Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPAD topic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: IPAD topic

    Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
    Bekijk voor het data abonnement zeker "Mobile vikings", 12€/maand voor 2gb download (het goedkoopste dat mij bekend is voorlopig)

    https://mobilevikings.com/en/
    Is het aantal download belangrijk als je gewoon wil internetten?
    gebruik je tijdens normaal internet gebruik hiervan?
    Mijn vraag eigenlijk, als je bv 2 gig Ddl hebt kan je dan toch onbeperkt internetten?
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

    Comment


    • #17
      Re: IPAD topic

      Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
      Zonder jailbreak ? Dan wil ik dat graag horen.
      Je hoeft hiervoor je iPad niet te jailbreaken om gebruik te maken van Internet via een telefoon. Of dit met jou telefoon of provider mogelijk is kan ik niet zeggen. In Nederland heeft t-mobile tethering uit gezet in het OS, maar dit verschilt per telecom provider of zij dit mogelijk maken. Veel telefoons bieden de mogelijkhied om een wifi netwerk te maken. Zelf doe ik het met een gejailbreakte iPone met de app MyWii (kost een paar dollar) Collega doet dit via zijn Windows mobile, zonder enige hack.

      Vergis je niet in het dataverbruik van de IOS. Dit is afhankelijk van de door jou gebruikte Apps. Er zijn veel apps die continu connectie maken met internet. Dataverbruik verschilt dan ook per persoon. Zelf zit meestal net onder 2Gb per maand met mijn iPhone, maar gebeurd geregeld dat ik er boven zit. Komt bij mij vooral door het ophalen van Werk en prive e-mail en tethering.

      Comment


      • #18
        Re: IPAD topic

        Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
        Je hoeft hiervoor je iPad niet te jailbreaken om gebruik te maken van Internet via een telefoon. Of dit met jou telefoon of provider mogelijk is kan ik niet zeggen.
        Ipad en Iphone en Mobistar ?

        Comment


        • #19
          Re: IPAD topic

          Beste kun je hiervoor contact opnemen met Mobistar. En vragen of zijn tethering toestaan en geactiveerd hebben in het OS.

          Comment


          • #20
            Re: IPAD topic

            Hallo,

            Hier nog een iPadbezitter (64G + 3G). (Mobistar abo van €15,00/maand, thuis en op het werk wifi)
            Ik gebruik de iPAd wel als netbookvervanger en dat gaat perfect.
            Bijna alle taken kan ik op de iPad uitvoeren, en dat gaat van Worddocumenten aanmaken tot Excel spreadsheets met formules, het raadplegen van de bestanden op de administratieve computer via het netwerk, Powerpoint presentaties aanmaken en weergeven via de beamer, documenten delen via Dropbox, ...
            Door het gebruik van een bluetooth toetsenbord van Apple is tekstingave geen enkel probleem en het MobileMe account zorgt voor 20G online opslagruimte, een perfect gesynchroniseerde agenda/contactlijst op desktop, iPhone en iPad.
            Kortom, ik kan niet meer zonder dat kleine, handige apparaat ...

            Ik moet wel zeggen dat ik al aan m'n derde iPad zit - de eerste twee waren defect na enige tijd - maar dat heeft Apple probleemloos opgelost
            Derde keer, goede keer hoop ik ...

            jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #21
              Re: IPAD topic

              Vanaf deze nacht kan je de fameuse upgrade doorvoeren m.n de versie 4.2.1

              Comment


              • #22
                Re: IPAD topic

                hier ook schuldig, Ipad 3g 64Gb.

                heb een abb van proximus, aangezien ik meer op wifi zit dan op 3g heb ik de starter (5€ /maand vast bedrag , per dag dat je verbinding met 3g maakt 1€ erbij, limiet van 1Gig). dus als ik de hele maand geen verbinding leg met 3g kost het 5€, maak ik meer dan 10 dagen gebruik kan ik beter overstappen naar een andere optie natuurlijk

                Straks eens testen of de update goed is.
                Sony alpha 550 en 200 met kitlenzen en sigma 50-150 f2.8
                Mijne Flickr
                Mijn site

                Comment


                • #23
                  Re: IPAD topic

                  Hallo,

                  Staat er net op ...
                  De nieuwe MobileMe instellingen gebruikt en de hele zwik is nu aan het synchroniseren.
                  4.2.1 stond er op 5 minuutjes op ...
                  Nu zijn Pages, Numbers en Keynote ook aan het updaten

                  Jaja

                  Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
                  Vanaf deze nacht kan je de fameuse upgrade doorvoeren m.n de versie 4.2.1
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                  Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                  Comment


                  • #24
                    Re: IPAD topic

                    Zijn er iPhone4 gebruikers met wat meer ervaring met die multitasking?
                    Ik vind het nu een beetje raar dat een app zich niet meer afsluit maar dus altijd naar die multitasking tray gaat.

                    Lijkt mij dat het nuttig wordt dat een app een echte afsluit knop gaat voorzien.
                    Ik laat het nu even beklijven, en hopen dat het geen probleem wordt dat er nu steeds een hele hoop apps in het geheugen blijven zitten. Normaal zou iOS apps die langer niet gebruikt zijn eruit gooien.
                    Tot sluitertijd, Dirk

                    Comment


                    • #25
                      Re: IPAD topic

                      Die multitasking was toch al een hele tijd beschikbaar op de 3GS en de 4?

                      Ik vind het wel goed werken en doe om de x aantal tijd eens alle iconen weg die in die 'taskbar' staan.
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                      Comment


                      • #26
                        Re: IPAD topic

                        Ik ben gisteren naar een Apple winkel geweest om de iPad toch eens van naderbij te bekijken en uit te testen. En ik moet tot mijn grote spijt toch wel toegeven dat de volgende negatieve punten volgens testaankoop wel kloppen:
                        - Weerspiegelend scherm
                        - Schrijfpositie niet altijd duidelijk
                        - Lange laadtijd
                        - Flash-formaat wordt niet aanvaard
                        - Geen webcam
                        - Geen HDMI-verbinding, geen USB of kaartlezer
                        - Hoge kostprijs

                        Als ik erbij stil sta, bezoek ik zeer veel sites met Flash, ook portfolio's en dergelijke, en vind ik het toch een groot gemis. Jaja ik weet het wel, de die-hard Apple-fans gaan nu allemaal afkomen met de gebreken die Flash teweeg brengt op een mac, maar ik vind nog altijd dat je wel de mogelijkheid moet hebben om zelf te kiezen. Vandaar vind ik die betuttelende toon van Apple alles behalve aangenaam

                        P.S.: Ik blijf wel super content van mijn 27" iMac en 20" iMac thuis hoor, het zijn wel degelijk goede werkpaarden.
                        Last edited by swilleg; 25 november 2010, 10:19.

                        Comment


                        • #27
                          Re: IPAD topic

                          Oorspronkelijk geplaatst door swilleg Bekijk bericht
                          Als ik erbij stil sta, bezoek ik zeer veel sites met Flash, ook portfolio's en dergelijke, en vind ik het toch een groot gemis. Jaja ik weet het wel, de die-hard Apple-fans gaan nu allemaal afkomen met de gebreken die Flash teweeg brengt op een mac, maar ik vind nog altijd dat je wel de mogelijkheid moet hebben om zelf te kiezen. Vandaar vind ik die betuttelende toon van Apple alles behalve aangenaam
                          Ikzelf heb een ipad en een iphone, maar ik geef je 100% gelijk, er is in die conclusie geen speld tussen te krijgen.
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • #28
                            Re: IPAD topic

                            Ik vraag me wel af hoe je de lange laadtijd hebt uitgetest in een winkel? Volgens mij geen enkele winkel lang genoeg open om een iPAD volledig te ontladen en op te laden.

                            Dus de rest van uw expertise is dan waarschijnlijk ook maar een beetje giswerk, denk ik dan.
                            Tot sluitertijd, Dirk

                            Comment


                            • #29
                              Re: IPAD topic

                              Nu we 't toch over laden hebben.

                              Mag de lader van de iPad gebruikt worden voor de iPhone 4?
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                              Comment


                              • #30
                                IPAD topic

                                Wanneer mijn iPad op 90% staat en ik zie hoelang het duurt vooraleer deze weer op 100% staat, kan je al snel uitrekenen hoelang deze moet opladen bij totale ontlading, en dat duurt dus echt wel heel lang, de iPhone laadt stukken sneller op.

                                En ja, je kan de oplader van de iPad gebruiken voor de iPhone, omgekeerd ook trouwens.
                                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                                Comment

                                Working...
                                X