Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
HASSELT - Een Belg in de gevangenis van Hasselt heeft een cipier twee weken arbeidsongeschikt geslagen, omdat hij geen mayonaise op zijn frieten kreeg.
Ja, NoName, het "recht op mayonaise op frieten" zou imho zelf in de Grondwet moeten opgenomen worden ... maar dan wel "echte" mayonaise hé, niet van die zoete "brol"
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Ja, NoName, het "recht op mayonaise op frieten" zou imho zelf in de Grondwet moeten opgenomen worden ... maar dan wel "echte" mayonaise hé, niet van die zoete "brol"
De Nederlanders vinden het na jaren uitlachen van de belgen ook wel 's tijd worden dat de Belgen eens om ons kunnen lachen. Dus er ging een Nederlander naar Beatrix en vraagt aan haar of ze misschien een brug in de Sahara wilde bouwen, zodat de Belgen ons een lekker konden uitlachen. Beatrix vond dit wel een goed idee, dus ze laat een brug bouwen in de Sahara. Dus toen de brug klaar was gingen de Nederlanders naar de brug toe om zich te laten uitlachen. Stonden de Belgen daar op de brug te vissen!
grt,bouk.
De nederlanders vinden het na jaren uitlachen van de belgen ook wel 's tijd worden dat de belgen eens om ons kunnen lachen. Dus er ging een nederlander naar beatrix en vraagt aan haar of ze misschien een brug in de sahara wilde bouwen, zodat de belgen ons een lekker konden uitlachen. Beatrix vond dit wel een goed idee, dus ze laat een brug bouwen in de sahara. Dus toen de brug klaar was gingen de nederlanders naar de brug toe om zich te laten uitlachen. Stonden de belgen daar op de brug te vissen!
Grt,bouk.
Haha
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Even een correctie: Het was blijkbaar om dat de gedetineerde vond dat hij te weinig mayonaise had gekregen op zijn frieten.
Je kan helaas zowel in België als in Nederland maar beter in het gevang zitten, dan in de bijstand. Gevangen hebben meer luxe dan die mensen en het is nog gratis voor hen ook.
Oorspronkelijk geplaatst door johan de manBekijk bericht
Ik snap niet wat daar grappig aan is. Zeker de cipier zal het niet grappig vinden.
Ik kan ook vanalle 'grappige' dingen over de Nederlanders vertellen, maar ik zal het maar laten.
Als Belgie zo'n apenland is, waarom komen de Nederlanders dan allemaal in Belgie op reis of wonen ?
Johan, ik ken de Belgen als mensen met gevoel voor humor, maar ik krijg hier soms op BD het gevoel als of dat steeds minder word, dus kom op en haal een doosje humor en ik ben het zeker met je eens dat de cipier het niet leuk vindt, waar het mij om ging was de reden waarom dat gebeurde
Comment