Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Woonplaats van BD'ers?????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Woonplaats van BD'ers?????

Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
    En hier is er nog eentje die met dat ei rondloopt, als ik een interessante aanbieding zie, en ik ga dan kijken naar het profiel ,wel dikwijls Nougabolle kwa, nog maar de streek, zelfs niet Oost west zuid Belgie,als je dan Voor 50€ van de kust naar patattenland eerst een pm moet sturen om dan te bedanken met,sorry das wat ver hé,Dan begrijp je dat ik ook pro ben, en men op z'n minst een streek vermeld, grtjes aan alle raadsels .
    Klopt Guido,
    Ik zie me dat ook vrij frequent doen.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Voor mij nu niet bepaald. Moest ik een onderwerp zien welke me interesseert en het is te koop in de andere kant van Hoetsieploe..neem ik die dag als een verkenningstocht naar Hoetsieploe. Dat is dan ook mooi meegenomen.
      Begrijpelijk voor mensen die niet "op rust zijn" dat ze de ganse Hoetsieploeweg niet willen doorkruisen.
      Zo zie je maar...
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
        Voor mij nu niet bepaald. Moest ik een onderwerp zien welke me interesseert en het is te koop in de andere kant van Hoetsieploe..neem ik die dag als een verkenningstocht naar Hoetsieploe. Dat is dan ook mooi meegenomen.
        Begrijpelijk voor mensen die niet "op rust zijn" dat ze de ganse Hoetsieploeweg niet willen doorkruisen.
        Zo zie je maar...
        je correspondent moet dan wél in zijn profiel bekendgemaakt hebben dat hij in Hoetsieploe woont

Comment

ach.. er zijn ook BDers die zo,n 400km rijden om een lens op te halen en er dan meteen een leuk tripje van maken.
          (het was erg gezellig hoor)
          wel eerst even PMen natuurlijk.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ben allang afgestapt van het onveilig gevoel op dit forum, het is er en er is geen kruid tegen gewassen .
            Als ik iets koop op het forum of iets zoek dan vindt ik het hatelijk eerst contact te moeten opnemen voor een adres, maar ook het niet vermelden van de prijs vind ik hinderlijk .
            Maar ik kan er wel inkomen dat eens je het goed het verkocht de prijs ervan verwijderd; Je huis te huur zetten is/was het wettelijk verplicht er de prijs bij te zetten, tot je om brood moet en je moet horen dat "den dienen van de ********straat stinkend rijk moet worden met de verhuur van zijn doening" .En hoeveel de nieuwe huurder wel niet moet verdienen .
            Dus ik pleit voor het achteraf automatisch verwijderen van de prijs, of zelf de ganse topic.
            Dus een standaard sheet in de koop/aangeboden zou hier volgens mij soelaas brengen.
            En voor mij zou de provincie volstaan .
            Een signatuur in moet je naar eigen vermogen invullen , hetzij een karakterverduidelijking een leuze en voel je behoefte om je hebben en houden erop te vermelden doe je het maar .
            Statistieken omtrent diefstallen in de woning zeggen dat er weinig intelligente (vooraf geplande) inbraken gebeuren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
              Ik heb geen schrik van te zetten in welke gemeente ik woon, woont toch volk genoeg
              Verder mag men proberen van hier binnen te raken zonder sleutel... ik denk dat die mensen dan nog een aardige verrassing gaan hebben
              Ja, met de naam Biohazard mag je je wel aan iets verwachten
              Canon 70D en wat lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door haasje Bekijk bericht
                Ja, met de naam Biohazard mag je je wel aan iets verwachten
                lol...
                nee dat is het niet, maar ik woon in een woonblok die vorig jaar is opgebouwd, blok 1 zijn 10 verkochte appartementen, waar ik samen met mijn vriendin woon (met tuin)...
                Onze buren daarentegen zijn leuk, en ik zelf ook, we kunnen een (ex) militair onderonsje houden...
                Die op nr 5 is een stewardess, haar vriendje is afgevaardigde bij de NATO vanwege het 75ste Airborne (Rangers), de andere kant is een lid van het POSA Charleroi... en ik was 4 jaar Para.

En in de blok zitten ook nog eens 8 mensen bij dezelfde schietclub...
                Daarbij komen nog eens mijn 2 katten, die een mens doodknuffelen....
                Mijn Blog
                D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                  Daarbij komen nog eens mijn 2 katten, die een mens doodknuffelen....
                  Ok, ik kom af!!!

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Is er iemand uit de buurt van Moerbeke-Waas ... mijn tijdelijke verblijfplaats...
                    "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
                    Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

Comment

20 km van de kerktoren is al de andere kant van de wereld voor de modale Belg
                      Als je onze Nederlandse leden buiten beschouwing laten dan is de maximum afstand in Vlaanderen ongeveer 150 km.
                      Niet echt ver, maar indien het sop de kool niet waard is dan zeg je dat toch gewoon aan de verkoper. Is dat nu zo moeilijk?

Jo(Han)
                      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Tjah, bij koopjespraktijken zou het inderdaad handig zijn dat je in één oogopslag weet welke de prijs is en waarheen je moet rijden. Er is hier aangehaald om een standaardsheet te gebruiken voor aanbiedingen; ik vind dat wel een goed idee, dan moet je niet eens meer doorklikken naar iemands profiel om meer te weten over de plaats en zo.
                        En als een verkoper meerder items aanbiedt wat de individuele prijs is en welke een setprijs mocht je alles in één slag kopen.
                        www.brunodyserinck.be
                        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
                          20 km van de kerktoren is al de andere kant van de wereld voor de modale Belg
                          Als je onze Nederlandse leden buiten beschouwing laten dan is de maximum afstand in Vlaanderen ongeveer 150 km.
                          Niet echt ver, maar indien het sop de kool niet waard is dan zeg je dat toch gewoon aan de verkoper. Is dat nu zo moeilijk?

Jo(Han)
                          Van Maasmechelen naar De Panne is het toch meer als 250 km hoor. En inderdaad, er zijn ook Nederlandse forumleden die iets kunnen te koop stellen.

Ik stoor mij er ook regelmatig aan dat er niets ingevuld is bij de woonplaats, ik verwacht zeker geen volledig adres maar de stad/gemeente is toch zeer handig om te weten. Vooral in de koopjeshoek.
                          Groetjes,
                          FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                          * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Op 17 oktober is het de moment!!!! Iedereen naar BD Live, niemand thuis, de hond slaapt, madam is gaan shoppen en meneer komt thuis met een pint teveel op!!!!
                            Zet allen jullie gegevens lustig op het web..... Er zijn er anderen met minder goede bedoelingen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tjieken Bekijk bericht
                              Op 17 oktober is het de moment!!!! Iedereen naar BD Live, niemand thuis, de hond slaapt, madam is gaan shoppen en meneer komt thuis met een pint teveel op!!!!
                              Zet allen jullie gegevens lustig op het web..... Er zijn er anderen met minder goede bedoelingen.
                              BD-ers mogen weten waar ik woon, kan je mij ook mijn adres eens PM-en ?
                              Het gaat hier om stad of dorp, niet over je huisnummer of de code van je bankkaart hé.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tjieken Bekijk bericht
                                uhh....wij hebben oppas hoor, zo wie zo voor de katten hè.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                                X