Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van den borre

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Van den borre

    Ik koop verleden week nen nieuwe tv. nen edge led...
    vandaag : klank kapot ( daar kunnen zij niet aan doen ), maar wel : binnen 7 dagen kunnen ze eerst nen technieker sturen 7 dagen zonder klank die van ons praat nog dus der is nog klank in huis.
    Maar 7 dagen voor ze komen zien, vind ik grofweg schandalig.

  • #2
    Re: Van den borre

    7 dagen is lang
    Is er geen omruilgarantie voor zo'n nieuw toestel?
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: Van den borre

      Vervelend. Heb je extra garantie genomen bij hun?

      Heb je geen kleine stereo installatie, of een mini keten? Die hebben over het algemeen een line in. Dan kan je zo voor wat klank zorgen.

      Comment


      • #4
        Re: Van den borre

        Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
        Ik koop verleden week nen nieuwe tv. nen edge led...
        vandaag : klank kapot ( daar kunnen zij niet aan doen ), maar wel : binnen 7 dagen kunnen ze eerst nen technieker sturen 7 dagen zonder klank die van ons praat nog dus der is nog klank in huis.
        Maar 7 dagen voor ze komen zien, vind ik grofweg schandalig.
        Bel die eens terug

        Waar kan u terecht in geval van pannes?
        Televisies, diepvriezers, koelkasten en grote huishoudtoestellen
        Bel ons op het nummer : 02/334.00.00

        Onze dienst na verkoop is bereikbaar van maandag tot zaterdag. Op zondag wordt een
        permanentie voorzien voor dringende interventies voor diepvriezers en
        televisietoestellen
        (scherm 51 cm of 20 inch en groter) als u ons voor 9 uur een bericht
        heeft gelaten.
        Wij komen aan huis ...
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Van den borre

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          voor dringende interventies voor diepvriezers en
          televisietoestellen
          Zegt eigenlijk veel over onze leefwijze dat een televisie ook al een dringende interventie is, alsof we geen week zonder onze beeldbak kunnen

          Nu ja, leuk is natuurlijk anders dat je nagelnieuwe TV het al begeeft aan de klank, maar zelf zou ik er toch niet van wakker liggen. Computeren, boeken lezen, gezelschapsspelletjes... 'k zou de tijd wel vullen

          Mvg,
          Frederic

          Comment


          • #6
            Re: Van den borre

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Bel die eens terug

            Waar kan u terecht in geval van pannes?
            Televisies, diepvriezers, koelkasten en grote huishoudtoestellen
            Bel ons op het nummer : 02/334.00.00

            Onze dienst na verkoop is bereikbaar van maandag tot zaterdag. Op zondag wordt een
            permanentie voorzien voor dringende interventies voor diepvriezers en
            televisietoestellen
            (scherm 51 cm of 20 inch en groter) als u ons voor 9 uur een bericht
            heeft gelaten.
            Wij komen aan huis ...
            Het zijn de die die ik gebeld heb
            De dienst is wel bereikbaar, maar der komt er gene als het genen diepvries is.

            Comment


            • #7
              Re: Van den borre

              Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
              7 dagen is lang
              Is er geen omruilgarantie voor zo'n nieuw toestel?
              nen dead on arival is binnen de 7 dagen..
              28/1 tot nu is 11 dagen..

              Comment


              • #8
                Re: Van den borre

                Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                Vervelend. Heb je extra garantie genomen bij hun?

                Heb je geen kleine stereo installatie, of een mini keten? Die hebben over het algemeen een line in. Dan kan je zo voor wat klank zorgen.
                dat heb ik nu gedaan, op de ontvanger van tv vlaanderen ne versterker en 2 boxske gehangen.

                Comment


                • #9
                  Re: Van den borre

                  Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                  Zegt eigenlijk veel over onze leefwijze dat een televisie ook al een dringende interventie is, alsof we geen week zonder onze beeldbak kunnen

                  Nu ja, leuk is natuurlijk anders dat je nagelnieuwe TV het al begeeft aan de klank, maar zelf zou ik er toch niet van wakker liggen. Computeren, boeken lezen, gezelschapsspelletjes... 'k zou de tijd wel vullen

                  Mvg,
                  Frederic
                  Ok maar denk ook eens aan rusthuizen, ziekenhuizen ed.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Van den borre

                    Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                    Zegt eigenlijk veel over onze leefwijze dat een televisie ook al een dringende interventie is, alsof we geen week zonder onze beeldbak kunnen

                    Nu ja, leuk is natuurlijk anders dat je nagelnieuwe TV het al begeeft aan de klank, maar zelf zou ik er toch niet van wakker liggen. Computeren, boeken lezen, gezelschapsspelletjes... 'k zou de tijd wel vullen

                    Mvg,
                    Frederic
                    Je bent helaas een uitzondering Frederic. Het is inderdaad vervelend voor Scherpie maar ik zou mij toch ook wel weten bezig te houden.
                    vriendelijke groeten, Kurt
                    Mijn foto's
                    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                    Comment


                    • #11
                      Re: Van den borre

                      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Ok maar denk ook eens aan rusthuizen, ziekenhuizen ed.
                      Het zou best kunnen dat die voorrang krijgen op particuliere klanten, toch zeker ziekenhuizen. In een rusthuis heeft een bewoner meestal een eigen toestel, dus geen eigendom van het rusthuis.
                      vriendelijke groeten, Kurt
                      Mijn foto's
                      Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: Van den borre

                        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Ok maar denk ook eens aan rusthuizen, ziekenhuizen ed.
                        Die hebben een eigen technische dienst die zo'n toestel van de kamer haalt en een vervangtoestel in de plaats zet

                        Mvg,
                        Frederic

                        Comment


                        • #13
                          Re: Van den borre

                          Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                          nen dead on arival is binnen de 7 dagen..
                          28/1 tot nu is 11 dagen..
                          En met goede wil wat langer ook ... 14 dagen of zelfs de eerste maand bij bepaalde winkels.
                          Maar met 7 dagen horen ze zeker niet tot de slechtsten ... er zijn er die niks doa geven en dat is ook niet normaal.
                          Nu ja, 7 dagen is wel gebruikelijk en ge kunt er weinig tegen inbrengen.

                          Wat klank betreft ... toch niet via een Belgacom digibox en HDMI?
                          Heb er hier toevallig op het werk ook een paar die daar mee bezig zijn.
                          Analoog aansluiten en dan hebben ze wel klank.
                          Is maar een tip hé.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Van den borre

                            Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                            Het zijn de die die ik gebeld heb
                            De dienst is wel bereikbaar, maar der komt er gene als het genen diepvries is.
                            Ze komen als het dringend is zeggen ze zelf.
                            Dus uw tv is volgens hen niet dringend dan?
                            Dan mogen ze mij een keer uitleggen wat ze verstaan onder dringend.
                            Zet dat op mail en stuur dat hun.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: Van den borre

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Dan mogen ze mij een keer uitleggen wat ze verstaan onder dringend.
                              Dan moet ge zeggen "Mijn schoonmoeder wil naar Familie kijken".
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X