Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

    Die hypermagere modellen zijn in elk geval niet diegene waar ik wil naar kijken. Het omgekeerde is ook weer niet nodig, maar gewoon : normaal, menselijk is goed .
    Als je de mening van die modehuizen er soms op nakijkt : op een mager model, vallen de kleren beter.
    Gezever, om het maar op z'n Bavikhoofs te zeggen .
    Maar lang, mager en rondingen op de juiste plekken : t'wordt er niet makkelijker op hé...
    Groeten,

    Polleke

    Comment


    • #47
      Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

      Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
      Ik wist dat ik daar reaktie op ging krijgen.

      Ik heb geen vooroordelen, ik spreek enkel uit eigen ondervinding. Na 40 jaar op deze planeet te hebben rondgelopen weet ik wat ik wel en niet graag heb.

      Ik vind dat een lijfgeur erg storend is, ook bij mannen. Zo heb ik enkele collega's die niet fris ruiken en dat is allesbehalve aangenaam.

      En ivm dialect : een licht dialect kan wel ok zijn, maar echt een heel zwaar dialect uit een andere provincie, dat je amper verstaat, niet.

      Ik heb trouwens enkel vegetarische, niet-rokende, vriendinnen gehad. Ik heb gewoon ontdekt dat het anders niet werkt. Ik ben vrij allergisch aan tabaksrook, vandaar. En van de geur van gebakken vlees word ik mottig. Ik zou niet mijn eigen potje kunnen koken terwijl er in een andere pan vlees gebakken wordt, dan is mijn honger al over.

      Voor vrienden ben ik natuurlijk minder veeleisend, maar voor iemand waar je mee moet samenleven wel.

      Ik heb ook vleesetende vrienden, maar natuurlijk ook meer veggie vrienden dan de doorsnee mens.

      Merkwaardig (?) genoeg heb ik geen rokende vrienden.
      ach, 't zit em allemaal in 't koppeke man, tussen die twee oortjes...
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

      Comment


      • #48
        Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

        Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
        Snap ook niet waarom al die vrouwen zo begaan zijn om dat maatje '0' te hebben.
        (en ze doen dat toch om aantrekkelijk te zijn voor het andere geslacht en niet voor zichzelf denk ik dan )
        Als alles maar in de juiste verhoudingen aanwezig is.
        Nee misschien niet... maar wanneer ik (veel) mannen met een bierbuik zie is mijn goesting ook rap over...

        geef mij maar een mooi en verzorgd uiterlijk, niet overdreven uiteraard
        maar netjes voor de dag komend.
        en verder? gewoon uzelf zijn...
        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

        Comment


        • #49
          Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

          Oorspronkelijk geplaatst door cossiemen Bekijk bericht
          Nee misschien niet... maar wanneer ik (veel) mannen met een bierbuik zie is mijn goesting ook rap over... ...
          't Is een vrouwtje!
          Vriendelijke groet,

          Jos

          Comment


          • #50
            Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

            En niemand die kijkt naar "de groote"? Ik ben zelf maar 1,60m klein...stel je voor..d' er komt een prachtige freuli binnen, voorzien van oren en poten, waar je wauw van zegt, maar ze is ne kop groter dan jezelf.
            Awel, ik kan die bewonderen, schoon vinden, een toffe vrouw(meid) vinden..maar op een heel andere manier. Jaja..ik ken de moppekes..leg ze neer en ge voelt het verschil niet, gebruik een trapladder, de koekendoos, het stramien...

            Dus ik kijk eerst naar de groote...en dan komt de rest. Uitstraling, figuur....
            perman
            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

            Comment


            • #51
              Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

              Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
              ... Dus ik kijk eerst naar de groote...en dan komt de rest. Uitstraling, figuur....
              Tja ... als je klein van gestalte bent, kijk je vanzelf tegen die grOOte aan.
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • #52
                Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

                Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                En niemand die kijkt naar "de groote"? Ik ben zelf maar 1,60m klein...stel je voor..d' er komt een prachtige freuli binnen, voorzien van oren en poten, waar je wauw van zegt, maar ze is ne kop groter dan jezelf.
                Awel, ik kan die bewonderen, schoon vinden, een toffe vrouw(meid) vinden..maar op een heel andere manier.
                Wat is dan de andere manier? Bij een kleinere vrouw dus. Ga je meteen de dieperik in met
                je meerlat? Of knuppel je ze neer en sleep je ze achter je naar je hol?

                Comment

                Working...
                X