Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ja, en om iets uit te leggen dat al duizend schitterende jaren bewezen is onzin te zijn.
Wij, de jagers en veroveraars. Luilakken en zeveraars, dat zijn we en de schaamte al
eeuwen voorbij.
Ja, en om iets uit te leggen dat al duizend schitterende jaren bewezen is onzin te zijn.
Wij, de jagers en veroveraars. Luilakken en zeveraars, dat zijn we en de schaamte al
eeuwen voorbij.
Wij werken toch nog hard als je ons vergelijkt met leeuwen
Daar hebben de mannen pas een leven. 6 vrouwkes per man en die zorgen nog voor het eten ook. Man moet niks doen dan wat brullen en voor nageslacht zorgen
Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX http://www.stevevandegaer.be
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Oorspronkelijk geplaatst door johan de manBekijk bericht
Biodiesel is ook geen oplossing, want dan gebruik je dus voedergewassen of voedsel om brandstof van te maken.
Wij zullen wel de auto pakken om 100 m naar de bakker te rijden terwijl ze in Brazilie voor een hongerloon onze koolzaadolie produceren.
Maar dit terzijde.
Ach ,
Wereldverbeteraars ( wie maakt al jullie gadgets denk je ?? )
hypocrieten noem ik dit
( neen zeker geen persoonlijk aanval op jou hoor johan , want ik ken jou ten slotte niet )
Maar ik krijg het gewoon van "wereldverbeteraars" die alles beter weten ,
zo een beetje zoals de kerk (godsdienst algemeen ) , ook allemaal heiligen !!!
ON-Topic
-Kort neen , toch zeker niet in mijn geval ,
Wij werken toch nog hard als je ons vergelijkt met leeuwen
Daar hebben de mannen pas een leven. 6 vrouwkes per man en die zorgen nog voor het eten ook. Man moet niks doen dan wat brullen en voor nageslacht zorgen
Nu, zes vrouwtjes op hun hitsige wenken bedienen. Ben op een leeftijd gekomen dat ik
liever zes dagen op zes kolen ga delven. Of goud. Als ik een mijn kan vinden. En brullen
doe ik ook al niet graag.
Re: Hebben mannen meer tijd dan vrouwen?
grt,bouk.
Vrouwen lijken geen tijd te hebben Bouk, Tantine vond het ook spijtig dat zo weinig vrouwen reageren maar als ik naar SC Macro ga kijken lijkt het wel alsof vrouwen macro ontdekt hebben, die maken er de mooiste foto's de laatste tijd en dat omdat men geen tijd heeft .... ??
Op het off topic gewauwel van Johan maak ik verder geen woorden vuil.
Vrouwen lijken geen tijd te hebben Bouk, Tantine vond het ook spijtig dat zo weinig vrouwen reageren maar als ik naar SC Macro ga kijken lijkt het wel alsof vrouwen macro ontdekt hebben, die maken er de mooiste foto's de laatste tijd en dat omdat men geen tijd heeft .... ??
Op het off topic gewauwel van Johan maak ik verder geen woorden vuil.
vrouwen besteden belachelijk weinig tijd aan gewauwel over fotomateriaal. Dat geeft hen tijd om macro's te gaan maken terwijl wij hier zitten te lullen over onscherpte in de randen van een lens die toch 1500€ gekocht heeft.
Ach ,
Wereldverbeteraars ( wie maakt al jullie gadgets denk je ?? )
hypocrieten noem ik dit
( neen zeker geen persoonlijk aanval op jou hoor johan , want ik ken jou ten slotte niet )
Maar ik krijg het gewoon van "wereldverbeteraars" die alles beter weten ,
zo een beetje zoals de kerk (godsdienst algemeen ) , ook allemaal heiligen !!!
ON-Topic
-Kort neen , toch zeker niet in mijn geval ,
Je kent me idd niet, dus je commentaar is ongepast.
Ik noem de mensen die 3 of meer kinderen op de wereld zetten en 10 kleinkinderen hebben, maar wel met een 4x4 rijden en een lap vlees per maaltijd eten en opreis gaan met de vlieger, hypocrieten. Beseffen ze dan niet dat ze de aard***** waar hun kleinkinderen op moeten leven, om zeep helpen ?
Ofwel zijn ze naief of hebben ze oogkleppen op.
Ik zou het me allemaal niet moeten aantrekken omdat ik bewust kinderloos ben, en mijn generatie nog wel benzine zal hebben maar de volgende niet.
Terug on topic : fotografie is gewoon een hobby voor nerds en geeks , net zoals modeltreintjes en vliegtuigjes op afstandsbediening en cb-zenders (en ga zo maar door).
Ik noem de mensen die 3 of meer kinderen op de wereld zetten en 10 kleinkinderen hebben, maar wel met een 4x4 rijden en een lap vlees per maaltijd eten en opreis gaan met de vlieger, hypocrieten. Beseffen ze dan niet dat ze de aard***** waar hun kleinkinderen op moeten leven, om zeep helpen ?
Ik zou het me allemaal niet moeten aantrekken omdat ik bewust kinderloos ben, en mijn generatie nog wel benzine zal hebben maar de volgende niet.
aard***** is geen vies woord hoor.
kinderen krijgen heeft niets met naïviteit te maken, maar alles met in leven en welzijn verkeren.
als je wil schieten, schiet dan naar boven. Naar degenen die alle patenten opkopen van zuinigere energiebronnen om zoveel mogelijk olie te kunnen blijven verkopen, of naar de bedrijven die klagen over het ondernemingsonvriendelijk klimaat terwijl ze 0.4% belastingen betalen (Electrabel, Arcelor Mittal,...) en ons land armer maken ipv bij te dragen aan het geheel.
Zo klink je als een puber die voor het eerst onrecht begint aan te voelen.
Vrouwen hebben nu eenmaal minder tijd dan mannen Lennon's lied "Woman is the nigger of the world" is nu misschien zelfs actueler dan toen hij het schreef.
Man man man.....hoe was het dan vroeger?
Gezinnen waren toen veel groter.....en niet alleen bij boeren hé!!
Ik zeg het gerust zonder schaamte dat ik uit een gezin kom van 12!!
En ik weet ook nog dat mijn moeder verschilende malen zei:"welke toekomst zullen mijn kinderen hebben?"....en kijk....iedereen heeft bij ons een job....en kinderen...en ze zijn gelukkig!!
Ik ben heel tevreden met mijn 3 kinderen....je krijgt er veel liefde van....wat jij nooit zal kunnen meemaken!! Ik heb nog niet zo lang geleden in een bejaardentehuis gewerkt....heel erg voor oudere mensen die geen kinderen meer hebben of hebben gehad....nooit bezoek....niets! Dat zal jij later nog meemaken...en misschien zal jij dat ook wel inzien!! Niet dat ik verwacht dat zij voor mij zouden zorgen.....in tegendeel...maar ze zullen er zijn als je hen nodig zal hebben....ondervind ik nu met mijn 93 jarige vader! En....ik ben fier dat ik nu eindelijk iets kan terug doen.....!!
Denk niet altijd zo negatief ....maar ieder zijn mening!!
Sorry...moest dit eventjes kwijt....dit is eventjes off topic!
Gr Pascale
Comment