Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hardlopers op BD?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Hardlopers op BD?

    Niet opmerkingen op het schema?

    Morgen gaan doen we verder met week 3.
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

    Comment


    • #32
      Re: Hardlopers op BD?

      Wat het schema betreft ... zulke trainingsschema's zijn nooit individueel opgesteld. Je kan het zo goed mogelijk volgen, je lichaam zal wel aangeven of je het aankan of niet.
      Wat me opvalt is de laatste week die toch nog twee trainingen heeft. Meestal, en zo werkt het ook voor mij, wordt er niet meer getraind de week voor de uiteindelijke wedstrijd omdat rust een niet te onderschatten onderdeel is. Na een week "onthouding" staat je lichaam op scherp en loop je vlotter de lange afstand.

      Ik gebruik de Garmin Forerunner 305 nu al meer dan drie jaar en die heeft me nog geen seconde in de steek gelaten. Enige nadeel is dat hij behoorlijk dik en wat zwaarder is dan een horloge. Je kan deze nu kopen aan een fractie van de prijs die hij toen kostte. Ik had toen een beknopte review gemaakt en online gezet.
      De recentere 405 is wat eleganter maar heb ik geen ervaring mee.
      Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

      Comment


      • #33
        Re: Hardlopers op BD?

        Vandaag 5,6km in 32min gelopen. Leuk weer om te lopen, alleen een fris windje aan zee Hartslag lang rond de 160 a 170.. Toch redelijk hoog, maar als ik even uitwandel zit het na 3 min terug op 124.

        Zelf denk ik om volgend toestel aan te kopen: LINK.

        De Forerunner 305 vind ik hier niet direct in de winkel. Online kopen kan natuurlijk ook, maar liever niet De 405 vind ik iets te kostelijk...

        Ik dacht ook gelezen te hebben dat je voor de wedstrijd best wat rust neemt, ik heb het schema van een site met toch een "grote" naam... We zien wel als het moment daar is Ik volg deze nu met de 20k van Brussel in het achterhoofd. Dus 20k kunnen lopen tegen Feb/Maart, dan ben ik een maand op reis , en dan nog even om terug op peil te komen en proberen onder de 2u te gaan.

        PS: gezellig blog Alleen mag je hem wat meer onderhouden!!
        Last edited by Nick-; 15 november 2010, 12:39.
        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
        500px

        Comment


        • #34
          Re: Hardlopers op BD?

          Laad je zo een horloge dan eigenlijk op via de USB-kabel?

          In mn vorige post zei ik dat ik ze hier niet in de winkel vond. Stom als ik ben, ben ik niet gaan kijken om de site van Garmin... Daar vond ik dat AS Adventure ze verkoopt... Even op de site gaan kijken naar de prijs en wat zie ik al reuzebanner: GARMIN FORERUNNER 305 voor €139 ipv €179. Beslissing is gevallen dan...

          Net even gebeld en de promotie is blijkbaar nieuw. Morgen of donderdag komen ze binnen in Oostende, het wordt een vroeg nieuwjaarscadeau dus
          Last edited by Nick-; 15 november 2010, 13:56.
          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
          500px

          Comment


          • #35
            Re: Hardlopers op BD?

            Hallo iedereen,

            Lopen lukt redelijk goed tegenwoordig. Na het slechte weer terug de schoenen van de plank gehaald om te gaan lopen

            Nu zit ik met een probleempje k heb nu al 2 keer in de laatste 3 weken tijdens de basketbaltraining een erge kramp in mn linker hamstring. Heel plots schiet er precies iets in mn bil

            Iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Tijdens het lopen heb ik hier totaal geen last van, tijdens andere trainingen ook niet. Zit ik met overtraining, stretch ik verkeerd, zit ik met vitamine te kort?

            "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
            500px

            Comment

            Working...
            X