Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Werkloos!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Werkloos!!!

Hopelijk brei je nu van al die steunbetuigingen een warme sjaal voor deze vochtige, natte
    herfstdagen en maak je van Westende een feest voor miss Spikke zoals zij er nog nooit
    een gehad heeft.
    Want morgen kan onmogelijk beter zijn als je almaar aan gisteren denkt. Het is trouwens
    niet in het licht maar in de duisternis dat een mens zijn waar karakter toont. Kop op.

Comment

Ja 'reorganisatie', 't is een vies woord. Kop op Pascal! Succes alvast met het herbronnen en de zoektocht naar een nieuwe job. En blijf ons maar verrassen met die knappe foto's he!

Groeten,
      Gert

Comment

Veel sterkte Pascal, maar geen wanhoop er is altijd ander en zelfs beter.

Zelf heb ik de volledige sluiting van de Philips vestiging Roeselare meegemaakt, gelukkig kon ik op 52 jarige leeftijd op non actief worden geplaatst, wat bij Philips niet onaantrekkelijk is, maar na een jaar had méér dan 90% van mijn collega's ander werk, en zelfs velen hadden zelfs beter werk dan voorheen, wat als ex Philips medewerker niet zo evident is, ik wil maar zeggen dat er nog veel goede jobs zijn een goede job is er daarvoor niet steeds eentje met een dikke pree, (natuurlijk meegenomen) maar vooral een waar je je thuisvoelt, goede collega's en een aangename werksfeer zijn goud waard.

Veel succes, het zal je wel lukken.

Comment

Pascal,

Jou (een klein beetje) kennende ga je het nu even rustiger aandoen, en dan met volle energie er weer tegenaan om een nieuwe uitdaging te vinden - en die komt er zeker

Jaja
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Ik voel met je mee..., maar zeker het hoofd niet laten hangen.

Comment

Bleeeh

Ik dacht dat de crisis en reorganisaties zo'n beetje gedaan waren? Dat het ergste voorbij was. Blijkbaar nog niet dus.
              Veel goede moed en hopelijk valt er (snel) iets goed in de bus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                Bleeeh

Ik dacht dat de crisis en reorganisaties zo'n beetje gedaan waren? Dat het ergste voorbij was. Blijkbaar nog niet dus.
                Nog even wachten tot zo rond 11 november Sannepoes.
                (nieuwe financieringswet (?) en besparingen door de nieuwe regering(?))
                Het moet nog beginnen...
                Last edited by theokus; 2 november 2010, 22:28. Reden: Het moet nog beginnen...
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Ook ik ken je niet persoonlijk,alleen van je prachtige foto's.
                  Heel erg als zoiets je overkomt. Maar ik denk dat het deugd doet als je ziet dat zoveel mensen met je meeleven en een hart onder de riem willen steken.
                  Straks even uitwaaien aan zee, op tijd en stond het fototoestel in de hand, dan kan je daarna met goede moed naar een nieuwe job uitkijken.
                  Als IT'er heb je waarschijnlijk een goede kans snel aan werk te geraken.
                  Veel succes !
                  fabke
                  Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                    Bleeeh

Ik vrees van niet... Het is weer bijna jaareinde en dan willen de bedrijven "scherp" staan voor het nieuwe jaar. Het oude jaar is toch omzeep: een kostje meer of minder doet er niet meer toe, als het nieuwe jaar maar ok is.

Aan Spikke: de nodige creativiteit en ja, ook flexibiliteit/mobiliteit aan de dag leggen. Dan komt het wel goed.
                    Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                    Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Begin dit jaar stond ik er ook voor.
                      Na een 4tal maanden intensief solliciteren heb ik een nieuwe job gevonden en me op elke vlak verbeterd.
                      Achteraf bekeken ben ik blij met dat ik van m'n vorige job (en baas) af ben én gelukkig met mijn huidige job.
                      Don't worry dus, er is altijd plaats voor mensen die ergens willen geraken

Comment

Ik weet héél goed wat je nu meemaakt, aangezien ik een maand geleden net hetzelfde heb meegemaakt ...

Comment

Hallo Pascal

Heb je vluchtig leren kennen op BD-live. Heb je gezien als één brok energie.
                          Dus die nieuwe job zal niet zo lang op zich laten wachten.
                          Het is natuurlijk niet plezierig mee te maken hetgeen je overkomen is.
                          Spreek uit ondervinding. Was net Abraham tegengekomen.
                          Toch toen bewust drie maanden niets gedaan, kopje leegmaken, de wind laten waaien, en dan terug er tegenaan. Binnen de twee weken was ik terug bezig.
                          Zoals reeds geschreven is, een nieuwe job, een nieuwe uitdaging en je beleefd weer een heerlijke tijd. Nieuwe mensen, nieuwe uitdagingen, ......toffe tijden.
                          Geniet maar even van je vrijheid.
                          En de suikerbonen wanneer komen die??????
                          Want afscheid van iets is toch de " geboorte " van een herinnering???
                          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Mensen allemaal,

het doet me deugd om zoveel steun te krijgen.
                            dank U wel daarvoor.
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                              Mensen allemaal,

dank U wel daarvoor.
                              Het is nu niet dat ik je zo persoonlijk ken maar dit is toch een situatie die niemand graag moet doorstaan in zijn leven dus ook ik wens je veel succes in de zoektocht naar een nieuwe job, en sterkte in de tussen periode en de aanpassingsperiode nadien, geniet van je vrije tijd zou ik zeggen en waai eens uit aan zee.

Ps: Jij zal je koeien missen, maar wij zullen ze ook missen hoor.
                              ::: Flickr :::

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                                Mensen allemaal,

dank U wel daarvoor.
                                Het ijzer smeden terwijl het heet is, Pascal. Een noodnummer openen met als pakkende
                                kop: laat miss Spikke niet omkomen van de honger eind 2010 alstublieft. Enfin, wat ik
                                eigenlijk wil zeggen:
                                verlies vooral je gevoel voor humor niet.
                                Het leven is een komedie dus laten we er geen drama van maken. Bovendien komen we
                                er toch niet levend uit.
                                Ik ben 's morgens afgedankt en voordat ik het 's middags aan mijn vrouw kon vertellen
                                was zij het afgebold, natuurlijk met mijn enige en beste vriend. En zie mij nu! Haast
                                niet te beschrijven wat ik allemaal vergaard heb aan schulden en drankproblemen. Maar
                                niemand, zelfs de regen niet, die me mijn vriendelijkheid kan afnemen.

Comment

Working...
                                X