Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto Rubens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Foto Rubens

Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
    Bij Media Markt Antwerpen op voorraad voor 1169,-. Ik koop alles daar: goede prijzen en uitstekende verkopers die weten over wat ze praten...
    Dan geef ik toch direct 20 euro meer uit om hem bij Foto Rubens/Studio73 te halen hoor

Ik kom regelmatig in de Media Markt Basilix (of hoe noemt die in Groot Bijgaarden ook weer ?) ... en die verkopers weten echt niets, maar dan ook niets van 'hun' producten ... elementaire beleefdheid is hun ook totaal onbekend en van prijzen verlagen hebben ze al helemaal nooit gehoord ... heb eigenlijk nog nooit iets in MM gekocht buiten oplaadbare batterijen omdat ik een cadeaubon gekregen had

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Buiten het feit dat ze (in Geel allesinds) weinig stock hebben zijn ze wel oké ja.
      Andy Lemaire

andylemaire.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
        Bij Media Markt Antwerpen op voorraad voor 1169,-. Ik koop alles daar: goede prijzen en uitstekende verkopers die weten over wat ze praten...
        Weet u zeker dat alles wat u daar koopt echt nieuw is?
        Gisteren in het TV- consumentenprogramma 'Radar' vertelde ze dat gebruikte electronische apparaten zoals digitale camera's als nieuwt verkocht worden. Vooral bij ketens zoals Media Markt. Het zijn vaak de door ontevreden klanten terug gebrachte spullen of herstelde spullen. Daarbij zaten Camera's die door de vorige eigenaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door starengine Bekijk bericht
          Idem hier, enkel goede ervaringen.
          Hier ook

Comment

Hier ook sinds jaren een vaste klant van foto Rubens. Praktisch al mijn materiaal komt van daar . Nog niets negatief meegemaakt, uitstekende service, goede prijzen, vriendelijk personeel en ze weten waarover ze praten.

Comment

Bon, ik kruip terug onder mijn tegel.

Aan al diegenen die een vooroordeel hebben, ga eens een kijkje nemen in Media Markt Antwerpen en (ver)oordeel erna. Ik heb het over de winkel op de Keyserlei - echt een wereld van verschil met andere Mediamarkten...
              http://www.digifotofreak.nl

Comment

Mercie allemaal,

Ben goed geholpen dus binnenkort naar Foto Rubens.

Groetjes,
                Robert
                Panasonic TZ 7 - FZ 35
                Canon 450D 18-55 IS,55-250 IS,Canon 100-400 IS

Comment

Working...
                X