Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat scheelde er ..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat scheelde er ..

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    ?
    grt,bouk.
    Verdorie, had de einduitslag nog niet gezien. Vanmorgen om 19h wat gekeken en dan had Kim de eerste set verloren en stond ze achter in de tweede. Dacht dus dat het fout was afgelopen voor Kim. Maar nee, ze heeft haar Aussi GS binnen.
    Bedankt Bouk, 'k moet wat meer het laatste nieuwsbericht volgen voor commentaar te schrijven
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
      Verdorie, had de einduitslag nog niet gezien. Vanmorgen om 19h wat gekeken en dan had Kim de eerste set verloren en stond ze achter in de tweede. Dacht dus dat het fout was afgelopen voor Kim. Maar nee, ze heeft haar Aussi GS binnen.
      Bedankt Bouk, 'k moet wat meer het laatste nieuwsbericht volgen voor commentaar te schrijven
      Als je het tennis iet of wat volgt dien je toch te weten dat je nooit voor je beurt moet
      praten. Dat vind ik namelijk nu net het aantrekkelijke aan tennis. Ik ben zo eens boos
      en teleurgesteld van voor de buis weggelopen en toen ik terug thuiskwam hoorde ik dat
      Justine alsnog had gewonnen. Nu heb ik geleerd te blijven zitten. Zelfs nog een uur nadat
      de match is afgelopen.
      In tennis weet je immers maar nooit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
        .......... Nu heb ik geleerd te blijven zitten. Zelfs nog een uur nadat
        de match is afgelopen.
        In tennis weet je immers maar nooit.
        je bent in de war met de Tour de France!
        daar veranderd de uitslag nog wel eens!
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
        X