Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tijd voor een nieuwe smartphone

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

    Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
    In de veronderstelling dat zij naar telenet overgaat (en dus haar proximus abo opzegt), kan ik dan in de foon die ze bij telenet voor 1 euro krijgt mijn proximus simkaart steken ?
    ZOals reeds gezegd, die gsm's mogen geen simlock hebben in Belgie en kaartje wisselen is dan ook mogelijk.

    Waarom is het zo slecht als ze m'n vrouw een abo 'aansmeren' als ze toch maar gewoon belt en sms't ? Heb je met Telenet/Mobistar dan nergens bereik misschien ?
    Alvorens iets te beslissen kijk eens eerst iets anders na ... naar welke nummers bellen jullie het meest? Naar vaste nummers, Base, Mobistar of Proximus?
    Als je veel onderling belt, dan is het wat ongewoon om bij een verschillende provider te zitten ... elke communicatie is veel duurder dan binnen het eigen netwerk.
    Trouwens zijn er abo's genoeg dat onderling bellen voorziet voor vele uren per maand.
    Je bent vet met een gsm voor 1€ als het u nadien gedurende twee jaar elke maand 30€ extra kost ... dan ben je beter met een betalende gsm en een goedkoop abo met veel gratis uren. Dus goed bereken volgens eigen gebruik wat het interessantste is!
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

      Een hypephone interesseert mij niet, je betaalt voor design en bied qua prijs/kwaliteit veel minder dan HTC toestellen.
      Ik heb de evolutie meegemaakt van Qtek 2020i naar een HTC Touch Pro II en is een supertoestel, een collega bestelde onlangs de HTC Desire.

      Ben je trouwens al mee met de ipad, anders kun je hier gratis één krijgen http://www.belfasttelegraph.co.uk/mu...38_315661g.jpg

      k'ga straks eens goed gaan kakken in m'n i-toilet


      Voor (ondoorzichtige) abonnementen met "gratis" belminuten, verplichtingen met respecteren en al dan niet betalen van opzeg zijn we niet.
      Simkaartje bij Mobile Vikings zonder abonnement, €15 belwaarde waarmee je onbeperkt kan sms'en en surfen, freedom on the internet & no hypephone
      Hier hoor je niemand klagen van datalimieten bij Proximus of Mobistar met hoge facturen
      Last edited by PurePhotography; 26 september 2010, 06:58.

      Comment


      • Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

        Oorspronkelijk geplaatst door PurePhotography Bekijk bericht
        Een hypephone interesseert mij niet, je betaalt voor design en bied qua prijs/kwaliteit veel minder dan HTC toestellen.
        Hypetoestel ? Een nokia C6, C5 of E5 ?

        Ik heb het niet over een iPhone hè. Komt er bij mij sowieso niet in, ook al zou ik 700 euro op overschot hebben voor een foon. In dat geval zou ik liever m'n geld steken in een Samsung Galaxy S of een top of the line nokia met een dikke vette memcard erbij.
        Last edited by Kaneda; 26 september 2010, 09:15.
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Alvorens iets te beslissen kijk eens eerst iets anders na ... naar welke nummers bellen jullie het meest? Naar vaste nummers, Base, Mobistar of Proximus?
          Als je veel onderling belt, dan is het wat ongewoon om bij een verschillende provider te zitten ... elke communicatie is veel duurder dan binnen het eigen netwerk.
          Trouwens zijn er abo's genoeg dat onderling bellen voorziet voor vele uren per maand.
          Je bent vet met een gsm voor 1€ als het u nadien gedurende twee jaar elke maand 30€ extra kost ... dan ben je beter met een betalende gsm en een goedkoop abo met veel gratis uren. Dus goed bereken volgens eigen gebruik wat het interessantste is!
          Het Walk & Talk 30 abo biedt 176 belminuten per maand naar alle mobiele en vaste nummers tijdens zowel dal- als piekuren. Met haar huidige proximus abo had ze facturen van gemiddeld 45 euro per maand. Zelfs al overschrijdt ze haar 30 euro beltegoed (bijna 3 uur bellen op een maand doet ze lang niet), dan is ze nog goedkoper dan bij proximus en dan krijgt ze er nog een smartphone bovenop. M'n vrouw geeft niks om 3G dekking of zoiets. Gewoon basic bellen en SMS'en. Moet bij Telenet evengoed kunnen als bij proximus, denk ik...

          Ik vraag me eigenlijk af waarom Proximus niet zoiets aanbiedt. Base, Mobistar en Telenet doen het, waarom Proximus dan niet ?
          Panasonic Lumix FZ2000

          Comment


          • Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

            Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
            Het Walk & Talk 30 abo biedt 176 belminuten per maand naar alle mobiele en vaste nummers tijdens zowel dal- als piekuren. Met haar huidige proximus abo had ze facturen van gemiddeld 45 euro per maand. Zelfs al overschrijdt ze haar 30 euro beltegoed (bijna 3 uur bellen op een maand doet ze lang niet), dan is ze nog goedkoper dan bij proximus en dan krijgt ze er nog een smartphone bovenop. M'n vrouw geeft niks om 3G dekking of zoiets. Gewoon basic bellen en SMS'en. Moet bij Telenet evengoed kunnen als bij proximus, denk ik...

            Ik vraag me eigenlijk af waarom Proximus niet zoiets aanbiedt. Base, Mobistar en Telenet doen het, waarom Proximus dan niet ?
            Ah, omdat die "mus" denkt nog altijd baas te zijn in ons landje
            (ze hebben net niet nodig)
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              ZOals reeds gezegd, die gsm's mogen geen simlock hebben in Belgie en kaartje wisselen is dan ook mogelijk.
              Ok, dan denk ik dat we ervoor gaan. 'k Had liever een E5 gehad, maar als de C6 slechts 1 euro kost, dan wil ik niet moeilijk doen
              Panasonic Lumix FZ2000

              Comment


              • Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                Mijn vrouw zou sowieso voor een walk en talk gaan. Da's een abo van twee jaar (al dan niet met data abo) maar da's geen probleem.
                In de veronderstelling dat zij naar telenet overgaat (en dus haar proximus abo opzegt), kan ik dan in de foon die ze bij telenet voor 1 euro krijgt mijn proximus simkaart steken ?
                En wat dat contract betreft, we hebben al alles bij Telenet (gold shake) : dat is dus digitale tv, internet en telefoon.
                Waarom is het zo slecht als ze m'n vrouw een abo 'aansmeren' als ze toch maar gewoon belt en sms't ? Heb je met Telenet/Mobistar dan nergens bereik misschien ?
                Daarom niet, maar als gebruiker weet je soms niet waar je aan begint en laat je je verleiden door de reklame. Als je iets gratis krijgt, ben je de consument niet, maar ben je het product dat verkocht wordt. En veel mensen vergeten dat graag.

                Zolang je maar geinformeerd bent
                pixelpusher

                Comment


                • Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                  Een hypephone interesseert mij niet, je betaalt voor design en bied qua prijs/kwaliteit veel minder dan HTC toestellen.
                  Ik heb de evolutie meegemaakt van Qtek 2020i naar een HTC Touch Pro II en is een supertoestel, een collega bestelde onlangs de HTC Desire.

                  Ben je trouwens al mee met de ipad, anders kun je hier gratis één krijgen http://www.belfasttelegraph.co.uk/mu...38_315661g.jpg

                  k'ga straks eens goed gaan kakken in m'n i-toilet
                  http://www.building-hardware.com/wp-...per-holder.jpg
                  Ik kom van een iPhone 3Gs naar een HTC Desire en nu terug naar een iPhone 4. HTC is zeker niet slecht maar voor net iets meer degelijkheid en betrouwbare apps zit je beter bij de iPhone.

                  Wel heel grappige opmerkingen over de iPad en de iPhone...niveau man... Jeezes. Waarschijnlijk nog nooit een iPad vastgehad.

                  een top of the line nokia met een dikke vette memcard erbij
                  Een top of the line Nokia... Da's wel een goeie...op de eerste Nokia die werkt zoals een HTC Desire of iPhone is het nog even wachten...

                  Comment


                  • Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                    heb al een goei 4 jaar Blackberry's eerst een 3210 nu een 3520....

                    Om eerlijk te zijn nooit over te klagen, zelfs zonder abo
                    Mijn Blog
                    D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

                    Comment


                    • Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                      Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
                      Een top of the line Nokia... Da's wel een goeie...op de eerste Nokia die werkt zoals een HTC Desire of iPhone is het nog even wachten...
                      N8 en E7 met Symbian^3 : nog enkele weekjes geduld...
                      Last edited by Kaneda; 26 september 2010, 20:20.
                      Panasonic Lumix FZ2000

                      Comment


                      • Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                        N8 en E7 met Symbian^3 : nog enkele weekjes geduld...
                        http://www.gsmarena.com/compare.php3...&idPhone2=3252
                        De N8 ziet er mooi uit en de specs zijn er, alleen jammer van de 680MHz processor die erin zit...( Apple's A4 CPU draait aan 1GHz).

                        Comment


                        • Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                          Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
                          De N8 ziet er mooi uit en de specs zijn er, alleen jammer van de 680MHz processor die erin zit...( Apple's A4 CPU draait aan 1GHz).
                          En ze hebben ook niet de resolutie van de iPhone 4, maar wel een 3D accelerator. Dus dat verschil in snelheid van de CPU ga je misschien niet voelen. En de camera ziet er een stuk deftiger uit. Ach, voor elk wat wils.
                          pixelpusher

                          Comment


                          • Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                            Benieuwd of de Nokia zoiets als dit zal kunnen draaien . Heb het zowel op iPad als iPhone draaien en heel straf hoeveel kracht die beiden hebben.

                            http://www.youtube.com/watch?v=ymlCWbxTgds

                            Naar die 12Mp van de Nokia ben ik wel eens benieuwd.

                            Comment


                            • Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                              Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
                              Benieuwd of de Nokia zoiets als dit zal kunnen draaien . Heb het zowel op iPad als iPhone draaien en heel straf hoeveel kracht die beiden hebben.

                              http://www.youtube.com/watch?v=ymlCWbxTgds
                              Toch wreed hoe iPhone bezitters altijd hun verdedigingsschild optrekken, hè.
                              Als je de prijs ziet van de iPhone dan mag ie wel krachtig zijn. Heb vandaag de Samsung Galaxy S in actie gezien. Een flink stuk goedkoper dan de iPhone.
                              Op technisch vlak is die galaxy indrukwekkend. Als ik dan vergelijk met de iPhone 4. Tja, je betaalt dus echt flink wat eurootjes voor dat apple-logo.
                              En als ik ze beiden in m'n handen houd en vergelijk, zou ik bijna geneigd zijn te zeggen dat de iPhone iets van een "ladies phone" heeft, een "stijl" ding om in een Delvaux taske te steken...
                              Maar dat ben ik. Ne West-Vlaamsen boer, hè.

                              Enfin, ik wacht vol ongeduld op m'n Nokia C6, een grote stap voor mij althans, want ik kom van een simpele Sony Ericsson J220i... Ne mens is met weinig content
                              Last edited by Kaneda; 27 september 2010, 21:49.
                              Panasonic Lumix FZ2000

                              Comment


                              • Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                                Toch wreed hoe iPhone bezitters altijd hun verdedigingsschild optrekken, hè.
                                Als je de prijs ziet van de iPhone dan mag ie wel krachtig zijn. Heb vandaag de Samsung Galaxy S in actie gezien. Een flink stuk goedkoper dan de iPhone.
                                Op technisch vlak is die galaxy indrukwekkend. Als ik dan vergelijk met de iPhone 4. Tja, je betaalt dus echt flink wat eurootjes voor dat apple-logo.
                                En als ik ze beiden in m'n handen houd en vergelijk, zou ik bijna geneigd zijn te zeggen dat de iPhone iets van een "ladies phone" heeft, een "stijl" ding om in een Delvaux taske te steken...
                                Maar dat ben ik. Ne West-Vlaamsen boer, hè.
                                Ik kom de laatste maanden van een Apple 3Gs, HTC Desire zo naar de iPhone4. De Samsung Galaxy S is inderdaad goedkoper maar technisch niet zo sterk als de iPhone en niet zo vlot, bvb:

                                Toch zijn er een paar dingen mis: zo is de software niet altijd even snel en soms blijft het toestel even hangen. Wellicht heeft dat te maken met het trage wegschrijven naar het geheugen: het toestel gebruikt vaak de interne sd-kaart in plaats van het interne geheugen.

                                De Galaxy S is niet de enige, de HTC Desire had hier soms ook last van.

                                En trouwens:
                                Het meest controversiële aspect van het toestel is echter de wijze waarop Samsung elementen van de iPhone 3G heeft overgenomen: het design en de interface lijken hier en daar heel erg op elkaar.
                                Bron.

                                De C6 kan je niet vergelijken met een iPhone, Desire of als je echt wil een Galaxy S. Een heel/vrij traag OS (ramp => Symbian) en het scherm is ook niet captief. Verschil moet er zijn natuurlijk, daarom kies ik niet alleen voor meer design maar ook voor meer kwaliteit. Toch succes met je C6 maar geef mij dan maar een stijl smartphone, Delvaux tasje is niet nodig. En als je toch termen wil gebruiken, de witte iPhone's zijn normaal de "ladies phones", de zwarte voor echte mannen

                                Comment

                                Working...
                                X