Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk = straatlawaai

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vuurwerk = straatlawaai

Ssssst... ben nog niet goed wakker
    Verkeerdelijke zinsconstucties werden als een ninja in de nacht aangepast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
      Ssssst... ben nog niet goed wakker
      Verkeerdelijke zinsconstucties werden als een ninja in de nacht aangepast
      Sorry voor mijn onaangenaam gedoe
      Ik heb nog drie flessen in reserve....
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Hier hebben ze er ook weer op los geknald maar er was door de mist niet veel van te zien.
        Als de knallen mooi waren was het hier fantastis.
        Ik kijk wat rond in mijne hof want naar een afsteek plaats ga ik al jaren niet meer sinds ik er eens ben geweest met mijn toen nog jonge dochter, er kwam toen een vuurpeil recht op mijn dochter af ik kon ze nog juist achter mij trekken.
        Wat dat voor zo een kind betekend moet ik je niet uitleggen denk ik, ze is nu groot maar ze heeft nog steeds schrik voor vuurwerk.
        Ik woon ook in de grensstreek en daar beginnen de nederlanders al een maand op voorhand vuurwerk te kopen.
        Het is zelfs zo erg dat er iemand van de winkel op straat staat om parkeerplaatsen aan te wijzen en foutparkeerders weg te sturen of ze laten gewoon hun auto midden op straat staan.
        Maar ja het is ook maar een keer nieuwjaar en dat allemaal ook nog verbieden dat is ook niet nodig, mijn Engelse Setter ziet het ook graag die tuurt de hemel af naar vuurwerk, mijn Cavalier is niet bang maar die krijg je dan wel niet buiten.
        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
          We waren gisterennacht met kinderen gaande van 1 jaar tot 8 jaar en we hebben met zijn allen 'genoten' van het vuurwerk en dat om 00u 's nachts
          Dan moeten die mannekes al lang in hun bed liggen !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
            Man man man, wat en wie ben jij???
            Wellicht ben jij één van die "groenen" die niets liever hebben dan hun egoistische ziens- en levenswijze op te dringen en zodoende de rest van de levenden dwars te liggen en evolutie halt toe te roepen.
            Slaap maar verder in je grotje en vergeet je wollen sokjes niet.
            Beste verdraagzaamheidswensen voor 2011.

Henri
            lidnummer: BD0435BE

Comment

Euh en waarom? In normale omstandigheden wel, maar voor speciale gelegenheden mag er misschien toch wel eens wat afgeweken worden van de regeltjes?
              Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                Man man man, wat en wie ben jij???
                Wellicht ben jij één van die "groenen" die niets liever hebben dan hun egoistische ziens- en levenswijze op te dringen en zodoende de rest van de levenden dwars te liggen en evolutie halt toe te roepen.
                Slaap maar verder in je grotje en vergeet je wollen sokjes niet.
                Beste verdraagzaamheidswensen voor 2011.

Henri
                Zegt de gepensioneerde tegen de bruggepensioneerde!!!
                Machtig grappig is dit.
                Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                Oók wandelen met GPS?

Comment

Alvast van ons ook een verdraagzaam 2011 toegewenst!
                  www.fotofolio.be

Comment

Waar velen een spel van maken...? Mannekes toch, vooraleer ge ergens gaat wonen, hetzij bouwen, huren of kopen van een woning.... denk dan toch even na over de "misschien?" hinder al of niet door allerlei geluiden (incl. vuurwerk).
                    Er zijn er die in Zaventem heden nog gaan bouwen, maar dat zijn wel de eersten om te klagen over last van overvliegende of landende vliegtuigen!!!!! Dat weet ge toch op voorhand verdorie.... Ik heb persoonlijk met niemand last of overlast en als ik weet dat er op één of andere avond al eens een keer iets kan zorgen voor enige overlast, dan kan ik me daar wel naar schikken....... Ook door eens verdraagzaam te zijn....

Comment

Vuurwerk is mooi maar laat het aub aan de kenners over!! Dat is mijn mening

Wat ik ook niet goed begrijp is waarom iedereen zomaar vuurwerk kan kopen zonder vergunning maar als je het wilt afsteken moet je wel een vergunning aanvragen( in sommige gemeenten) . Waarom niet eerst een vergunning aanvragen en pas daarna vuurwerk kunnen kopen?? Mss dat er dan minder ongevallen gebeuren.

ps: Waar ik mij ook aan erger is dat alleen al op de dijk naast de schelde ongelooflijk veel afval van (illigaal)vuurwerk lag. Wie ruimt dit op? Of ligt dit aan mij om dat ik zo dicht aan de schelde wil wonen ?

Mijn gedacht
                      Last edited by koeks; 1 januari 2011, 16:59.

Comment

WillyB, wie ben jij om te zeggen wanneer anderen hun kinderen moeten laten slapen?

Ik weet dat je een die hard Tom Boonen fan bent. Ik hop van harte dat je je (klein)kinderen dan ook ver van Tommeke "wa doede nu" Boonen houdt want als dat de voorbeeldrol is die hij te vervullen heeft in jou enge wereld dan hoort hij er helemaal niet thuis ...

Denk eraan WillyB dat je echt niet alleen bent op deze aardkl00t. Verwerpelijk zoiets te moeten lezen op de eerste dag van het jaar
                        Last edited by Sultana; 1 januari 2011, 17:57.

Comment

Tegen een storm maak je je ook niet kwaad, je gaat die gewoon uit de weg...
                          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Hoeveel dagen ik in m'n leven wakker gelegen heb ... toen ik met de nacht stond,niets aan te doen.
                            Als ik zie hoeveel honderden euro's er in de lucht geschoten zijn ... door mensen die niets hebben en afhankelijk zijn van onze solidariteit !
                            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Persoonlijk vind ik dat je vuurwerk beter aan de profs kunt overlaten en idd hier mag je vuurwerk afsteken maar je moet wel een vergunning hebben. Weet niet of de politie komt controleren als je vuurwerk afsteekt (vermoed van niet zolang de buren niet klagen).

Hier is er ook vuurwerk afgevuurd vanaf half 12 tot half 1 ach ja uiteindelijk klikt een onweersbui of jagers die jagen toch (min of meer) hetzelfde.
                              Racing Pics
                              Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

Comment

ach toost jullie
                                als het nog maar vuurwerk is
                                hier heb ik een achterbuur die blijkbaar heel hard zijn kachel opstookt tijdens de feestdagen
                                want dan heeft hij altijd hout te kort en zit hij enkele uren achter z'n zaagmachiene
                                ieder feestdag van het jaar of het nu kerst,nieuwjaar of pasen is
                                je kan er zeker van zijn dat dat ding enkele uren bolt
                                zit dan maar eens aan de feesttafel met jiiiiiinnnnnnnnng jiiiiiiinnnnnng aan je oren

nee geef mij dan maar knallend vuurwerk kan je van mee genieten
                                en een raad maak je kinderen en kleinkinderen er niet bang van
                                het is net het zelfde als donder en bliksem
                                heb ze altijd geleerd dat het iets is om niet bang van te zijn
                                maar te genieten van het spektakel
                                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
                                X