Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LG Cash back (NOT)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• LG Cash back (NOT)

Even ventileren...

Blijkbaar kennen ze bij LG ook al de truck met de cask back..

Kocht vorig jaar sep. een flat screen waarop 100 euro cash back van toepassing was.

Dokumenten tijdig verstuurd en afwachten maar.... We weten allemaal dat dergelijke acties al eens kunnen uitlopen....

Aangezien ik echter tot op heden niets ontvangen heb toch maar weer contact genomen: En ja hoor, per mail krijg ik te horen dat "men helaas geen aanvraag op mijn naam mocht ontvangen"

In diezelfde mail van 21/01 verzoekt men mij echter de dokumenten nogmaals door te sturen.( Ik heb gelukkig copyen gemaakt)

Hierop hadden ze blijkbaar niet gerekent want nu krijg ik als antwoord dat ik maar tot ....15/01 een aanvraag kon indienen

LG : Life's good .... Yeah Right!!!

Nog personen met dergelijk NON cash back ervaringen , al dan niet bij lG
    Last edited by Silent M.; 11 februari 2011, 10:18.

Re: LG Cask back (NOT)

Oorspronkelijk geplaatst door Silent M. Bekijk bericht
    ............

Nog personen met dergelijk NON cash back ervaringen , al dan niet bij lG
    wacht al jaren op de cach back van mijn 30D.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Toen ik mijn 30D kocht zaten er ook vouchers voor Cash Back bij.
      Maar voor wat ik toen begrepen heb, waren die vouchers geldig bij aankoop van producten, gedaan binnen een bepaalde periode nà aankoop van mijn 30D. Dus NIET voor de 30D zèlf...

Maar ik kan het natuurlijk ook verkeerd begrepen hebben, hé.

mvg,
      Bart
      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Re: LG Cash back (NOT)

Niet echt een cash back, maar toen ik mijn Nikon D60 kocht in 2008 zat er een bon bij voor een gratis SD-kaartje van 8Gb. Opgestuurd naar Nikon en nog geen twee weken later lag het kaartje in de bus.
        Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
          ........ toen ik mijn Nikon D60 kocht in 2008 zat er een bon bij voor een gratis SD-kaartje van 8Gb. Opgestuurd naar Nikon en nog geen twee weken later lag het kaartje in de bus.
          das toch geen NON ervaring?
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            das toch geen NON ervaring?
            grt,bouk.
            Ne mens probeert dan ne keer positief te zijn...
            Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda
              Niet echt een cash back, maar toen ik mijn Nikon D60 kocht in 2008 zat er een bon bij voor een gratis SD-kaartje van 8Gb. Opgestuurd naar Nikon en nog geen twee weken later lag het kaartje in de bus.
              Dat heb ik ook ooit ontvangen, maar weet niet meer of het bij mijn Fuji of die 30D was...
              Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Laptop van HP gekocht, met belofte dat je (toen) gratis kon upgraden naar Windows 7 (eens het uit was).
                Eerst wachten tot bewuste website in de lucht was (2 maand wachten)
                Dan na ingave steeds melding dat ik copie van originele factuur moest uploaden.
                4-5 keer gedaan .. en "er is geen communicatie mogelijk omtrent...", dus vergeet het maar !
                Er staat nog altijd Vista op :-(
                ('k had er beter XP erop gezet ipv die rotz**i ! )

NB: bericht aan HP : NEVER again ! You lost a customer !
                www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

Comment

Heb ik ook al meegemaakt met Microsoft die de afhandeling hadden uitbesteed aan een holandse KL... firma
                  Voor mij is die zever gedaan.

Ik koop uitdrukkelijk NIET als iets in cashback aanbieding staat!

Hier ist boter bij de vis, prijs netto en betaald in contanten of plastiek (wat ze willen).
                  Geen zever in zakjes voor mij, ben al die gladde marketing zever zo beu als kouwe pap.

Comment

Even terug ophalen :

Ik weet niet of ze bij LG BD volgen danwel of het komt door de tussenkomst van mijn winkelier (discountonline.be), doch uiteindelijk heb ik alsnog de cash back van LG mogen ontvangen...

"All's well that ends well" en dat mag bij deze dus ook geweten zijn...

Comment

Al verschillende keren Cash Back promoties gehad en altijd uitbetaald geweest, dit zowel bij Canon, Sony, Samsung, Danone, ...
                      Ja, het duurt soms lang voor ge uw geld ziet maar het is meestal het wachten waard.
                      Aanvraag niet ontvangen ... kan overal eens gebeuren want de post verliest toch ook wat brieven. Maar als je iets correct probeert op te lossen is er vaak wel een simpele oplossing te vinden als men maar duidelijk en vriendelijk is.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Working...
                      X