Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is bloot altijd nodig?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Is bloot altijd nodig?

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    .
    Tot een "idealist" met het idee kwam om beelden te voorzien van vijgenbladeren.
    Het zou niet de laatste keer zijn dat een "idee" er door gedrukt werd en tot
    miserie of ander ongenoegen veroorzaakte.
    Volgens de kerk waren zelfs Adam en Eva totaal naakt.
    Man uit aarde gemaakt en zijn wederhelt via een rib.
    Wel eigenaardig dat hun afbeeldingen altijd een navel hebben??

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #17
      Re: Is bloot altijd nodig?

      Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
      Volgens de kerk waren zelfs Adam en Eva totaal naakt.
      Man uit aarde gemaakt en zijn wederhelt via een rib.
      Wel eigenaardig dat hun afbeeldingen altijd een navel hebben??

      Henri
      Goed gezien Henri.
      Alles komt van mensen Henri en wordt & werd voorgesteld door mensen.
      De makers van die afbeeldingen? Niet erg slim, mij gedacht
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #18
        Re: Is bloot altijd nodig?

        Oorspronkelijk geplaatst door Surione Bekijk bericht
        Ik merk op dat er veel foto's zijn dat er (half)naakte vrouwen opstaan. Ik heb hier totaal geen probleem mee. Er zitten hele sterke, sprekende, nog meer verhemelde adjectieven, foto's tussen.
        Maar ik vraag me bij velen af wat de meerwaarde is aan de foto... Dan zie ik gewoon een blote borst en een (al dan niet) perfect belichte foto.
        Wat is dan de bedoeling van die foto?
        De top drie op BD: Macro fotografie 24035 bezoekers.
        Natuur en landschappen 23099 bezoekers.
        Model en Glamour 22699 bezoekers.
        De moeder der fotografie: 'Mensen en straatfotografie' staat schrik niet, helaas met maar 2429 bezoekers op de laatste plaats. De gepolijste borsten en lingerie fotografie wordt bijna tienmaal vaker bekeken dan echte mensen fotografie.
        Ik heb niets tegen naaktfotografie mits er iets mee vertelt wordt er drama in zit en je de indruk krijgt naar echte mensen te kijken, maar dat is in negen van tien gevallen niet, maar is het geraffineerd en vaak niet orgineel gemaakte naakt om het naakt. Daarom is de categorie Model en Glamour voor mij geen bezoek waard, maar het ligt wel goed in de markt.

        Comment


        • #19
          Re: Is bloot altijd nodig?

          Ik moet Surione bijtreden, al hou ik wel van knappe vrouwen natuurlijk.

          Vrouwelijk schoon verkoopt, zie maar op de autobeurs etc...

          Waarom mag een vrouw in volle glorie afgebeeld worden, maar een man niet ?

          Voor vrouwen moet het ook wel frustrerend zijn dat ze vaak en vooral op hun uiterlijk beoordeeld worden. En dan het aanpraten van het schoonheidsideaal, met alle gevolgen van dien : liposuctie, anorexia ...

          Ik ben blij dat ik geen vrouw ben.

          Over fotografie : een mooie foto van een vogeltje die slechts 1x per jaar in Belgie komt is veel moeilijker te maken dan een (naakt)portret in een studio waar je alles zelf in de hand hebt. Dan heb ik meer respect voor mensen die 10 uur zitten te bibberen in hun schuilhut dan voor mensen die thuis een studiooke hebben. Da's mijn mening.
          Canon-man. Concerten en natuur.
          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

          Comment


          • #20
            Re: Is bloot altijd nodig?

            Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht

            Over fotografie : een mooie foto van een vogeltje die slechts 1x per jaar in Belgie komt is veel moeilijker te maken dan een (naakt)portret in een studio waar je alles zelf in de hand hebt. Dan heb ik meer respect voor mensen die 10 uur zitten te bibberen in hun schuilhut dan voor mensen die thuis een studiooke hebben. Da's mijn mening.
            Johan, je kunt beide vormen van fotografie eenvoudig combineren.
            Je sluit je 10 uur op in een schuilhut met een prachtig naaktmodel, in afwachting van de betreffende vogel.

            Comment


            • #21
              Re: Is bloot altijd nodig?

              De moeder der fotografie: 'Mensen en straatfotografie' staat schrik niet, helaas met maar 2429 bezoekers op de laatste plaats. De gepolijste borsten en lingerie fotografie wordt bijna tienmaal vaker bekeken dan echte mensen fotografie.
              Tja, zo kan je alles "bewijzen" hé .... de ene categorie startte op BD in 2005, de andere eind 2009. Niet moeilijk dat ze 10x vaker bekeken is
              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

              Comment


              • #22
                Re: Is bloot altijd nodig?

                Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                Tja, zo kan je alles "bewijzen" hé .... de ene categorie startte op BD in 2005, de andere eind 2009. Niet moeilijk dat ze 10x vaker bekeken is
                Dat de categorie straatfotografie voor 2009 op BD niet bestond maakt het des te erger.
                Portretten bestonden op BD meest uit schaarsgeklede emotieloze barbies.
                Last edited by Binnenuit; 22 december 2010, 23:00.

                Comment


                • #23
                  Re: Is bloot altijd nodig?

                  Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                  Volgens de kerk waren zelfs Adam en Eva totaal naakt.
                  Man uit aarde gemaakt en zijn wederhelt via een rib.
                  Wel eigenaardig dat hun afbeeldingen altijd een navel hebben??

                  Henri
                  volgens de nieuwe kerk in belgie noemt dat nu natuurverschijnselen
                  sorry het moest eruit met de woordje "kerk"

                  grts
                  korandoke
                  je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                  www.korandoke.be

                  Comment


                  • #24
                    Re: Is bloot altijd nodig?

                    Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
                    volgens de nieuwe kerk in belgie noemt dat nu natuurverschijnselen
                    sorry het moest eruit met de woordje "kerk"

                    grts
                    korandoke
                    Die is met zijn woordenschat zoals onze politici.
                    Ik kijk met verbazing naar al die nieuwe woordenschat.

                    Jaren geleden werd ik een keer "uitgenodigd" door de Dienst der Belastingen.
                    Het was de eerste keer en ik dacht aan koffie met vlaai
                    Viel dat tegen...
                    Ik wil maar zeggen: het is een kwestie van uitleggen he.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #25
                      Re: Is bloot altijd nodig?

                      Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                      Ik ben blij dat ik geen vrouw ben.
                      ik ook, ik zou geen seconde van mijn borsten af kunnen blijven.
                      The Knight That Says Ni...kon

                      Comment


                      • #26
                        Re: Is bloot altijd nodig?

                        Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                        Volgens de kerk waren zelfs Adam en Eva totaal naakt.
                        Man uit aarde gemaakt en zijn wederhelt via een rib.
                        Wel eigenaardig dat hun afbeeldingen altijd een navel hebben??

                        Henri
                        Als God mensen kan boetseren kan hij ook wel een naveltje boetseren.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Is bloot altijd nodig?

                          Dat de categorie straatfotografie voor 2009 op BD niet bestond maakt het des te erger.
                          Moeilijk toegeven dat je argument rammelde langs alle kanten
                          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                          Comment


                          • #28
                            Re: Is bloot altijd nodig?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Flandrien Bekijk bericht
                            Als God mensen kan boetseren kan hij ook wel een naveltje boetseren.
                            Maar dan had die god zijn werk beter kunnen doen door de mens immuun te maken voor alle slechte invloeden.

                            Henri
                            lidnummer: BD0435BE

                            Comment


                            • #29
                              Re: Is bloot altijd nodig?

                              Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                              Maar dan had die god zijn werk beter kunnen doen door de mens immuun te maken voor alle slechte invloeden.

                              Henri
                              Dat was hé, maar Eva moest zo nodig naar dat serpent luisteren ( ja, toen konden de dieren nog spreken).
                              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                              George Orwell

                              Comment


                              • #30
                                Re: Is bloot altijd nodig?

                                Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                                ik ook, ik zou geen seconde van mijn borsten af kunnen blijven.
                                Hahahahahahahahaha, grappig!
                                Ik zit toch niet constant aan mijn borsten hoor
                                Al denk ik als ik een man zou zijn, ook wel geen seconde van mijn piemel zou kunnen blijven
                                Naakte mannen in fotografie is zo anders dan naakte vrouwen. Vrouwen hebben nu eenmaal meer vormen. Zelfs het colaflesje is geboetseerd naar het lichaam van een vrouw. Niet elke naaktfoto heeft inderdaad een meerwaarde, maar is dat niet zo met elke foto?
                                Sommige vrouwen doen dit ook gewoon graag, uit de kleren gaan, ieder met haar motivatie.
                                https://www.tinicleemputfotografie.com/

                                Comment

                                Working...
                                X