Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oplossing gezocht bij het wandelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • oplossing gezocht bij het wandelen

    hallo iedereen

    ik weet niet of er hier wandelaars tussen zitten

    bij mij hangt fototoestel gewoon aan de nikon band op mijn buik

    als je vijftien a vijf en twintig km wandelt, dan botst die altijd op uw buik of borstkas

    iemand een tip om dit op te lossen?

    iets met velkro in elkaar knutselen of zo

    of twee rekkers hangen rond de borstriem van mijn rugzak en daar mijn toestel tussen steken

    alvast bedankt

    groetjes pieter
    Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

  • #2
    Re: oplossing gezocht bij het wandelen

    Kijk eens bij dit topic op BD over sunsniper of blackrapid draagriemen, dat schijnt comfortabel te zijn.

    Comment


    • #3
      Re: oplossing gezocht bij het wandelen

      Ik hang hem altijd over mijn schouder en draag hem dan als een handtas, zo schuin.
      https://www.tinicleemputfotografie.com/

      Comment


      • #4
        Re: oplossing gezocht bij het wandelen

        Gebruik zelf een sunsniper one black. Ideaal voor lange wandelingen. Je merkt niet eens dat je een camera bij je draagt

        Comment


        • #5
          Re: oplossing gezocht bij het wandelen

          Heb al tijd m'n rugzak bij, dus als hij me te veel hindert wordt hij opgeborgen
          Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

          BD1614BE

          Comment


          • #6
            Re: oplossing gezocht bij het wandelen

            goedeavond

            heel snelle en vele reacties, had ik nooit gedacht

            spiderholster.com staat ferm gerief op

            eens zien of je dat niet ergens tweedehands of zo kan kopen

            en toch zeker zien welk model, want je kan moeilijk een riem dragen waar je al eentje hebt van je rugzak

            groetjes en alvast bedankt
            Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

            Comment


            • #7
              Re: oplossing gezocht bij het wandelen

              Hallo,

              Ik heb sinds enkele weken de B-Grip en ben heel content, zeker voor die prijs (+- 60 EUR)
              Er wordt een riem bij geleverd maar je kan hem ook aan je gewone broeksriem hangen.
              Ik weet niet van waar je bent maar in Bilzen kan je hem bij Fototools kopen, of hij kan em opsturen.

              Nog veel zoekplezier!

              Grtz,

              Jannes
              Jannes Bollen
              Website / Facebookpagina

              Comment


              • #8
                Re: oplossing gezocht bij het wandelen

                Ik wandel met een kleine rugzak en een sunsniper. Eerst de sunsniper en dan de rugzak. Ik kan zonder problemen aan mijn camera zonder last te hebben van mijn rugzak.
                Comfortably numb with my Pentax

                Comment


                • #9
                  Re: oplossing gezocht bij het wandelen

                  Ik heb een poosje geleden dezelfde vraag gesteld. Kreeg nogal veel positieve reacties over
                  de Sun Sniper. Dus naar Konijn gegaan. Voor zo'n 60 euro was hij van mij. En ik ben er
                  zeer over te spreken. Je voelt niet eens meer dat je je camera bij hebt. Lijkt me een luxe
                  bij lange wandelingen. Goed, het kost wat. Maar goedkoop wordt het toch pas als we dood
                  en begraven zijn.
                  Bovendien met Valentijn, die al langzaam aangeslenterd komt, kun je je gemalin al een tip
                  geven. Zoiets als: wat heb ik me een zware, zware hobby. Of, neen schat, vanavond niet.
                  Ik heb de ganse dag met die zware camera van me rondgezeuld. Per slot van rekening is 60
                  euro ook maar de prijs van een fles stinkende after shave. Veel succes.

                  Comment

                  Working...
                  X