Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Woonplaats van BD'ers?????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Woonplaats van BD'ers?????

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
    Wie is 'jullie'?
    Ik, ja ik, ben verplicht om mijn adres op de site te vermelden.
    Maar jij bent niet verplicht om je fotowinkel te vermelden.
    Verder staat het iedereen vrij om mee te delen wat hij/zij wil, maar het is makkelijk als je fotogerief uit de koopjeshoek wil en je ziet of de persoon in jouw regio woont of niet.
    Of bij het organiseren van SD's is het ook handig als je mensen uit de buurt kan aanspreken om samen iets op touw te zetten.
    OMG dit is andermaal een discussie over het geslacht der engelen ... waan jullie maar veilig op jullie publiek en wereldwijd leesbaar forum ... mij niet gezien .. alle pseudo's en email adressen die ik gebruik zijn allemaal buffers waar nooit maar de minste persoonlijke parameters in staan ... wie interesse heeft om mij te contacteren kan dat via die buffers en als ik het goed genoeg vind dan krijgt die schrijver wel een "echte" contactadres van mij .. djeezes! hoe naief sommigen wel zijn
    verdorie .. wie garandeert je dat deze site "en passant" al niet grondig gehackt is en wordt en men er met al uw persoonlijke, gul gegeven, gegevens vandoor is?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
      maar het is makkelijk als je fotogerief uit de koopjeshoek wil en je ziet of de persoon in jouw regio woont of niet.
      hoe zo...je moet toch PMen, want in koop/verkoop kan je zo wie zo niet reageren?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
        sja ... moet ik het echt nog eens uitleggen ? .. en ik die dacht dat de belgen de domme..... waren ...
        Wij kunnen het toch ook niet helpen dat we met zijn allen stomme****** zijn, Regulus.
        Net zo min als jij eraan kunt verhelpen dat je zo superieur bent

Alléé jongen, verlaag je nog eens tot ons aller niveau, en doe toch nog eens een ultieme poging om één en ander te verduidelijken aan het gepeupel
        Voor je ons misschien voorgoed verlaat...
        Last edited by dréten; 26 september 2010, 12:30.

Comment

Regulus is een ster dus hij woont in de buurt van een volkssterrenwacht, zoveel zijne r niet in vlaanderen.

Comment

OMG dit is andermaal een discussie over het geslacht der engelen ... waan jullie maar veilig op jullie publiek en wereldwijd leesbaar forum ... mij niet gezien .. alle pseudo's en email adressen die ik gebruik zijn allemaal buffers waar nooit maar de minste persoonlijke parameters in staan ... wie interesse heeft om mij te contacteren kan dat via die buffers en als ik het goed genoeg vind dan krijgt die schrijver wel een "echte" contactadres van mij .. djeezes! hoe naief sommigen wel zijn
            verdorie .. wie garandeert je dat deze site "en passant" al niet grondig gehackt is en wordt en men er met al uw persoonlijke, gul gegeven, gegevens vandoor is?
            Ik ken nog iemand die met grote trom bij de beginnersgroep fotografie (seniorennet)binnenwaaide. Een e-mail adres was daar toen wel verplicht (nog steeds), ander kon je niet aanmelden.
            Na één dag met veel tegenwind al terug langs de achterdeur naar buiten.
            Dat adres van die meneer...awel da heb ik nog!!

Tegen mensen zeggen dat ze hun app best niet in hun signatuur zetten en er zelf een hele resem van staan in de eigen sig.??
            Zelfs al heb je het niet...het staat toch goed om indruk te maken! Want foto's ervan heb ik nog niet gezien hoor.
            perman
            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Belg heeft vals gevoel van veiligheid online

Comment

7.13.1. Nettiquette

Nettiquette is een samentrekking van de woorden netwerk en etiquette. Hiermee worden de gangbare omgangsnormen op het web bedoeld. Doe iedereen een plezier en behandel anderen zoals je wilt dat zij met jou omgaan. Ook al zit je alleen achter jouw beeldscherm, aan de andere kant van de lijn bevinden zich wel degelijk mensen, met echte gevoelens en emoties.
                grt,bouk.

Comment

Jullie weten werkelijk van toeten noch van blazen he als het op internet veiligheid aankomt doe maar ... en zet er vooral (zoals gezegd) ook nog een uitgebreide lijst van uw fotowinkel bij .. vroeg of laat leest er (al?) iemand mee die interesse heeft voor een andere bestemming voor uw spullen .. jullie hebben werkelijk geen flauw idee van hoe makkelijk jullie te tracen zijn he ..
                  Neem 't me alstublieft niet kwalijk dat ik mensen die me voor alles willen waarschuwen,
                  veel erger vind dan dat er een dief met mijn tasje vandoor. Het mag dan allemaal goed
                  bedoeld zijn, maar het maakt zo langzamerhand kleine, bange wezentjes van ons, die
                  zich verschuilen in de schaduw van hun eigen angst. En dat is pas iets om angst voor te
                  krijgen.

Comment

Jullie weten werkelijk van toeten noch van blazen he als het op internet veiligheid aankomt doe maar ... en zet er vooral (zoals gezegd) ook nog een uitgebreide lijst van uw fotowinkel bij .. vroeg of laat leest er (al?) iemand mee die interesse heeft voor een andere bestemming voor uw spullen .. jullie hebben werkelijk geen flauw idee van hoe makkelijk jullie te tracen zijn he ..
                    Ik denk toch dat je een beetje paranoide bent, alhoewel, je zet zelf je hele fotowinkel online in je signature, en je verwijt het aan anderen. Beetje bizar, niet ?
                    Wie mijn Pentax gerief wil kan heel Lochristi en deelgemeenten komen uitkammen.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                      Regulus is een ster dus hij woont in de buurt van een volkssterrenwacht, zoveel zijne r niet in vlaanderen.
                      Als dit nu nog eentje van Michelin was...
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Ik heb dit jaren terug al eens aangehaald.
                        Vooral handig als je iets te koop aanbied en een eventuele koper tenminste zou weten in welke stad je woont.

En wees nu eens eerlijk met te vermelden in welke (naburige) stad je woont loop je toch geen risico. Ik vind als je iets wil verkopen op BD je verplicht moet worden om je profiel deftig in te vullen en dus ook je stad te vermelden.

mir
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Wie garandeert JOU dat jouw pc en passant niet gehackt is???

Adobe: vol lekken
                          Windows : vol lekken
                          Firefox en IE: vol lekken
                          hell, zelfs sommige anti-virusprogramma's zitten vol lekken.
                          Als ik jouw redenering volg is er maar 1 ding te doen: van het internet WEGblijven, want elke minuut wanneer je verbindt is één minuut langer dat je gehackt kan worden, zelfs al door op een domme link te klikken kan je soms al een script laten runnen waardoor je pc in een bot of zombie verandert... en weet je wat???? de meesten merken het niet eens....

Persoonlijke gegevens van een forum halen zijn dan ook niet meer nodig omdat de meesten in 'mijn documenten" wel ergens iets hebben staan met hun gegevens op.
                          of in hun geschiedenis of mails...
                          Dus waarom schrik hebben om in godsnaam gewoon je gemeente in je profiel te zetten, of zelfs maar je geboortedatum????

door ergens te posten laat je trouwens op die plaats 1 ding al zeker na: een IP-adres, dat IP adres linkt je al aan een provider.... en, zoals de meeste providers doen, verandert een IP niet zo veel meer de laatste jaren, dus kan me, mits de nodige kennis, je dan ook linken aan een gemeente, straat, zelfs huisnummer....

Als je echt zo paranoïde wil beginnen doen: neem die netwerkkabel en modem, en smijt ze in de vuilbaak... en blijf van het internet af
                          Mijn Blog
                          D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                            Ik vind als je iets wil verkopen op BD je verplicht moet worden om je profiel deftig in te vullen en dus ook je stad te vermelden.

mir
                            Heb ik ook ooit in 't lang en 't breed uitgelegd maar daar heeft men geen oren naar.
                            Dus koop ik via BD niets
                            OF ik moet weten wie de verkoper is.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                              Ik heb dit jaren terug al eens aangehaald.
                              Vooral handig als je iets te koop aanbied en een eventuele koper tenminste zou weten in welke stad je woont.

En wees nu eens eerlijk met te vermelden in welke (naburige) stad je woont loop je toch geen risico. Ik vind als je iets wil verkopen op BD je verplicht moet worden om je profiel deftig in te vullen en dus ook je stad te vermelden.

mir
                              zie: #17.
                              grt,bouk.

Comment

Ik heb al vast mijn handtekening aangepast.
                                D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Working...
                                X