Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

    Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
    En ? Heb je zo al één gevonden ...
    Ik kan me geen betere reactie voorstellen

    Comment


    • #17
      Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

      Die kan mij (niet) krijgen, en daarmee is alles gezegd.
      Leave no Trace

      Comment


      • #18
        Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

        @ Doudeke

        Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
        Noch het een noch het ander zal me het respect ontnemen waarmee ik geleerd heb een
        mens, man of vrouw, tegemoet te treden. En ik moet er nog aan toevoegen dat ik heel
        veel geleerd heb van mensen die jij vrijwel spontaan uit de buurt gaat. Net zoals ik al
        van fris gewassen, heerlijk geurende, niet rokende, verstandig pratende mensjes, heb
        geleerd dat schijn soms zeer bedrieglijk kan zijn.
        Net zoals ik geleerd heb dat geen vlees of vis etende medemensen (ik doe dit al sedert
        1975) ook gewone, doordeweekse *****zakken kunnen zijn.
        Dus neem me niet kwalijk dat ik mensen niet tracht te beoordelen of te veroordelen bij
        een oogopslag, bij een geurtje, bij de staat van hun tanden of bij hun lichaamsgewicht.
        Ik wacht dus liever even af. En op die manier houden medemensen nooit op om me te
        verbazen. Enerzijds én anderzijds.
        Er is namelijk niet zo'n groot verschil om je leed en liefde te delen met een bedelaar of
        een prinses want met een tikkeltje meeval zouden ze het beiden kunnen zijn. En soms
        zijn ze het ook beiden. Zelfs mensen met mega grote vooroordelen ga ik niet uit de weg
        omdat ik weet dat zij het meeste nood hebben aan een vleugje liefde of vriendschap.
        Mooi gezegd

        groeten, Marc
        Last edited by LesC; 28 september 2010, 07:31. Reden: Quote verbeterd
        1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
        www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

        Comment


        • #19
          Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

          Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
          Borsten, kont , gezicht.

          Waar ik heel hard op afknap :

          - lijfgeur
          - ongewassen haar (niet elke dag gewassen)
          - zagerige stem
          - roken
          - dialect spreken
          - ongemanierd, niet intelligent, ordinair, geen algemene ontwikkeling, nergens over kunnen meepraten, geen hobby's
          - niet mooi gekleed
          - geen make up, teveel make up
          - zwaar
          - vlees eten
          - flirten met andere mannen
          denk dat ik je een saai menneke vind.
          want ik ga er vanuit, dat je die eisen ook aan je zelf stelt...Brrrr...eng hoor.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #20
            Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

            Ik kijk eerst naar het gezicht en dan vooral de ogen. Voor de rest ga ik af op de "kriebel" in m'n buik. Soms kan iemand nog zo mooi zijn, maar doet het je gewoon niks. Ik kan ook slecht tegen domme ( of dom overkomende) mensen. Luie mensen zijn ook niet mijn ding.

            Comment


            • #21
              Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

              Ik wist dat ik daar reaktie op ging krijgen.

              Ik heb geen vooroordelen, ik spreek enkel uit eigen ondervinding. Na 40 jaar op deze planeet te hebben rondgelopen weet ik wat ik wel en niet graag heb.

              Ik vind dat een lijfgeur erg storend is, ook bij mannen. Zo heb ik enkele collega's die niet fris ruiken en dat is allesbehalve aangenaam.

              En ivm dialect : een licht dialect kan wel ok zijn, maar echt een heel zwaar dialect uit een andere provincie, dat je amper verstaat, niet.

              Ik heb trouwens enkel vegetarische, niet-rokende, vriendinnen gehad. Ik heb gewoon ontdekt dat het anders niet werkt. Ik ben vrij allergisch aan tabaksrook, vandaar. En van de geur van gebakken vlees word ik mottig. Ik zou niet mijn eigen potje kunnen koken terwijl er in een andere pan vlees gebakken wordt, dan is mijn honger al over.

              Voor vrienden ben ik natuurlijk minder veeleisend, maar voor iemand waar je mee moet samenleven wel.

              Ik heb ook vleesetende vrienden, maar natuurlijk ook meer veggie vrienden dan de doorsnee mens.

              Merkwaardig (?) genoeg heb ik geen rokende vrienden.
              Last edited by johan de man; 28 september 2010, 07:46.
              Canon-man. Concerten en natuur.
              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

              Comment


              • #22
                Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

                Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                Ik wist dat ik daar reaktie op ging krijgen.

                Ik heb geen vooroordelen, ik spreek enkel uit eigen ondervinding.
                Pardon, maar je ondervinding is -gezien je lijstje- alleen maar gebaseerd op vooroor-
                delen. En die zullen dan wel telkens bevestigd worden.
                De vraag was trouwens niet over met iemand samenwonen, maar naar wat je kijkt
                indien je iemand voor het eerst ontmoet. En met zo'n lijstje kom je dan wel heel erg
                bekrompen over. Nu, het is natuurlijk je volste recht om bekrompen te zijn, al zul je
                dat zelf wel kieskeurig noemen. Maar dat is eigenlijk precies hetzelfde. Ik wens je in
                ieder geval veel succes in je keurig niet vleesetende, niet rokende, altijd fris geurende
                abn pratende kringetje.

                Comment


                • #23
                  Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

                  De uitstraling.......de lach.....dat is voor mij wat het eerst opvalt(bij vrouw of man!!!).....de rest wacht ik af!
                  Gr Pascale
                  Eerlijkheid duurt het langst!!
                  Mijn website: http://www.degrafon.be/

                  Comment


                  • #24
                    Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

                    Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                    Noch het een noch het ander zal me het respect ontnemen waarmee ik geleerd heb een
                    mens, man of vrouw, tegemoet te treden. En ik moet er nog aan toevoegen dat ik heel
                    veel geleerd heb van mensen die jij vrijwel spontaan uit de buurt gaat. Net zoals ik al
                    van fris gewassen, heerlijk geurende, niet rokende, verstandig pratende mensjes, heb
                    geleerd dat schijn soms zeer bedrieglijk kan zijn.
                    Net zoals ik geleerd heb dat geen vlees of vis etende medemensen (ik doe dit al sedert
                    1975) ook gewone, doordeweekse *****zakken kunnen zijn.
                    Dus neem me niet kwalijk dat ik mensen niet tracht te beoordelen of te veroordelen bij
                    een oogopslag, bij een geurtje, bij de staat van hun tanden of bij hun lichaamsgewicht.
                    Ik wacht dus liever even af. En op die manier houden medemensen nooit op om me te
                    verbazen. Enerzijds én anderzijds.
                    Er is namelijk niet zo'n groot verschil om je leed en liefde te delen met een bedelaar of
                    een prinses want met een tikkeltje meeval zouden ze het beiden kunnen zijn. En soms
                    zijn ze het ook beiden. Zelfs mensen met mega grote vooroordelen ga ik niet uit de weg
                    omdat ik weet dat zij het meeste nood hebben aan een vleugje liefde of vriendschap.
                    Doudeke,

                    Grootse reactie ! Nadat ik hier uw jeugdgeschiedenis eens heb gelezen.
                    Ik heb ook al wat miserie gekend , ik hou er alleen zo geen positieve indruk op mensen meer aan over.
                    Die laatste zin is er wel boenk op hé
                    RESPECT
                    Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                    http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                    Comment


                    • #25
                      Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

                      Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                      De uitstraling.......de lach.....dat is voor mij wat het eerst opvalt(bij vrouw of man!!!).....
                      ik lach heel vaak tantine!
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #26
                        Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

                        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        ik lach heel vaak tantine!
                        grt,bouk.
                        Aha Bouk.....leuk om te horen.....zie graag mensen die lachen....ik lach zelf ook heel graag.....als ik 1 dag niet kan lachen (en dat komt gelukkig zelden voor) dan voel ik mij slecht in mijn vel!!
                        Gr Pascale
                        Eerlijkheid duurt het langst!!
                        Mijn website: http://www.degrafon.be/

                        Comment


                        • #27
                          Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

                          Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                          Aha Bouk.....leuk om te horen.....zie graag mensen die lachen....ik lach zelf ook heel graag.....als ik 1 dag niet kan lachen (en dat komt gelukkig zelden voor) dan voel ik mij slecht in mijn vel!!
                          Gr Pascale
                          Wie lacht er nu niet graag ? Maar soms is er teveel s..t en dan lukt mij dat niet
                          Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                          http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                          Comment


                          • #28
                            Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

                            Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
                            Wie lacht er nu niet graag ? Maar soms is er teveel s..t en dan lukt mij dat niet
                            Wel...die kom ik regelmatig tegen hoor....mensen die niet kunnen lachen....of mensen die "doen alsof"....vind het zo jammer!!!
                            Maar goed.....wat is er mooier dan een "mooie gemeende glimlach op een gezicht"?
                            Gr Pascale
                            Eerlijkheid duurt het langst!!
                            Mijn website: http://www.degrafon.be/

                            Comment


                            • #29
                              Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

                              Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                              De uitstraling.......de lach.....dat is voor mij wat het eerst opvalt(bij vrouw of man!!!).....de rest wacht ik af!
                              Gr Pascale
                              Hebben jullie zich al eens afgevraagd welke eerste indruk jullie op iemand maken? Ik
                              neem u dan maar, Pascale. Omdat u de enige bent van Belgium Digital die ik ooit in
                              levende lijve ontmoet heb. In Zerkegem nog wel.
                              Nu, Ik vond u er heel, heel streng uitzien. Indien u niet naar me toegekomen was en
                              me vriendelijk, zacht had toegesproken -de beminnelijkheid zelve- dan was ik er na
                              een uur of zo gegarandeerd met de staart tussen mijn benen vandoor gegaan.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt

                                Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                                Noch het een noch het ander zal me het respect ontnemen waarmee ik geleerd heb een
                                mens, man of vrouw, tegemoet te treden. En ik moet er nog aan toevoegen dat ik heel
                                veel geleerd heb van mensen die jij vrijwel spontaan uit de buurt gaat. Net zoals ik al
                                van fris gewassen, heerlijk geurende, niet rokende, verstandig pratende mensjes, heb
                                geleerd dat schijn soms zeer bedrieglijk kan zijn.
                                Net zoals ik geleerd heb dat geen vlees of vis etende medemensen (ik doe dit al sedert
                                1975) ook gewone, doordeweekse *****zakken kunnen zijn.
                                Dus neem me niet kwalijk dat ik mensen niet tracht te beoordelen of te veroordelen bij
                                een oogopslag, bij een geurtje, bij de staat van hun tanden of bij hun lichaamsgewicht.
                                Ik wacht dus liever even af. En op die manier houden medemensen nooit op om me te
                                verbazen. Enerzijds én anderzijds.
                                Er is namelijk niet zo'n groot verschil om je leed en liefde te delen met een bedelaar of
                                een prinses want met een tikkeltje meeval zouden ze het beiden kunnen zijn. En soms
                                zijn ze het ook beiden. Zelfs mensen met mega grote vooroordelen ga ik niet uit de weg
                                omdat ik weet dat zij het meeste nood hebben aan een vleugje liefde of vriendschap.
                                Er zit natuurlijk een hoop waarheid in je reactie, maar dit was volgens mij niet de vraag van de TS. Al die dingen die jij aanhaalt zijn reeds fase 2 of fase 3 en verder.

                                Ik reis nu dagelijks met de trein, dus ik zit elke trip tussen een hoop nieuwe mensen. Volgens mij bedoelt TS waar je eerst naar kijkt bij iemand, dus zelfs nog vooraleer je met die persoon gesproken hebt.
                                En dat is, hoe kan het ook anders meestal gewoon de fysieke eigenschappen.
                                Natuurlijk valt er hier en daar wel ene op door zijn gedrag
                                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                                Comment

                                Working...
                                X