Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Versegtich daje niemand doet lachen
jij lijkt mij echt het zonnetje van dit forum te zijn, is dat jouw eikeltje?? (moet het je toegeven, het is echt heel goed gevonden, echt goed!)
Wist overigens niet dat dit een scheldforum was.
Wat je allemaal niet kan tegenkomen op zoek naar een antwoord op een vraag.
Ik las hier ergens dat je niet mag beledigen maar wie schreef dat weer ook al??
Gelukkig kan je hier je frustraties kwijt
BTW Mooie website heb je trouwens, mooie foto's...(ik heb de gewoonte om toch positief te blijven, ik maak me niet graag dik over zaken die uiteindelijk niet belangrijk zijn...)
BTW Mooie website heb je trouwens, mooie foto's...(ik heb de gewoonte om toch positief te blijven, ik maak me niet graag dik over zaken die uiteindelijk niet belangrijk zijn...)
Bedankt voor de reactie op de website.
Voor de rest ... als een reactie niet is wat je verlangt of verwacht (uw recht), aanvaard dan dat mensen dit doen met de beste bedoeling u te helpen en trek het niet in het belachelijke door te doen alsof het kleinste kind dat wel zou weten!
Zoals reeds aangehaald, de meeste zaken waar mensen mee vastzitten en hulp vragen zijn van die kleine settings dat ze over het hoofd zien, vaak omdat het te simpel is en men te ver gaat zoeken.
Ga eens van een ander standpunt uit ... jij zit met een probleem en niet wij, wij proberen maar tips te geven.
Nog nooit eens een verkeerd telefoonnummer gevormd? Awel even snel heb je een letter of cijfer verkeerd getypt of een vinkje overgeslagen in een setting.
Iedereen maakt eens fouten ... hopelijk kunt ge uw probleem snel oplossen.
Voor de rest ... als een reactie niet is wat je verlangt of verwacht (uw recht), aanvaard dan dat mensen dit doen met de beste bedoeling u te helpen en trek het niet in het belachelijke door te doen alsof het kleinste kind dat wel zou weten!
Zoals reeds aangehaald, de meeste zaken waar mensen mee vastzitten en hulp vragen zijn van die kleine settings dat ze over het hoofd zien, vaak omdat het te simpel is en men te ver gaat zoeken.
Ga eens van een ander standpunt uit ... jij zit met een probleem en niet wij, wij proberen maar tips te geven.
Nog nooit eens een verkeerd telefoonnummer gevormd? Awel even snel heb je een letter of cijfer verkeerd getypt of een vinkje overgeslagen in een setting.
Iedereen maakt eens fouten ... hopelijk kunt ge uw probleem snel oplossen.
Heel goed! Ik ben blij dat uw reactie deze keer niet doorspekt is met allerlei verwijten!
Lees aub uw eigen reactie op mijn blondjes-antwoord.(en akkoord, het blondjes-gedoe is een belegen mop...niet meer)
Misschien was uw eigen reactie nogal kort door de bocht?(waarschijnlijk door uw gedrevenheid om te helpen?)
Geloof mij, ik heb niet de gewoonte om te reageren zoals ik deed.
Ik krijg de meest gekke vragen te verwerken maar sta er niet om bekend om mensen daarom belachelijk te maken.
Deze topic is uit de hand gelopen door een overreactie, en hiermee wil ik dan ook de hand reiken en hopelijk hiermee deze polemiek afsluiten?
Comment