Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hebben mannen meer tijd dan vrouwen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Hebben mannen meer tijd dan vrouwen?

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    ja hoor, geef onze Schepper maar de schuld.
    grt,bouk.
    Die zou Harry Mulisch moeten lezen bouk
    Simon uit "Toen was geluk nog heel gewoon", is ook een euh.... schepper
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      ja hoor, geef onze Schepper maar de schuld.
      grt,bouk.
      Ik geef niemand de schuld, ik zeg gewoon dat we niet "beter" moeten proberen te zijn dan de natuur zelf. Wij denken allemaal dat we slim zijn en het beter weten. Ons lichaam is gemaakt om vlees te kunnen eten, waarom zouden we het dan ineens niet mogen?
      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
      http://www.stevevandegaer.be

Comment

Ik heb nu in ieder geval meer tijd dan mijn vrouwtje wegens al een aantal weken ziekteverlof door de zoveelste keer problemen met mijn rug (hernia en artrose).
        Als ik ga werken heb ik wel minder tijd door de lange werkdagen van dikwijls 11 tot 12u.
        Maar nu ben ik op mijn gemakske en met de nodige rustpauzes ons huis aan het kuisen zodat het proper ligt voor het familiebezoek dat we morgen hebben, dan hoeft zij zich daar al geen zorgen meer over te maken en vanavond eten we diepvriespizza

Off topic...
        Wij zijn alletwee al meer dan twintig jaar vegetariër en hebben geen kinderen. Wij voelen ons daar allebei goed bij, wat niet wil zeggen dat we met ons oordeel klaarstaan over mensen die wel vlees of vis eten en die wel kinderen hebben. Iedereen moet doen waar hij of zij zich het best bij voelt. Het leven is veel te kort om teveel dingen tegen je zin te doen en over andere mensen te oordelen omdat ze niet hetzelfde denken. Het is beter om je energie in plezante dingen te steken. Voor de een is dat een kroostrijk gezin, voor de ander is dat een lekker biefstuk bakken en smakelijk opeten en voor nog een ander is dat nog iets anders of een combinatie van alles wat plezant is...
        vriendelijke groeten, Kurt
        Mijn foto's
        Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
          Ik heb nu in ieder geval meer tijd dan mijn vrouwtje wegens al een aantal weken ziekteverlof door de zoveelste keer problemen met mijn rug (hernia en artrose).
          Als ik ga werken heb ik wel minder tijd door de lange werkdagen van dikwijls 11 tot 12u.
          Maar nu ben ik op mijn gemakske en met de nodige rustpauzes ons huis aan het kuisen zodat het proper ligt voor het familiebezoek dat we morgen hebben, dan hoeft zij zich daar al geen zorgen meer over te maken en vanavond eten we diepvriespizza

Off topic...
          Wij zijn alletwee al meer dan twintig jaar vegetariër en hebben geen kinderen. Wij voelen ons daar allebei goed bij, wat niet wil zeggen dat we met ons oordeel klaarstaan over mensen die wel vlees of vis eten en die wel kinderen hebben. Iedereen moet doen waar hij of zij zich het best bij voelt. Het leven is veel te kort om teveel dingen tegen je zin te doen en over andere mensen te oordelen omdat ze niet hetzelfde denken. Het is beter om je energie in plezante dingen te steken. Voor de een is dat een kroostrijk gezin, voor de ander is dat een lekker biefstuk bakken en smakelijk opeten en voor nog een ander is dat nog iets anders of een combinatie van alles wat plezant is...
          Oef Een beetje licht in de duisternis
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Stel dan eerder eens de vraag "waarom" die mannen naar de fotoclub willen gaan
            Om te leren fotograferen tiens...want vrouwen kunnen dat zoal vanzelf en hebben al meestal een beter oog kwa fotografie...kijk maar naar de dames hier bij BD...

Nu, zes vrouwtjes op hun hitsige wenken bedienen. Ben op een leeftijd gekomen dat ik
            liever zes dagen op zes kolen ga delven. Of goud. Als ik een mijn kan vinden. En brullen
            doe ik ook al niet graag.
            Das inderdaad een huzaren stuk denk ik...Ik denk dat Hanibal met zijn olifanten er niks tegen was.....

Citaat:
            Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
            ........ Man moet niks doen dan wat brullen en voor nageslacht zorgen
            nou....noem dat maar niks..........
            grt,bouk.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
            X