Iemand momenteel ook problemen met het binnenhalen van mail?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
providerproblemen SCARLET
Collapse
X
-
-
Re: providerproblemen SCARLET
Ik heb net nog een mailtje aangekregen.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
-
Idem hier, geen mail, internet werkt OK, maar ook hun webmail ligt plat...
gaat dat nog lang duren?? zal eens hun gratis nummer bellenDe gustibus et coloribus non est disputandum
Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes
Comment
-
net 1000 excuses gehad (zal ik ook doen als ik mijn factuur te laat of onvolledig betaal... en dat is meteen de rede waarom wij niet betalen per domiciliering)
Hier dus geen mail, internet OK maar geen enkele pagina van scarlet gaat open.
dit zou het probleem zijn.
server probleem en het lijkt mij niet voor heel belgie, want hij wist het niet direkt. dus niet heel scarlet zal platliggen
maar al onze techniekers werken eraan om het voor 12 uur deze middag op te lossen...
Laat ons hopen...
TomDe gustibus et coloribus non est disputandum
Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes
Comment
-
Het lijkt mij stilaan een succes als Scarlet eens een tijdje werkt zoals het hoort...BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtprobleem intussen opgelost
dat bougieke dat in heb aangestoken, heeft dan precies toch geholpen.
ik zal er een klaar leggen voor de volgende keerbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk berichtnet 1000 excuses gehad (zal ik ook doen als ik mijn factuur te laat of onvolledig betaal... en dat is meteen de rede waarom wij niet betalen per domiciliering)
Vraag me nu af wanneer ze al die betaalde voorschotten gaan verekenen. De afspraak was dat de verbinding maar 50 euro per maand zou kosten. Als ik moet blijven tot die onaangekondigde voorschotten zijn opgebruikt, zit ik nog een tijdje aan hun vast.
Comment
-
Ik heb ondertussen bijna een jaar geleden ook mijn Scarlet abonnement opgezegd. Een beetje teveel panne's gehad op korte termijn naar mijn zin.
Ben overgestapt naar Telenet. Tot op heden geen reden tot klagen.Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.
Comment
Comment