Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Ik zit nu achter een Compaq Armada M700 uit 2000 !
Jan
Uit welk jaar is de E500 ??
Ik heb hem gekregen, en draai er nu een Linux op, en gebruik 'm als fotolijst
Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.
en ik heb hier een nog werkende Commodore Pet 2001 van 1978 met 8k ram geheugen en een ingebouwde taperecorder als "harde schijf"..... Dit was trouwens mijn eerste PC.
Geen Windows als os maar Basic, wie herinnert zich dit nog?
Ik heb hier nog een Medion van eind 2002, die wordt nog geregeld gebruikt.
En ik heb ooit een paar kleine laptops gekregen (IBM), daar zit standaard nog windows 98 op. De accu's zijn wel stuk, maar voor de rest werken ze nog.
Die laptops heb ik al een paar keer gebruikt op een fototentoonstelling.
en ik heb hier een nog werkende Commodore Pet 2001 van 1978 met 8k ram geheugen en een ingebouwde taperecorder als "harde schijf"..... Dit was trouwens mijn eerste PC.
Geen Windows als os maar Basic, wie herinnert zich dit nog?
Mijn oude toestellen zijn nu allemaal op pensioen. Ze ondersteunen geen grote disken. Wat de laptops betreft is de cpu niet sterk genoeg om wireless encyryptie te doen. Met de komst van de netbooks voel ik de behoefte niet meer om de groene jongen uit te hangen en ze aan de praat te houden met kleine linux distro's. Was vroeger wel fun. Die dingen doen hun werk nog altijd goed eigenlijk
Comment