Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HDMI-kabels

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: HDMI-kabels

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
    Ja, dat begrijp ik wel. Maar het nu ook weer niet zo dat je die kabel vier keer per dag
    uittrekt. Dus eenmaal die op zijn plaats zit, blijft hij gewoonlijk voor lange tijd zitten.
    Trouwens die van de Action Shop, 2.68 euro, voelt niet eens prullig aan of zo. Het lijkt
    me gewoon een degelijke kabel.
    Waarschijnlijk gesoldeerd door een 4 jarige Chinees maar dat is een ander paar mouwen.
    Ik koop ook altijd de goedkoopste kabels mits ze stevig maar ook soepel zijn zo dat ze niet te belastend zijn voor de aansluiting.
    Er gaat door een dure kabel niet meer digitale informatie dan door een goede goedkope.
    De kabels aan een pc zijn ook niet duur en deze worden vaak bij de randapparatuur mee geleverd, waarom zou je dan bij een TV wel dure digitale kabels nodig hebben.

Comment

Re: HDMI-kabels

Ivm dikte van de kabels, vorige week zag ik in een reclamebrochure van Gamma voor Wiretape (http://www.wiretape.fr/dossier.php?id_dossier=1 Engelstalige site ligt momenteel helaas plat).

Lijkt me een elegante oplossing voor kabelspaghetti. Heeft iemand hier al ervaring mee ?
      Computer nerds don't byte, they just nibble a bit

Be careful who you shoot; they may shoot back

Comment

Working...
      X