Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Werkloos!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Werkloos!!!

Pascal,

Ik leef met je mee...hou de moed erin en beterschap met die tekenbeet!
    groetjes
    hilde

Comment

Pascal je vind wel iets anders geef de moed niet op.
      D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Ik leef met je mee, Pascal. Denk aan dat nummer van Frank Sinatra That's Life en "Pick yourself up and get back in the race".
        Veel goede moed toegewenst.
        Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
          Ik leef met je mee, Pascal. Denk aan dat nummer van Frank Sinatra That's Life en "Pick yourself up and get back in the race".
          Veel goede moed toegewenst.
          Ben ik het mee eens.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Je zal wel denken: "wat reageert die Mysti hier nu, ik ken hem van haar noch pluim", maar elk hart onder de riem is er één en ik heb je hier op t forum leren appreciëren.
            Blijkbaar zijn er zo nog een hele hoop dus kan het niet lang duren of je vindt een nieuwe werkgever die je eveneens zal overtuigen van je capaciteiten.
            Mij is steeds gezegd dat als ze je in een hoekje duwen, je d'r sterker weer uit komt.
            Geniet nu heel even van de vrije tijd, verwen je vrouwtje en laat je verwennen. .
            En voor één keer zullen we het dan pikken als je over een paar weken een draadje start waarin je zeurt over die nieuwe veel te drukke job van je.
            Veel succes alleszins

Mysti
            Stel je kritieken niet te scherp...
            Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Alles komt dik in orde Pascal twijfel daar geen moment aan. Maar het is idd een opdoffer dat je voor de geleverde energie en inzet zou koudweg een afdanking voor je kiezen krijgt. We zien ons zondag
              nikon

Comment

zeer spijtig!

geniet van je gedwongen verlof en binnen een week of twee actief beginnen zoeken. veel succes!

Comment

Hey Pascal, ik kom niet veel in chitchat, maar lees toevallig die slechte nieuws !

Dit is echt balen, want zoiets ziet men meestal niet af komen.

Maar weet, als je binnenkort ander werk hebt, je er helemaal anders zult over denken, en misschien achteraf nog blij zijn met deze wending !

In ieder geval veel sterkte, en succes met de zoektocht
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

Comment

Er is ook een positief aspect aan je ontslag: je hebt nu geweldig veel tijd om foto's te maken . Alvast veel succes met de zoektocht naar een job.
                    David Leemans
                    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

He he , dit kan je beste dag zijn ooit
                      Onderschat jouw capaciteiten niet, ik weet zeker , dat je véél kansen hebt in de IT sector ! Daar gaat ge nog van verschieten hoor

( Ik heb zelf pas mijn ontslag gegeven wegens erge misnoegdheid en dit na 30 jaar dienst . . . niet gemakkelijk hoor, maar ik heb ondervonden dat ik nog wel ergens anders respect kan kriigen, en zo begin ik 22 november bij een nieuwe baas ) Succes met je zoektocht, maar dit gaat je wel lukken hoor !
                      En geniet nog even van je vrije tijd om weerom mooie foto's te maken

Grts Maddy.
                      zero

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
                        Je zal wel denken: "wat reageert die Mysti hier nu, ik ken hem van haar noch pluim", maar elk hart onder de riem is er één en ik heb je hier op t forum leren appreciëren.
                        Blijkbaar zijn er zo nog een hele hoop dus kan het niet lang duren of je vindt een nieuwe werkgever die je eveneens zal overtuigen van je capaciteiten.
                        Mij is steeds gezegd dat als ze je in een hoekje duwen, je d'r sterker weer uit komt.
                        Geniet nu heel even van de vrije tijd, verwen je vrouwtje en laat je verwennen. .
                        En voor één keer zullen we het dan pikken als je over een paar weken een draadje start waarin je zeurt over die nieuwe veel te drukke job van je.
                        Veel succes alleszins

Mysti
                        Hallo Misty,

Ik appricieer dit zeker..en ik denk helemaal niets? Tof te weten dat de mensen zo met de medemens begaan zijn..

Ik ga zeker de eerste tijd even bezinnen en daarna ga ik pas aan de slag...

Bedankt nogmaals aan iedereen voor de steun en de vriendschap die je hier krijgt....
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Hallo Pascal,

Ik ken je ook wel niet persoonlijk...maar ik weet dat ge mooi foto's neemt en iedereen altijd correct en met goede raad bijstaat op dit forum en dat word enorm gewardeerd.
                          Ik wens je van harte snel een nieuwe toffe job toe.

Grtz

Dirk
                          D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
                          Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Dag Pascal
                            Ook van mij veel steun. Vorig jaar maakte mijn echtgenoot hetzelfde mee. Ook een zogezegde "reorganisatie" maar dan wel eentje in de stijl van: in mei kreeg hij een bonus voor fantastisch gepresteerd werk, ver boven het target behaald resultaat en in juli bedanken ze hem daarvoor... Maar hij is de kaap van de 50 gepasseerd en dat maakte het niet makkelijker. Jij bent nog jong en het zal echt wel los lopen. Als ik het zo hoor hebben ze altijd nood aan goeie IT'ers.
                            Als ik 1 les heb getrokken uit het verhaal van mijn man: beslis niet te snel, laat het allemaal rustig bezinken, weeg de pro's en de cons af. Hopelijk ben je wel even uitbetaald en dat geeft je wat ruimte. Doe even wat je graag doet, foto's nemen misschien , op vakantie gaan met je gezin. En voel je vooral niet schuldig dat je even "vrij" bent. Mijn echtgenoot had daar erg veel last van: ergens op een terrasje iets drinken, wat sporten... hij durfde het niet, voelde zich schuldig en dacht dat iedereen vond dat hij daar geen recht op had. Larie! Even herbronnen Pascal en dan weer met volle moed iets anders. En misschien word je er uiteindelijk wel beter van.
                            En veel beterschap met de tekenbeet!
                            Marleen
                            It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                            http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

Comment

Hey Pascal,
                              kom niet zoveel op Chit Chat maar zag dit slechte nieuws.
                              Ja zoiets zie je meestal niet aankomen.
                              Persoonlijk ken ik je niet alleen van je mooie foto's en de correcte en opbouwende reacties die je geeft op BD dat apprecieer ik !
                              succes met je zoektocht
                              Go for it

en beterschap met die tekenbeet

ken dat gevoel is mij ook overkomen april 2010 met faillissement werkgever
                              Last edited by IngridVD; 30 oktober 2010, 11:30.
                              groetjes Ingrid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marl1 Bekijk bericht
                                Dag Pascal
                                Ook van mij veel steun. Vorig jaar maakte mijn echtgenoot hetzelfde mee. Ook een zogezegde "reorganisatie" maar dan wel eentje in de stijl van: in mei kreeg hij een bonus voor fantastisch gepresteerd werk, ver boven het target behaald resultaat en in juli bedanken ze hem daarvoor... Maar hij is de kaap van de 50 gepasseerd en dat maakte het niet makkelijker. Jij bent nog jong en het zal echt wel los lopen. Als ik het zo hoor hebben ze altijd nood aan goeie IT'ers.
                                Als ik 1 les heb getrokken uit het verhaal van mijn man: beslis niet te snel, laat het allemaal rustig bezinken, weeg de pro's en de cons af. Hopelijk ben je wel even uitbetaald en dat geeft je wat ruimte. Doe even wat je graag doet, foto's nemen misschien , op vakantie gaan met je gezin. En voel je vooral niet schuldig dat je even "vrij" bent. Mijn echtgenoot had daar erg veel last van: ergens op een terrasje iets drinken, wat sporten... hij durfde het niet, voelde zich schuldig en dacht dat iedereen vond dat hij daar geen recht op had. Larie! Even herbronnen Pascal en dan weer met volle moed iets anders. En misschien word je er uiteindelijk wel beter van.
                                En veel beterschap met de tekenbeet!
                                Marleen
                                We zo denk ik er ook over nu..Heb daar wel een beetje recht op nu vind ik...En de foto's..tja daar gaan we voor nu hé?
                                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                                Als je schiet..schiet dan raak!
                                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
                                X