Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

We blijven lachen met de Belgen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: We blijven lachen met de Belgen

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
    Moet je wel eerst die Nederlander eruit krijgen, want die zoekt nu al jaren naar dat kwartje waarvan de belgen ooit gezegd hadden dat die in datzelfde hoekje ligt.
    Gevonden!
    Maar de Nederlanders waren met 2... en vonden zo de koperdraad uit door er om te vechten.
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
      in nederland zijn ze tot een paar ontdekkingen gekomen
      namelijk de volgende:
      een tuinslang is niet giftig.
      konijnenpijpen is geen werkwoord.
      maar binnen 50jaar gaan we in oorlog leven met nederland
      tegen dan snappen ze onze moppen over hun
      Als we met een man of 5 op de juiste plaatsen een schupke meenemen en een paar gaatjes in de dijk maken, dan zijn ineens driekwart van de Nederlanders verzopen. Die oorlog is snel afgelopen hoor!

Wordt het ineens wat rustiger op de autostrades in België tijdens de vakantie, en het geluidsniveau op de campings in Spanje zakt met de helft.

Zolang we met elkaars moppen kunnen lachen zal het wel loslopen zeker...

Nog eentje om het af te leren:

Het toppunt van geduld:
      Wachten tot een Nederlander trakteert.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Als we met een man of 5 op de juiste plaatsen een schupke meenemen en een paar gaatjes in de dijk maken, dan zijn ineens driekwart van de Nederlanders verzopen. Die oorlog is snel afgelopen hoor!
        en zo hebben we er velen:

grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Dan gooien we toch gewoon een ganse Euro een meter of 5 verder...
          De centjes liggen al in een hoek van het ronde kamertje.

Comment

[MOD RF] We houden het op moppen, geen verwijten hé.
            Anders zal het hier rap gedaan zijn.[/MOD]

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Hoe drijven ze in NL een betoging uiteen?? Door met een collectebus te rammelen.

Van wat is BELG de afkorting?? Ben Erg Lomp Geboren. En NL ?? Nog Lomper

Comment

Dat ze maar stoppen met lachen, of we plaatsen deze terug als dit er aan komt.
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Wie kent er dit nog?

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Hoe komt het dat de Afrikanen met de apen leven, en wij met de Hollanders...

De Afrikanen mochten eerst kiezen !!
                    Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Drie aspirant-vaders zitten te wachten in het wachtkamerje van de kraamkliniek, een Belg, een Nederlander en een neger. Op een zeker moment komt een verpleegster zenuwachtig het wachtkamertje binnen. Blijkbaar is er iets verkeerd gegaan met de papieren, en nu weten ze niet meer welk kind bij wie hoort. Dus ze vraagt aan de drie mannen of ze één na één na elkaar willen komen kijken, en of ze aan bepaalde kenmerken kunnen afleiden welk kind van hun kan zijn.
                      De Belg mag als eerste binnen en die wijst direct naar het kleine negertje.
                      De verpleegster kijkt heel verbaasd en vraagt of hij wel zeker is.
                      Waarop de Belg repliceert : 'Maske, gij ga me giene hollander in mijne nek draaien zenne'.
                      Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Ik heb het nu over lang geleden. Toen de Maas nog een wig vormde met onze buren.
                        Toen we elk aan een kant van het water stonden.
                        "Gierige, luie kaaskop!"
                        "Achterlijke, domme Belg!"
                        "Leg je in de Maas, Kees. Je stinkt."
                        "Je ruikt jezelf..." Even stilte. En dan: "Louis, ben jij dat?"
                        "Heu.. ja."
                        "Tot straks."
                        "Yeps, tot later."
                        En later werd Kees Charles en bespraken we echt belangrijk dingen. De nieuwste van de
                        Rolling Stones bijvoorbeeld. Under my thumb of zo. Tegenover de Beatles met Michelle
                        my Belle. Of Tiny Janssen in haar mini nu wel dan niet te versieren was? En wat we later
                        gingen doen, als we wat minder jong en ongelukkig waren? Want thuis! Maar als we nu
                        maar eenmaal op eigen poten stonden. Ja, dan zouden we Londen zien. The place to be.
                        Al noemde dat toen nog niet zo. En Madrid. Omdat de meisjes daar zo mooi waren, en
                        klein en talrijk.
                        We dronken Cola met een rietje en waren heel ernstig. We waren nooit een Belg en een
                        Hollander. We waren jonge mensen die hun onnozelheid serieus namen. En een dagje
                        later riepen we weer naar elkaar:
                        "Hey daar, hagelslag vretende vrek!" enz.
                        Charles is al lang dood, nu. Zelf ben ik een oude man geworden. Ik heb nooit Londen
                        gezien noch Madrid. Tiny Janssen in haar mini was te groot voor onze onzekerheid. Ik
                        heb evenveel leren houden van de Rolling Stones als de Beatles, van Hollanders als van
                        Belgen.
                        Het is wel fijntjes om hier te lezen dat die grappen en grollen hetzelfde nietszeggende
                        niveau hebben behouden.

Comment

Er is onlangs een Nederlander om het leven gekomen door het drinken van melk!!!
                          .
                          .
                          .
                          .
                          .
                          .
                          .
                          .
                          .
                          .
                          .
                          De koe was gaan zitten

Mvg,
                          Frederic

Comment

Waarom rijden al die hollanders op van die hoge fietsen ?

Om in de vuilbakken te kunnen kijken

Waarom is Jezus niet in Nederland geboren?

Ze vonden daar geen 3 wijzen .

een " slimme" hollander steekt een lucifer aan blaast hem uit stopt die daarna vlug terug in het doosje en zegt: die ga ik voor later want die werkt !
                            mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                            D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Twee Nl politie agenten (waarvan één in opleiding) samen op pad in een patrouillewagen.
                              Zegt de ancien (nlrs gebruiken toch zo graag franse woorden ) : steek je hoofd eens door het raam om te zien of ons zwaailicht wel werkt.
                              De leerling doet het en roept : ja, nee, ja, nee, ja, nee, ja, nee ........

Een Nl trucker neemt een paar lifters mee en tot hun verbazing vraagt die na een paar tiental km of hij de lifters een verfrissing kan aanbieden.
                              Totaal verbaasd dat een Nl dit voorstelt antwoorden ze met een volmondig ja....
                              Waarop de trucker z'n zijraampje wat openzet en rustig verder rijdt.

PS Aan alle Nldrs, ik kom graag naar jullie land om er te fietsen...... maar das ook alles
                              Last edited by Guest17; 5 augustus 2010, 10:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht

PS Aan alle Nldrs, ik kom graag naar jullie land om er te fietsen...... maar das ook alles
                                de kopspijkertjes zijn reeds gestrooid hoor)(.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                                X