Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tijd voor een nieuwe smartphone

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
    De Samsung Galaxy S is inderdaad goedkoper maar technisch niet zo sterk als de iPhone en niet zo vlot, bvb:

Toch zijn er een paar dingen mis: zo is de software niet altijd even snel en soms blijft het toestel even hangen. Wellicht heeft dat te maken met het trage wegschrijven naar het geheugen: het toestel gebruikt vaak de interne sd-kaart in plaats van het interne geheugen.
    Veel hangt af van wat je gewoon bent.
    Velen die een iPhone hebben kunnen niet wennen aan die Samsung ... dat is net iets anders.
    Bij mij is het omgekeerd, ik had voordien nooit een van beiden en ben dus met de Samsung Galaxy S begonnen ... als ik nu een iPhone 4 vastneem voel ik mij precies wat verloren en wil ik snel terug naar de Galaxy S.
    Display hetzelfde, wie een iPhone gewend is vindt een Samsung weer net iets te groot maar als je de Samsung gewoon bent, dan is de iPhone net iets te klein.

In het begin was er veel commentaar op de iPhone 4 met dat ontvangstprobleem ... niemand zou zo'n brol willen hebben op enkele trouwbare dienaren na.
    Nu zijn we twee maand verder en hoor je daar niets meer van, de bezitters ervan geven nu commentaar op andere toestellen dat ze net niet zo goed vinden als hun iPhone.

Alles draait gewoon om een persoonlijke voorkeur ... ieder zijn ding.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Alles draait gewoon om een persoonlijke voorkeur ... ieder zijn ding.
      Ik weet het. Maar dit is vreemd. In het begin, anno 1999 kocht ik m'n eerste Apple. Ik was een fan. OS9 tov Windows 98 of Me, er was geen vergelijk. En dat is jaren zo gebleven.

Maar sinds Vista en Win7, en zeker sedert Apple zichzelf een "Mobile devices company" noemt, heb ik alsmaar minder en minder zin om hun producten te kopen (en heb ik zeker minder en minder zin om daar alsmaar meer voor te betalen). Hun producten zijn goed, geen twijfel mogelijk, maar hun meerprijs tov de concurrentie is niet navenant. Ik betaal niet voor een logo, een merk of een imago. En dat is wat je momenteel bij apple doet, vind ik.
      Of vind je nu echt dat de iPhone 4 200 euro meer waard is dan de Galaxy S of de HTC desire ?
      Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
        Of vind je nu echt dat de iPhone 4 200 euro meer waard is dan de Galaxy S of de HTC desire ?
        Ik niet maar ik was dan ook nog niet merk-gebonden.

Het is als Canon en Nikon ... beiden goed maar je begint ooit eens met een voorkeur, nadien ben je wat merk-gebonden om alles compatibel te houden.

Het zou dus best kunnen dat bepaalde mensen een reeks accessoires in huis hebben die best bij de iPhone passen ... dan zou ik er ook 200€ meer voor gegeven hebben.

Misschien had ik ook wel die iPhone 4 gekocht maar zoals je hier elders kan lezen waren ze de dag dat ik ervoor gaan zien was niet bepaald klantvriendelijk ... met een goede verkoper dat zijn job deed had ik die misschien wel gekocht, zeker als hij op voorraad had geweest. En misschien had ik daar ook tevreden mee geweest of dacht ik dan bij mezelf dat ik beter voor een Samsung had gekozen?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Ik wil gewoon dat het altijd werkt wanneer ik iets installeer, snel is in apps en het bekijken van foto's en/of video's, een toestel dat ik nooit moet herstarten en dat inderdaad compatibel is met mijn andere devices. Ik moet zeggen dat ik nog geen andere smartphones ben tegengekomen die hetzelfde kunnen en voor mij persoonlijk perfect zijn van formaat en er ook nog eens trendy uitzien. Een stuk is zeker hype maar ik vind persoonlijk niks zo goed als een iPhone momenteel, de 3Gs vond ik zeker zo bruikbaar dan de iPhone 4 dus het moet ni persé de laatste versie zijn. Als morgen de Nokia N8 een goed/beter toestel blijkt dan bestel ik hem, alleen vrees ik voor Nokia dat dit niet het geval gaat zijn. De Galaxy S kan me niet bekoren omwille van te "lomp" + traag. En zo moet ieder voor zich uitmaken wat het belangrijkste is...

Comment

Ik wil gewoon dat het altijd werkt wanneer ik iets installeer, snel is in apps en het bekijken van foto's en/of video's, een toestel dat ik nooit moet herstarten en dat inderdaad compatibel is met mijn andere devices. Ik moet zeggen dat ik nog geen andere smartphones ben tegengekomen die hetzelfde kunnen en voor mij persoonlijk perfect zijn van formaat en er ook nog eens trendy uitzien. Een stuk is zeker hype maar ik vind persoonlijk niks zo goed als een iPhone momenteel, de 3Gs vond ik zeker zo bruikbaar dan de iPhone 4 dus het moet ni persé de laatste versie zijn. Als morgen de Nokia N8 een goed/beter toestel blijkt dan bestel ik hem, alleen vrees ik voor Nokia dat dit niet het geval gaat zijn. De Galaxy S kan me niet bekoren omwille van te "lomp" + traag. En zo moet ieder voor zich uitmaken wat het belangrijkste is...
            Lomp + traag
            Je kan er wel mee bellen zonder problemen
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Je kan er wel mee bellen zonder problemen
              Met de iphone ook hoor ;-)

Comment

Kijk, ik ben niet tegen de iPhone, hè.

Maar als 'normaal verdienend' gezin, kan je zo'n aankoop gewoon niet verantwoorden. Ik bedoel, 700 euro is een pak geld in een gezinsbudget.
                Er zijn heel wat mensen die minder verdienen dan ik, en er zijn er ook heel wat die meer verdienen dan ik. Jaloers ben ik niet op deze laatste.

Maar ik heb graag waar voor m'n geld. En sorry, de iPhone is heel goed, maar hoe goed hij ook is, hij is te duur. De 3Gs was al limiet qua prijs, de iPhone 4 is gewoon schandalig duur.
                Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Maar als 'normaal verdienend' gezin, kan je zo'n aankoop gewoon niet verantwoorden. Ik bedoel, 700 euro is een pak geld in een gezinsbudget.
                  Er zijn heel wat mensen die minder verdienen dan ik, en er zijn er ook heel wat die meer verdienen dan ik. Jaloers ben ik niet op deze laatste.
                  Een iPhone is de prijs van een 18-200VR, en dat kan wel? Financieel moet ieder dat voor zich uitmaken, klopt. Ik heb ook 2 kinderen en een vriendin die graag gaat shoppen dus dat kan tellen

Comment

Een iPhone is de prijs van een 18-200VR
                    Fout. Mijn 18-200 kostte in 2008 de prijs van een Samsung Galaxy S.
                    Bovendien zal m'n 18-200 vééééééééél langer meegaan dan een iPhone. Levensduur van een reflexlens ? Hoe lang ga je je iPhone houden ? 10 jaar ? Langer ?

Veel mensen hier gebruiken nog lenzen van in de jaren '80. 'k Vraag me af hoeveel mensen hun telefoon nog hebben van in de jaren '80
                    Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Levensduur van een reflexlens ? Hoe lang ga je je iPhone houden ? 10 jaar ? Langer ?
                      Mmmm mijn vorige iPhone was een 6tal maanden in gebruik, dan een htc desire en nu een iPhone 4. Als deze tot Kerstmis blijft zal het lang zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                        Fout. Mijn 18-200 kostte in 2008 de prijs van een Samsung Galaxy S.
                        Bovendien zal m'n 18-200 vééééééééél langer meegaan dan een iPhone. Levensduur van een reflexlens ? Hoe lang ga je je iPhone houden ? 10 jaar ? Langer ?

Veel mensen hier gebruiken nog lenzen van in de jaren '80. 'k Vraag me af hoeveel mensen hun telefoon nog hebben van in de jaren '80
                        Twee Nikkor's > de EERSTE AF-lensen die Nikon heeft gemaakt.
                        Mijn telefoon = min. 30 jaar oud.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Mijn telefoon = min. 30 jaar oud.
                          Eerste prototype van de iPhone ?

Enfin. De iPhone 4 krijgt er, naast de Samsung Galaxy S en de HTC Desire, nog een concurrent bij : de HTC Desire HD. Ook niet goedkoop, en met een 32Gb geheugenkaart kost hij evenveel als de 16Gb iPhone 4. Maar toch zou ik de Desire HD eerder kopen dan de iPhone. Persoonlijke keuze...
                          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

En de Galaxy S draait hier vlot op dit moment met Froyo.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              En de Galaxy S draait hier vlot op dit moment met Froyo.
                              Hoe zit het met de gps ontvangst na de update?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                                Hoe zit het met de gps ontvangst na de update?
                                Was daar iets mis mee?
                                Na de update heb ik die niet meer getest maar ik zal dat per gelegenheid nog eens doen.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X