Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

    Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
    Er zit natuurlijk een hoop waarheid in je reactie, maar dit was volgens mij niet de vraag van de TS. Al die dingen die jij aanhaalt zijn reeds fase 2 of fase 3 en verder.

    Ik reis nu dagelijks met de trein, dus ik zit elke trip tussen een hoop nieuwe mensen. Volgens mij bedoelt TS waar je eerst naar kijkt bij iemand, dus zelfs nog vooraleer je met die persoon gesproken hebt.
    En dat is, hoe kan het ook anders meestal gewoon de fysieke eigenschappen.
    Natuurlijk valt er hier en daar wel ene op door zijn gedrag
    Mijn vraag was inderdaad waar je in de 1ste fase op let bij iemand maar ik vind fase 2 en 3 ook boeiend hoor.
    Er is wel weinig volk die zich durven outen bij fase 1
    Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
    http://album.zoom.nl/user/lindberg/

    Comment


    • #32
      Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

      Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
      Mijn vraag was inderdaad waar je in de 1ste fase op let bij iemand maar ik vind fase 2 en 3 ook boeiend hoor.
      Er is wel weinig volk die zich durven outen bij fase 1
      Mja, ik zal een beetje bijsturen. Het hangt toch af van de situatie ook. Ik zei haar/ogen, maar de ogen zie je dus niet zo goed op 25 meter afstand eh. Heb mij ook wel al eens vergist met het haar bij een eerste blik langs achter. Blijkt dat de persoon bij het omkeren bijna op pensioen is terwijl ik nog wel heel lang moet werken.

      Voor de rest ben ik meer een borsten man, maar dat kan ook in alle maten. Proportioneel moet het plaatje kloppen vind ik persoonlijk.

      Comment


      • #33
        Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

        Hey juppekes

        Als ik een vrouw langs achter bekijk, kijk ik eerst naar het kontje ( en dat mag voor mij liever een maatje of twee teveel zijn)

        En als ik een vrouw langs voor bekijk, kijk ik eerst naar de billen, en als daar een paar maatjes extra aanhangen doe ik nog eens de moeite om mijn hoofd te draaien en te kijken naar het kontje

        En als dat poepje goed gevuld is hoop ik dan dat de bh niet bestaat uit en van de eerste 3 letters van het alfabet

        PS: geen silicone
        Bootjes

        Comment


        • #34
          Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

          Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
          Hebben jullie zich al eens afgevraagd welke eerste indruk jullie op iemand maken? Ik
          neem u dan maar, Pascale. Omdat u de enige bent van Belgium Digital die ik ooit in
          levende lijve ontmoet heb. In Zerkegem nog wel.
          Nu, Ik vond u er heel, heel streng uitzien. Indien u niet naar me toegekomen was en
          me vriendelijk, zacht had toegesproken -de beminnelijkheid zelve- dan was ik er na
          een uur of zo gegarandeerd met de staart tussen mijn benen vandoor gegaan.
          Doudeke.....dit komt hard aan....wist niet dat ik er zo streng uitzag/uitzie!!
          Misschien ook omdat ik die dag heel gestresseerd was voor de opening van mijn eerste tentoonstelling!
          Maar goed.......ik begrijp wat jij bedoelt....de eerste indruk is soms helemaal fout en ik ben blij dat ik jou heb kunnen overhalen om niet na een uurtje met de staart tussen je benen vandoor te gaan!!
          Gr Pascale
          Eerlijkheid duurt het langst!!
          Mijn website: http://www.degrafon.be/

          Comment


          • #35
            Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

            Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
            Er zit natuurlijk een hoop waarheid in je reactie, maar dit was volgens mij niet de vraag van de TS. Al die dingen die jij aanhaalt zijn reeds fase 2 of fase 3 en verder.
            Mijn eerste zin is de eerste fase.
            Voor het overige heb je natuurlijk gelijk.

            Comment


            • #36
              Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

              Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
              Doudeke.....dit komt hard aan....wist niet dat ik er zo streng uitzag/uitzie!!
              Misschien ook omdat ik die dag heel gestresseerd was voor de opening van mijn eerste tentoonstelling!
              Maar goed.......ik begrijp wat jij bedoelt....de eerste indruk is soms helemaal fout en ik ben blij dat ik jou heb kunnen overhalen om niet na een uurtje met de staart tussen je benen vandoor te gaan!!
              Gr Pascale
              Hij heeft "hem" toch niet achtergelaten ?
              perman
              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

              Comment


              • #37
                Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

                Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                Doudeke.....dit komt hard aan....wist niet dat ik er zo streng uitzag/uitzie!!
                Misschien ook omdat ik die dag heel gestresseerd was voor de opening van mijn eerste tentoonstelling!
                Maar goed.......ik begrijp wat jij bedoelt....de eerste indruk is soms helemaal fout en ik ben blij dat ik jou heb kunnen overhalen om niet na een uurtje met de staart tussen je benen vandoor te gaan!!
                Het was helemaal niet de bedoeling dit hard te laten overkomen. En ik begrijp natuurlijk
                ook wel dat je gespannen was vanwege die tentoonstelling.
                Daarbovenop ben ik verlegen. Het heeft me waarschijnlijk even veel moeite gekost om
                er naartoe te komen dan jij om het te organiseren. Nu, wellicht iets minder maar toch.
                Wat ik wel bedoelde is dat we soms een heel ander beeld van onszelf hebben dan dat
                anderen dit hebben. Zo heb ik eens in een overvolle trein gezeten terwijl de bank naast
                me leeg was en er ook niemand kwam zitten. Ik was daar zeer verwonderd over, maar
                mijn vrouw vond dat normaal.
                'Heb je je gezicht wel eens gezien?'
                Ik: 'En jij... toen je me voor het eerst zag?'
                Zij: 'Eerlijk?'
                Ik: 'Liefst.'
                Zij: 'Ik was te bang om weg te lopen, om niet met je te dansen.'

                Maar wees gerust, Pascale. Je schitterende foto's en je attente vriendelijkheid hebben
                elk vooroordeel in me overwonnen en er een prachtige middag van voor me gemaakt.

                Comment


                • #38
                  Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

                  Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                  Wat ik wel bedoelde is dat we soms een heel ander beeld van onszelf hebben dan dat
                  anderen dit hebben.
                  Doudeke.....geen erg hoor.....ik begrijp je volkomen!!
                  Maar ik zal het wel in acht nemen en in het vervolg wat minder streng uitzien
                  Gr Pascale
                  Eerlijkheid duurt het langst!!
                  Mijn website: http://www.degrafon.be/

                  Comment


                  • #39
                    Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                    De uitstraling.......de lach.....dat is voor mij wat het eerst opvalt(bij vrouw of man!!!).....de rest wacht ik af!
                    Gr Pascale
                    ik lach heel vaak tantine!
                    grt,bouk.

                    Aan het flirten bouk?
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                    Comment


                    • #40
                      Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

                      Of ze een reset knopje heeft zoals Indise vrouwen. zodat je ze weer in de staat krijgt van de dag van ontmoeting.
                      D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                      Comment


                      • #41
                        Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

                        Gezicht, borsten, kont, buikje...

                        En er mag gerust wat vlees aan zitten

                        Ik knap af op de ideale maten Een fotomodel/mannequin heeft er bij mij dus meteen al gelegen...
                        Liefst geen (of toch zo weinig mogelijk) make-up.

                        Daarom kijk ik naar programma's als Project Runway om eens goed te lachen
                        Panasonic Lumix FZ2000

                        Comment


                        • #42
                          Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

                          geef mij de exemplaren met een maatje MINDER maar , veel vlees is voor niks goe
                          ik kijk altijd eerst naar het totaal plaatje wat het figuur betreft, en dan.....naar het kontje, met de nadruk op "tje" , indien dit al positief is komen de borsten aan de beurt, klein en fijn daar hou ik van , cupje D is niet aan mij besteed....

                          de rest is minder belangrijk
                          http://www.jvs-photography.be/

                          Comment


                          • #43
                            Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

                            Ik heb ooit eens een documentaire gezien waar ze de ogen van proefpersonen volgden terwijl ze een foto van een andere persoon voor zich kregen.

                            Weet dus dat je niet het eerste kijkt naar wat je denkt waar je naar kijkt.
                            Dat bewegen van de ogen gaat onbewust en we doen het blijkbaar allemaal.

                            Net zozeer mannen als vrouwen scannen dus blijkbaar met hun ogen de andere persoon af.
                            En de borst en het kontje hebben we in fractie van een seconde al opgemeten. Ook al geloven we stellig dat we eerst naar de ogen kijken.

                            "All by all we are nothing but mammals"
                            Tot sluitertijd, Dirk

                            Comment


                            • #44
                              Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

                              Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                              cupje D is niet aan mij besteed....
                              Ge weet nie wa ge mist...
                              Panasonic Lumix FZ2000

                              Comment


                              • #45
                                Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

                                man-> vrouw

                                Ogen -> gezicht (alleszins geen barbie, gewoon verzorgd) -> haar (verzorgd of niet)
                                -> figuur (moet echt geen maatje 34 zijn hoor) -> de benen
                                -> dan liefst de achterkant, maar als de voorkant zich eerst opdringt

                                Snap ook niet waarom al die vrouwen zo begaan zijn om dat maatje '0' te hebben.
                                (en ze doen dat toch om aantrekkelijk te zijn voor het andere geslacht en niet voor zichzelf denk ik dan )
                                Als alles maar in de juiste verhoudingen aanwezig is.
                                Nikon D7000 en wat lenzen.
                                http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                                Comment

                                Working...
                                X