Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winterbanden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Winterbanden

    Nu ik eraan denk: Flint stone, dat is vuursteen (silex). Firestone is dus een heeeeeel oud merk banden.
    D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

    Comment


    • Re: Winterbanden

      Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
      Accidenten = NUL ?
      Je hebt met je zware betonnen Flintstone wielen op mijn lange tenen gereden.
      Daar komen ziekenhuiskosten van.
      Of was dat niet echt een accident???
      Skitch, bij de les blijven graag, dat is allemaal al ingerekend bij strikmans en C° . Zeg nu zelf : wie gebruikt er nu rubberzolen op een rubberen ondergrond ?
      Schoenen uit beton natuurlijk, met één paar doe je een mensenleven. Schoenen, banden,.... het mag allemaal uit de index. Weeral besparing.

      Comment


      • Re: Winterbanden

        Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
        Zullen wij dan maar een partij oprichten? De EFP: Ecologische Fotografen Partij.
        Of de PWIGNKV, de Partij Waarvoor Ik Geen Naam Kan Verzinnen.
        Mijn voorstel : EGALEV : Elders GAan LEven.

        Comment


        • Re: Winterbanden

          Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
          AO
          Goed zo, die smerige ongelovigen moeten branden.
          Ophangen aan een ijzerdraad die mormels. Veiligheid voor alles.
          Hierbij nodig ik Uwe Alwetendheid vriendelijk uit om met mij de Eekhoorntjesdreef in Hertsberge af te rijden bij sneeuwval en ontij.
          Natuurlijk met banden van Uwe Alwetendheid.
          AT
          'k zal er zeker zijn, mag je op rekenen maar ik ken en weet op voorhand het resultaat reeds :

          Much better version of the video here: https://www.youtube.com/watch?v=atayHQYqA3gPlease subscribe for more winter and all season tyre videos! https://www.yo...


          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

          Comment


          • Re: Winterbanden

            Hier zitten we dan met onze mooie winterbanden, ik heb nog geen vlokje sneeuw gezien en vriezen doet het ook amper.
            Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
            Mijn bird foto's en urbex foto's

            Comment


            • Re: Winterbanden

              Hier 2 vs 4 .
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

              Comment


              • Re: Winterbanden

                Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
                Hier zitten we dan met onze mooie winterbanden, ik heb nog geen vlokje sneeuw gezien en vriezen doet het ook amper.
                De temperaturen komen toch al in de buurt om winterbanden te gebruiken.

                Comment


                • Re: Winterbanden

                  Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                  De temperaturen komen toch al in de buurt om winterbanden te gebruiken.
                  Gelukkig zijn ze niet verplicht.
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

                  Comment


                  • Re: Winterbanden

                    Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                    Gelukkig zijn ze niet verplicht.
                    Banden of temperaturen.

                    Comment


                    • Re: Winterbanden

                      Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                      Banden of temperaturen.
                      De reacties.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • Re: Winterbanden

                        Misschien kunnen we onze geachte politici aanporren om een wet te maken: "tussen 15 oktober en 15 maart, deze data inbegrepen, van middernacht tot middernacht, is de natuur gehouden 63% van de gehele tijd temperaturen te leveren lager dan 280,16K, zijnde 7° Celsius, te meten met een per KB vast te stellen methode en per MB te publiceren lijst van bevriende leveranciers die per circulaire op de hoogte zullen worden gebracht van de te budgetteren smeergelden alsook de lijst van de begunstigden. Bij niet navolging van deze wet zal de natuur een GAS-boete dienen te voldoen, behoudens de natuur gebruik maakt van de bij wet voorziene procedurefouten (art. 342, 2de lid en volgende)
                        D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                        Comment


                        • Re: Winterbanden

                          Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
                          Misschien kunnen we onze geachte politici aanporren om een wet te maken: "tussen 15 oktober en 15 maart, deze data inbegrepen, van middernacht tot middernacht, is de natuur gehouden 63% van de gehele tijd temperaturen te leveren lager dan 280,16K, zijnde 7° Celsius, te meten met een per KB vast te stellen methode en per MB te publiceren lijst van bevriende leveranciers die per circulaire op de hoogte zullen worden gebracht van de te budgetteren smeergelden alsook de lijst van de begunstigden. Bij niet navolging van deze wet zal de natuur een GAS-boete dienen te voldoen, behoudens de natuur gebruik maakt van de bij wet voorziene procedurefouten (art. 342, 2de lid en volgende)
                          Dat is weer zo'n wet die alleen maar dient om geld te kunnen verdienen.
                          Misschien kunnen ze in navolging van de propere lucht die ze in het buitenland kopen (Kyoto) ook eens een hittegolf kopen. Dan zijn we van die winterbanden af.
                          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                          Comment


                          • Re: Winterbanden

                            Een hittegolf? Is dat een VW met de verwarming aan?
                            D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                            Comment


                            • Re: Winterbanden

                              QUOTE=mnoach;4059961]Een hittegolf? Is dat een VW met de verwarming aan?[/QUOTE]

                              Comment


                              • Re: Winterbanden

                                Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
                                Een hittegolf? Is dat een VW met de verwarming aan?
                                Misschien wel, maar is een koudegolf dan een VW met de airco aan ?

                                Comment

                                Working...
                                X