borre

                          Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                          Al die grote winkelketens zijn maar voor 1 ding goed, kassa kassa.
                          Inderdaad ... koop je nieuwe plasma of LED-tv bij een kleine speciaalzaak, de lokale specialist waar je jaren zo goede service kreeg!
                          Laat je TV even een probleem hebben en bel die man op ... luister dan eens goed naar wat die te zeggen heeft!
                          Het zal zijn : "Sorry maar wij mogen van de fabricant geen herstellingen meer doen tijdens de garantie, die moeten gecontacteerd worden en zij zorgen voor de service!"
                          Die kleine handelaars die vroeger een goede service boden, voor enkele Euro's een herstelling kwamen doen ... die worden meer en meer door de fabricanten verplicht om zelf ook dozenschuivers te worden!
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #43
                            Re: Van den borre

                            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Heb een damkap laten plaatsen en een wasmachine.
                            Geen probleem gehad met die twee (jonge) gasten.
                            En ze vonden mijn koffie lekker
                            De twee (jonge) gasten die bij mij leverden, hadden echt geen tijd voor koffie hoor! Ze konden niet vlug genoeg weg zijn. Tja... jij had geluk en ik pech zeker.

                            Comment


                            • #44
                              Re: Van den borre

                              Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht
                              De twee (jonge) gasten die bij mij leverden, hadden echt geen tijd voor koffie hoor! Ze konden niet vlug genoeg weg zijn. Tja... jij had geluk en ik pech zeker.
                              Ik was bij sommige klanten ook heel snel weg als ze me koffie aanboden.
                              Vaak stond de afwas van 14 dagen nog op de aanrecht.

                              Comment

                              Working...
                              X