Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Werkloos!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Werkloos!!!

't Is net zoals vroeger met de liefjes, als je dumpt/gedumpt wordt, een ander en beter.

't Gaat sowieso beter op de jobmarkt hoor
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Erg Pascal........!!!
      Maar zoals t.billy schrijft.....nieuwe job=nieuwe uidaging.....maar ik weet het....NU zit je er wel mee!!
      Veel sterkte toegewenst!
      Gr Pascale
      Eerlijkheid duurt het langst!!
      Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

aj aj en in het voorjaar nog zo'n tijddruk en werklast
        schandalig
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
          Wat er ook gebeurd, Pascal. Je kan elk lot overwinnen door het rustig te dragen. Soms
          lijkt iets heel erg, maar achteraf gezien was het nog niet zo slecht. In ieder geval veel
          sterkte en alle succes bij je zoektocht naar iets anders.
          Ik sluit me hier volledig bij aan, misschien vind je wel een job die veel beter is dan je vorige. Veel succes op je zoektocht
          vriendelijke groeten, Kurt
          Mijn foto's
          Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

De arbeidsmarkt is hot, en geloof me, begin volgend jaar wordt het nog wat moeilijker voor bedrijven om goed personeel te vinden.

Ik duim mee voor jou!

Comment

Iedereen bedankt voor de steun..
              Ik kwam gisteren thuis en besefte toen pas dat dit de eerste keer is sinds jaar en heugnis dat ik ontslagen ben.Voor alles is een eerste keer en dat is mij nu spijtig genoeg overkomen. En net toen ik in de auto zat op weg naar huis kwam er op de radio dat de gemiddelde belg meer bang is om zijn job te verliezen...toeval?

Ik heb geen goede nachtrust gehad moet ik zeggen maar heb me ondertussen al herpakt..life goes on en ik heb al voor hetere vuren gestaan...
              Eerst laten bezinken en met Miss Spikke in de week van 8 nov naar de zee en daarna vollebak eraan beginnen met de zoektocht..

In de IT kan het toch niet zo moeilijk zijn met mijn ervaring denk ik dan maar...
              Werk genoeg maar geen zin om elke morgen uren in de file te gaan staan om in Antwerpen of Brussel te gaan werken...
              Mijn koeien gaan me missen...

Daarbij komt ook nog eens dat ik wel degelijk de Borrelia heb opgelopen van een tekenbeet en niet zoals vermoed van een Spin..Bloedonderzoek deze week heeft dat bevestigd..Maar omdat ik al twee dosissen antibiotica heb gehad zal ik nog 3 weken specifieke tekenbeet antibiotica moeten nemen preventief....Zal wel overgaan zeker?
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                Zal wel overgaan zeker?
                Dit gaat over en alles komt weer goed.
                Succes met je zoektocht!

Comment

Reorganisatie wordt misbruikt om eenvoudig van mensen af te raken en de kosten struktuur te optimaliseren, de laatste twee jaar niets anders meegemaakt en vele goeie (te dure) collega's zien verdwijnen. Nadien is de sfeer om zeep en kan je de job van twee doen.
                  Even herbronnen en je tijd nemen om een leuke job te vinden. Veel succes in je speurtocht
                  Rudy,

Hier vind je meer Astrofotografie werk.

Comment

beterschap, op alle vlakken, wens ik je toe, Pascal.
                    Cheers, Ben

Comment

Alvast het allerbeste gewenst in het zoeken naar een andere job.
                      Het komt uiteindelijk wel allemaal in kannen en kruiken, je zal wel zien.
                      Ik weet wat het is.
                      Niet opgeven!

groeten,
                      wistofus
                      Nikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
                      iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
                      Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605

Comment

Pascal,

Veel beterschap, en dat je vlug een andere job mag vinden.
                        Wel rot voor je dat je je werk kwijt bent, maar je zal zeker en vast wel iets anders vinden!

mvgr
                        Patrick
                        Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                        Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Dat is dan mooi kl... Pascal. Mij overkwam hetzelfde in januari van dit jaar. Ik was er toen (en nog steeds) al 58 dus kun je al gaan rekenen.
                          Jij bent nog een pak jonger dus dat gaat beslist lukken.
                          Kan je maar één ding aanraden: neem er minstens een week je gemak van, ga fotograferen, laat je kop uitwaaien en begin dan pas met "zoeken" naar een nieuwe job.
                          Je hebt het nu toch al veel te druk met al die stupide formaliteiten waar je aan moet voldoen.
                          Laat je wel goed informeren over alle subsidie mogelijkheden die er zijn voor werkgevers die een werkloze in dienst nemen.

Ik wens je in ieder geval veel succes.

Groeten, Bert
                          Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                          www.bertofotografie.be

Comment

Sterkte en succes in je zoektocht naar een nieuwe "uitdaging".
                            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                              ..ik weet niet wat zeggen maar een reorganisatie kan een mens nekken..

veel sterkte... heb ook al 3 re-orgs meegemaakt en was telkens de pineut... dus weet wat je voelt.
                              Heb je al iets anders op het oog of wat zoek je?
                              Mijn Blog
                              D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Pascal,
                                alvast veel sterkte en beterschap.
                                We kennen je hier op BD als een oprechte optimist, dus je komt er wel doorheen

greetz
                                Cheeta
                                Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                                flickr

Comment

Working...
                                X