Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPAD topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: IPAD topic

Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
    Werkt simpel dus
    Ik heb ondertussen besloten de 32 GB wifi aan te schaffen
    Ga maar voor een 3G . geloof mij. Prijzen blijven dalen van mobile internet
    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
    http://www.racenews.be

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
        Ga maar voor een 3G . geloof mij. Prijzen blijven dalen van mobile internet
        heb je voorbeelden?
        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

heb je voorbeelden?
          Ik heb nu een wifi en mocht ik het opnieuw doen ga ik zeker voor de 3G. anywhere , anytime internet. . Zelfde van mijn iphone, ik heb er 1 voor prive en 1 voor werk (3G en 2G). Neem mij de mobile internet af en die is maar de helft meer waard.

Comment

Nu ga ik weer twijfelen, ik weet niet welk abonnement men het beste kan nemen en wat je gemiddeld aan dataverkeer per maand gebruikt
            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Nu ga ik weer twijfelen, ik weet niet welk abonnement men het beste kan nemen en wat je gemiddeld aan dataverkeer per maand gebruikt
              Als het enkel voor thuis is ok maar als je wat op de baan bent is het zeker handig te werken met mobile internet.... tenzij je de iphone 3g kan sharen met de ipad

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=ab_Lh...ayer_embedded#!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KvP
                  Probeer eens met Mobistar ad 15 € maandelijks voor 750 Mb. Het is zonder contract en kan dus maandelijks opzegd worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
                    Probeer eens met Mobistar ad 15 € maandelijks voor 750 Mb. Het is zonder contract en kan dus maandelijks opzegd worden.
                    Als ik bij normaal gebruik internet en bv ook regelmatig filmpjes op youtube kijk, hoe snel zijn die 750mb dan voorbij?

Comment

Als ik bij normaal gebruik internet en bv ook regelmatig filmpjes op youtube kijk, hoe snel zijn die 750mb dan voorbij?
                      Dat is persoonlijk, daarom wil ik je adviseren : probeer eens een maand.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
                        Dat is persoonlijk, daarom wil ik je adviseren : probeer eens een maand.
                        Dan moet ik wel voor de 3g gaan

Als de 750 mb gebruikt zijn krijg je dan eerst een melding of gaat hij gewoon door zodat je naderhand een fikse extra rekeing krijg?

Comment

Dan moet ik wel voor de 3g gaan

Als de 750 mb gebruikt zijn krijg je dan eerst een melding of gaat hij gewoon door zodat je naderhand een fikse extra rekeing krijg?
                          Inderdaad je krijgt een melding dat je quotum aan Mb bereikt is, je kan het ook op elke minuut van de dag volgen op de website van Mobiistar.

Comment

Helaas enkel voor gejailbreakte toestellen
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Meeste kaart lezers zijn aan te sluiten via de Camera Connection kit. Hier is geen jailbreak voor nodig. In lezen van van JPG en Camera RAW van bijvoorbeeld de EOS 7D en 550D gaat prima.

Om via een iPhone tethering te kunnen gebruiken is het niet altijd nodig om een jailbreak te hebben. Er zijn providers die dit toestaan op het netwerk. default zat dit ieder geval in OS 3.xx. Echter deactiveerde een aantal telecom providers deze optie, omdat zij tethering niet toestaan op hun netwerk. Advies neem contact op met je telecom provider op tethering is toegestaan. Om tethering te gebruiken vanaf een iPhone of ander type toestel is het niet nodig om je iPad te voorzien van een jailbreak. Deze dienst dient aan te staan op je telefoon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
                                Meeste kaart lezers zijn aan te sluiten via de Camera Connection kit. Hier is geen jailbreak voor nodig. In lezen van van JPG en Camera RAW van bijvoorbeeld de EOS 7D en 550D gaat prima.

Om via een iPhone tethering te kunnen gebruiken is het niet altijd nodig om een jailbreak te hebben. Er zijn providers die dit toestaan op het netwerk. default zat dit ieder geval in OS 3.xx. Echter deactiveerde een aantal telecom providers deze optie, omdat zij tethering niet toestaan op hun netwerk. Advies neem contact op met je telecom provider op tethering is toegestaan. Om tethering te gebruiken vanaf een iPhone of ander type toestel is het niet nodig om je iPad te voorzien van een jailbreak. Deze dienst dient aan te staan op je telefoon.
                                En hoe verbind je dan je iPad met je iPhone om te tetheren?

iPhone en laptop = tethering, geen enkel probleem.
                                iPhone en iPad = nogo.
                                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Working...
                                X