Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Werkloos!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Werkloos!!!

Heb je al eens gedacht aan een zelstandigenstatuut?
    Ik heb dat 28 jaar geleden ook gedaan en er nog geen moment spijt van gehad.
    Wat firma's contacteren en je zal versteld staan hoeveel er interesse vertonen.
    In ieder geval veel succes in jouw volgende ( betere, lucratievere )job.
    Miel
    D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Pascal,

Kop op man en veel succes met je zoektocht naar een nieuwe "betere" job.
      pitteljon.be
      The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

Comment

En Pascal, al iets gevonden ondertussen van job?
        Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
        Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Sorry voor mijn speelse reactie van straks, had ik het geweten dan had ik dat niet gedaan.
          Succes in je zoektocht en zoals anderen blijkbaar aangaven, een andere job kan ook dikwijls en betere job zijn die meer perspectieven biedt
          frans
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
            En Pascal, al iets gevonden ondertussen van job?
            Neen hoor..Nog geen tijd gehad om te zoeken... Grapje..
            Ik ben al naar de VDAB geweest en daar mij laten inschrijven..
            Kijk ook nog elke dag naar de job aanbiedingen maar het moet ook een beetje in de lijn liggen hé?
            Ik zal wel zien.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Niet kijken naar jobaanbiedingen in de krant, da's meestal een vorm van goedkope publiciteit!
              Ik zou eerder al de bedrijven aanschrijven waar je interessen in hebt! Dat komt veel anders over en geeft blijk van meer interesse te zoeken zelfs als niets aangeboden wordt.
              Vrije sollicitatie!
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Niet kijken naar jobaanbiedingen in de krant, da's meestal een vorm van goedkope publiciteit!
                Ik zou eerder al de bedrijven aanschrijven waar je interessen in hebt! Dat komt veel anders over en geeft blijk van meer interesse te zoeken zelfs als niets aangeboden wordt.
                Vrije sollicitatie!
                Yep. Een brief sturen, met daarin een link naar dit topic.
                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Jos das een goeie....

Ik heb al een paar aanbiedingen gehad maar ik zou toch graag wat meer in mijn streek werken.
                  Komt wel allemaal goed denk ik.
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Hmm, ik had gedacht dat je het na je Westendse foto-avonturen iets meer in deze mooie
                    contreien zou zoeken. Lekker dicht bij het zeetje met zijn vakantiegevoel, najaarsstormen
                    en al die prachtige zons op- en ondergangen. Bovendien heb je nog die koe die verliefd op
                    je is, in Damme.
                    Er zijn er al voor minder verhuisd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                      Hmm, ik had gedacht dat je het na je Westendse foto-avonturen iets meer in deze mooie
                      contreien zou zoeken. Lekker dicht bij het zeetje met zijn vakantiegevoel, najaarsstormen
                      en al die prachtige zons op- en ondergangen. Bovendien heb je nog die koe die verliefd op
                      je is, in Damme.
                      Inderdaad Doudeke..In Damme daar zou ik dus echt willen gaan wonen...Wat een prachtige streek...en koeien.
                      Daar zou mijn geluk niet opkunnen denk ik kwa fotografie.Miss Spikke zou er nie mee kunnen lachen denk ik..
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Eilaba ... er zijn al genoeg fotografen in onze streek. Meer concurrentie, en zeker gene met de "kwaliteit" van schoonSpikke, is volstrekt onnodig
                        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                          Eilaba ... er zijn al genoeg fotografen in onze streek. Meer concurrentie, en zeker gene met de "kwaliteit" van schoonSpikke, is volstrekt onnodig
                          De Zwalm is ook een interessante streek billy....
                          Niet te betalen echter > leven en wonen
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

De Zwalm is ook een interessante streek
                            Stond al op mijn lijstje voor volgend jaar .... om te fotograferen, niet om te wonen uiteraard
                            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                              Inderdaad Doudeke..In Damme daar zou ik dus echt willen gaan wonen...Wat een prachtige streek...en koeien.
                              Daar zou mijn geluk niet opkunnen denk ik kwa fotografie.Miss Spikke zou er nie mee kunnen lachen denk ik..
                              Staat daar een fermetje op spuugafstand van het dorp. Luxueus verbouwd tot een zeer
                              gezellig optrekje. Miss Spikke zal het prachtig vinden, nog meer van je houden en zich
                              in geen tijd aanpassen indien je dit voor haar zou kopen.
                              Vraagprijs: 2 miljoen euro. (Ontslagpremie moet toch voor iets dienen, nietwaar.)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                                Staat daar een fermetje op spuugafstand van het dorp. Luxueus verbouwd tot een zeer
                                gezellig optrekje. Miss Spikke zal het prachtig vinden, nog meer van je houden en zich
                                in geen tijd aanpassen indien je dit voor haar zou kopen.
                                Vraagprijs: 2 miljoen euro. (Ontslagpremie moet toch voor iets dienen, nietwaar.)
                                Das bijna voor niets....
                                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
                                X