Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mobiel internet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mobiel internet

Inderdaad bij mobiel internetten is het volume data nog zeer belangrijk

daarom heb ik een portaalsite gemaakt zie zelf zeer klein is slechts 10k
    die refereert naar mobile sites die ook niet groot zijn

het volume van site tot site kan zeer veel verschillen zelfs zijn ze mobiel

Comment

.....
      Last edited by Cubalistic; 25 september 2010, 00:12.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
        Duur?

Ik zit praktisch heel de dag online (Facebook, Twitter, 2 mail accounts zelf iTunes als ik iets oppik via Shazam)

Een hype...yeah right
        15€, 20€, 30€ per maand... sjonge sjonge.... zonde van al dat geld en dan thuis ook nog eens een internetaansluiting....en dat om te facebook'en en te twitteren ?? waanzin, gebruik je verstand hee...het mag van mij hoor, maar het is wel in bepaalde sociale klassen het ergste als je snapt wat ik bodoel...
        grts Peter
        BD1754BE / Body & glass

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Purple Bekijk bericht
          Heb hetzelfde abonnement.
          Push-mail
          Dagelijks facebook, weer, krant, surfen, af en toe youtube
          ....

Nog nooit moeten bijbetalen.

Zolang ge geen uren filmpjes download/bekijkt denk ik niet dat je er vlug overbent.
          OK, ieder zijn keuze, maar ik vind 30 euro schromelijk duur om op een minuscuul schermpje te zitten turen. Ik kijk véél liever op een PC scherm van 15"" of meer, met een véél snellere verbinding voor ongeveer dezelfde prijs. En met een tientallen keer groter volume.
          Om even je mail te checken is het wel interessant, maar dan zijn die prijzen nog shromelijker overdreven. Moest mijn GSM operator een aanbod lanceren van 1 of 2 euro per maand voor bv. 1GB volume, dan zou ik de aankoop van een smartphone beginnen overwegen.
          Natuurlijk goed dat er "pioniers" zijn die er wel relatief veel geld voor overhebben, anders geraakte het nooit van grond....
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
            Proximus heeft mij zo toch ook een keer zitten gehad. Bij de omschakeling van het een data-abo naar het ander was er een gat van 3 dagen. Door een technisch probleem bij hun.

Allemaal goed en wel, maar ik werd er per SMS pas van op de hoogte gebracht toen het te laat was. Volgende faktuur: 120€ extra omwille van individuele dataverbindingen.

Men heeft dat wel rechtgezet, maar 't heeft toch bloed, zweet en tranen gekost.
            Heb ik een aantal maanden geleden ook gehad, ook tijdens het omzetten van een abonnement, had toen volgens hen 24uur op timebased internet gezeten en dat kwam nogal duur uit.

Gebeld naar Proximus en het kon niet zijn volgens hen, ik had iets verkeerd gedaan.
            Kreeg toen een uitleg die technisch langs geen kanten klopte. Je kon zogezegd wel een data-abonnement hebben, maar je moest volgens hem ook nog eens betalen telkens je een connectie maakte (time).
            Toen ik zei dat dat onzin was, dat ik daarvoor net een data abo had, kon het niet zijn.

Die arme mens kon er zelf niet meer aan uit en had zich vastgeluld. Toen vriendelijk gezegd dat ze eigenlijk zodanig veel formules en abonnementen hadden dat hun eigen volk er niet aan uit geraakte..
            Toen hing hij de tel op

Half uurke later heb ik dan maar opnieuw gebeld en kreeg ik iemand aan de lijn die wel hun fout durfde toe te geven.

Is dan geregeld geweest door een tijd geen abonnementskosten te moeten betalen.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
              15€, 20€, 30€ per maand... sjonge sjonge.... zonde van al dat geld en dan thuis ook nog eens een internetaansluiting....en dat om te facebook'en en te twitteren ?? waanzin, gebruik je verstand hee...het mag van mij hoor, maar het is wel in bepaalde sociale klassen het ergste als je snapt wat ik bodoel...
              En dan een 5D MkII EN een 500D in huis. Sjonge jonge, zonde van de zendtijd, gebruik toch je hersens man! heb je een 17-85 teveel, alleen om op je backup toestel te zetten? Van mij mag het hoor!
              pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                En dan een 5D MkII EN een 500D in huis. Sjonge jonge, zonde van de zendtijd, gebruik toch je hersens man! heb je een 17-85 teveel, alleen om op je backup toestel te zetten? Van mij mag het hoor!
                Hier heb je een serieus punt, maar waarom moet dat "gebruik toch je hersens man!" er toch weer bij..... , altijd dat beetje agressieve...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
                  Wie ben jij eigenlijk om anderen in bepaalde sociale vakken te duwen??
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Hier heb je een serieus punt, maar waarom moet dat "gebruik toch je hersens man!" er toch weer bij..... , altijd dat beetje agressieve...
                    Als je't ni doorhebt, ik probeerde zo veel mogelijk te parafraseren.
                    pixelpusher

Comment

.....
                      Last edited by Cubalistic; 25 september 2010, 00:11.

Comment

De reactie van Peter is er over, maar de jouwe evenzeer Cubalistic.

Ik vermoed, enfin, ben er nogal vrij zeker over, dat jij die eurootjes zelf niet moet betalen (tenzij je zelfstandig bent). En dan speelt de prijs van één en ander natuurlijk minder een rol.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
                          Duur? 12,4 euro voor 500Mb bij Mobistar en 2Gb voor 20 euro...dat zijn voor sommige 4 dagen roken op een maand

Ik zit praktisch heel de dag online (Facebook, Twitter, 2 mail accounts zelf iTunes als ik iets oppik via Shazam) en 2Gb is toch echt wel voldoende.

Een hype...yeah right
                          Neu geen hype.
                          Wat is het dan wel?
                          Een dure hobby
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Ik vermoed, enfin, ben er nogal vrij zeker over, dat jij die eurootjes zelf niet moet betalen (tenzij je zelfstandig bent). En dan speelt de prijs van één en ander natuurlijk minder een rol.
                            De ene euro is de andere niet he nete.
                            Voor mij hangt het er puur van af wat je ervoor deed of moest doen om die euro te krijgen.
                            Meestal is dat de oorzaak van bepaalde reacties.
                            Waar ik trouwens geen problemen mee heb.
                            Het gaat hier ook niet over mijn portemonnee wat niet wil zeggen dat ik er me goedkoop wil van af maken.

Ik ken mensen die tien katten in huis hebben
                            Anderen roken twee pakjes Belga per dag.
                            En ik drink teveel koffie
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

.....
                              Last edited by Cubalistic; 25 september 2010, 00:11.

Comment

Tegenwoordig zou een mens schrik krijgen om een vraag te stellen op dit forum... Ik vraag wie welk abonnement voor mobiel internet gebruikt en na 1 pagina nuttige info kom je op een pagina vol ruzie, mensen die elkaar uitmaken en van dit forum gedeletet willen worden...

Het gaat niet de goeie kant uit
                                "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                                500px

Comment

Working...
                                X