Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hebben mannen meer tijd dan vrouwen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hebben mannen meer tijd dan vrouwen?

Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
    Ajuin,

Gij zijt mijnen held !

Ik stel me toch soms ook vragen hoor. Ik ben elke dag werken van 6 uur s'morgens tot 18.30 s' avonds. Mijn vrouw geeft les en is weg van 8 tot 15.30 behalve de dinsdag en woensdag want dan is ze al op de middag thuis. Van die bijna 4 maanden op een jaar dat ze thuis zijn daar mag je het bij een leraar niet over hebben want dan had je maar zelf voor leraar moeten studeren
    Ja, mijn vrouw doet de was de plas en zorgt voor het eten
    In het weekend is het winkel en shopping time en eens de maand is er lady's movie night of een avondje met de vriendinnen kletsen.
    Leuk, en ik gun het haar ten zeerste maar waarom krijg ik altijd op mijn donder dat ik "niks" doe ??? Oh ja ! Het onderhoud van de woning en de 30 are grond die er rond liggen is voor den deze ..
    Het spreekt voor zich dat ik tijd zat heb om foto's te maken
    Ken je de volle lesrooster van een regent (es)?
    Geef ze de helft van hun loon en laat ze dan maar thuis he
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Ken je de volle lesrooster van een regent (es)?
      Geef ze de helft van hun loon en laat ze dan maar thuis he
      Als ik mij niet vergis is 28 of 30 uur een full time lessenrooster
      Maar daar draait het mij allemaal niet om, het gaat er gewoon om dat het tegenwoordig bon ton is om te zeggen dat de mannen niets doen of luieriken of kleinzerig zijn. Om dan als het dan toch op een scheiding uitdraait hem nog eens te pluimen
      Maar soit, de wereld is wat hij is , of wat hij geworden is en iedere situatie zal anders zijn.. zoals je aan al die verschillende reacties hier wel kan lezen .
      Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
      http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
        ....jammer dat er hier maar weinig vrouwen op reageren!
        tja...wat wil je, die hebben het veeeel te druk hè.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

En dan moet je nog oppassen als je ouder word want dan heeft er niemand meer tijd he.
          Ik ken gepensioneerden en als je die hoort die hebben helemaal geen tijd meer.
          Ik denk dat je tijd zelf moet maken anders komt het er nooit van.
          D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Women are the nigger of the world.

Comment

Pascale,

Ik denk niet dat mannen meer tijd hebben, bij de meeste van mijn generatie is er toch al meer een gelijke taakverdeling dan vroeger, ik denk dat ze gewoon andere prioriteiten hebben.
              Vb.: Eerst fotograferen en dan de afwas of eerst de afwas en dan fotograferen?

Zijn er ook niet gewoon meer mannen geïnteresseerd in fotografie? Het blijft toch een beetje een technische hobby?

Veerle
              Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Die met twee gaan werken? Dat is hun keuze.
                Ik eis niet dat iemand twee shiften gaat doen op één dag he Doc
                Ja, maar hoeveel mensen gaan nog met 2 gaan werken als je betaalt zou worden om huisvrouw of -man te zijn? Dan gaat in Belgie ineens nog 50% van de bevolking werken. Ik wil de belastingdruk dan wel eens zien en jij mag me wel eens vertellen hoe we dit gaan betaalt krijgen.
                Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                http://www.stevevandegaer.be

Comment

Mijn moeder is altijd full-time gaan werken. Ze wou niet afhankelijk zijn van mijn vader. Vermits ongeveer 7 op de 10 huwelijken op de klippen lopen ben je als vrouw wel gezien als je alleen komt te staan zonder inkomen (met eventueel een paar kinderen).
                  Het geld dat je meer verdient door met twee te gaan werken zou je eventueel kunnen investeren in huishoud hulp. Dan heb je meer tijd, maar wel minder geld om iets te doen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                    Ja, maar hoeveel mensen gaan nog met 2 gaan werken als je betaalt zou worden om huisvrouw of -man te zijn? Dan gaat in Belgie ineens nog 50% van de bevolking werken. Ik wil de belastingdruk dan wel eens zien en jij mag me wel eens vertellen hoe we dit gaan betaalt krijgen.
                    De overheid moet de huisvrouw niet betalen - dat moet haar (uit werkende) man doen. Als hij voor het werk dat zijn vrouw verzet een huishoud(st)er in dienst zou moeten nemen, kost hem dat toch ook x€/maand. Idem voor de huisman met een vrouw die voor het inkomen zorgt.
                    Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
                      De overheid moet de huisvrouw niet betalen - dat moet haar (uit werkende) man doen. Als hij voor het werk dat zijn vrouw verzet een huishoud(st)er in dienst zou moeten nemen, kost hem dat toch ook x€/maand. Idem voor de huisman met een vrouw die voor het inkomen zorgt.
                      Dat betaal ik in natura
                      Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
                        ik krijg alleen maar zakgeld)(.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          ik krijg alleen maar zakgeld)(.
                          grt,bouk.
                          Ik ook Bouk. Twee euro per dag om in de stad een koffietje te gaan lebberen, en in het
                          weekend 5 euro omdat ik er dan weleens een bak sla bij wil. Nu doe ik dat huishoudwerk
                          ook helemaal niet zo goed maar doe mijn best.
                          En eigenlijk: als je doet wat je graag doet hoef je nooit hard te werken.

Comment

Fotografie is gewoon een hobby voor nerds, net zoals modeltreintjes . Daar zie je ook geen vrouwen.

De vrouwen die aan Zumba, bloemschikken, kooklessen, voorleesavonden, tennis, korfbal, fitness etc doen, hebben blijkbaar toch genoeg vrije tijd hoewel ze ook gaan werken.

Ik werk in ploegen, heb dus veel vrije tijd overdag, maar vrijdagavond iets gaan drinken met de maten is er meestal ook niet bij. Daar klaag ik niet over, omdat dat een keuze is die ik maak.

Idem voor mensen met kinderen. Als je kinderen neemt, moet je niet zagen dat je weinig vrije tijd hebt. Niemand is verplicht om kinderen te nemen.
                            Canon-man. Concerten en natuur.
                            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                              Niemand is verplicht om kinderen te nemen.
                              Hoe kun je dat nu zo zeker zeggen, Johan? Niet alles in het leven is verstand of berekening.
                              Of zelfs maar de juiste keuze.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                                Niemand is verplicht om kinderen te nemen.
                                Al goed dat je ouders de juiste keuze hebben gemaakt zeker

greetz
                                Cheeta
                                Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                                flickr

Comment

Working...
                                X