Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AA-batterijen bewaren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: AA-batterijen bewaren

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    Opgelet Bart, lees eens dit draadje:
    http://forum.belgiumdigital.com/f59/...ld-444105.html
    Ik heb nog maar 1 keer moeten bijbetalen, en dat was voor een pakje met een waarde van 119 dollar.
    Omdat er toen wat misgelopen was heeft het allemaal heel erg lang geduurd, daarom heeft Dealextreme een ander fietslicht opgestuurd (ze wisten niet meer waar het was), en dat is wel zonder kosten tot hier geraakt.
    Maar uiteindelijk hebben ze het nog terug gevonden, en dat hebben ze dan ook nog naar hier gestuurd.
    Dat pakje had hetzelfde verzendnummer als het eerste, en daarom moest ik de kosten (iets meer dan 60 euro) wel betalen.
    Die kosten heb ik dan terugverdiend door het fietslicht te verkopen (ik had er maar één nodig).

Je moet er wat geluk mee hebben...
    Meestal hou ik er rekening mee om de kostprijs onder die 22 euro te houden, maar sommige zaken zijn toch iets duurder en die geraken er gewoonlijk ook nog door zonder kosten.
    Ik bestel ook nooit teveel tegelijk, als je geen verzendkosten moet betalen dan kan je de bestelling best opsplitsen in pakjes met een waarde van minder dan 22 euro (als het mogelijk is natuurlijk).

Maar als je zo 3 (of zelfs 30) plastieken doosjes bestelt, dan is de kans heel klein dat er kosten bijkomen, omdat de kostprijs dan onder de 22 euro blijft.

Op een bestelling vanuit Nederland of Duitsland betaal je gewoonlijk 6 tot 12 euro verzendkosten, ook op pakjes die maar een paar euro kosten.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Bart, Fotoshop Aalten verstuurd gratis en gewoonlijk heb je het ten laatste twee dagen later.
      En de uitbater (Roland) is een heel toffe gast, altijd bereid de nodige uitleg te geven.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Bart, Fotoshop Aalten verstuurd gratis en gewoonlijk heb je het ten laatste twee dagen later.
        En de uitbater (Roland) is een heel toffe gast, altijd bereid de nodige uitleg te geven.

Grtz, RF
        Ik heb mijn Sirui statief daar gekocht, en op de service was inderdaad niets aan te merken, het statief is snel geleverd.
        Maar als ik spullen ergens anders goedkoper kan vinden, dan koop ik ze daar gewoonlijk (tenzij het dringend is, dan zoek ik een leverancier die snel kan leveren, of waar ik de spullen zelf kan gaan halen).

Ik heb hier net weer twee zendingen uit China aangekregen (ik moet ze morgen gaan halen bij het postpunt, want ik was niet thuis), op die pakjes zijn er geen extra kosten aangerekend.
        Die draadloze triggers voor de flitsers zijn eind december besteld (ik heb 2 setjes besteld en er 2 bestellingen van gemaakt om de waarde per pakje zo laag mogelijk te houden).

De batterijdoosjes van Dealextreme zijn goed, beter dan de doosjes die ik ooit bij Vapex-Tech (NL) heb gekocht, want die gaan altijd vanzelf open.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Even mijn ervaring delen met Alkaline batterijen van Energizer.

Ik heb zopas de batterijen van mijn kamerthermostaat moeten vervangen.
          De "expiry" date was 2005, en volgens mij hebben ze meer dan 15 jaar dienst bewezen.

Comment

Allen bedankt om jullie ervaringen en tips mee te delen. Ik ga enkele doosjes bestellen bij deal extreme en bij vapex.

Groetjes en tot later

Comment

Working...
            X