Hey juppekes
Ik zit hier eens met een raar vraagje
Zoals je kan zien in de titel zit ik met een groot probleem
Door een operatie aan mijn oor ben ik mijn smaak grotendeels kwijtgeraakt.
Blijkbaar is het mijn lichaam die iets mankeert om dit te herstellen
Bij een ooroperatie kan eventueel smaakstoornissen voorkomen en moet dit normaal na maximum 6 maanden in orde komen, maar bij mij is dit blijvend.
Als kind heb ik ook al eens een operatie gehad en was er al een kant beschadigd, wat ik nooit gemerkt had omdat er nog een kant werkte.
Zijn er hier nog mensen met zo'n gelijkaardig probleem en hoe lossen jullie dit op?
Het is vooral de voorkant die niets meer proeft, dus iedere hap die in mijn mond komt smaakt eerst naar....niets
Eens het dieper op mijn tong komt begin ik wat te proeven maar dan is het al het moment om door te slikken
Om een voorbeeld te geven, ik kan een klontje suiker in mijn mond steken, laten oplossen, en nog altijd niet proeven dat het een suikerklontje is
Nu heb ik al een beetje meer leren eten met mijn neus (veel ruiken aan mijn eten)
Hopelijk vind ik rap een middel om meer van mijn eten te kunnen genieten.
Alvast bedankt voor de eventuele hulp
PS: Ook voor de hilarische Of-Topic antwoorden die ik zal krijgen
Ik zit hier eens met een raar vraagje
Zoals je kan zien in de titel zit ik met een groot probleem
Door een operatie aan mijn oor ben ik mijn smaak grotendeels kwijtgeraakt.
Blijkbaar is het mijn lichaam die iets mankeert om dit te herstellen
Bij een ooroperatie kan eventueel smaakstoornissen voorkomen en moet dit normaal na maximum 6 maanden in orde komen, maar bij mij is dit blijvend.
Als kind heb ik ook al eens een operatie gehad en was er al een kant beschadigd, wat ik nooit gemerkt had omdat er nog een kant werkte.
Zijn er hier nog mensen met zo'n gelijkaardig probleem en hoe lossen jullie dit op?
Het is vooral de voorkant die niets meer proeft, dus iedere hap die in mijn mond komt smaakt eerst naar....niets
Eens het dieper op mijn tong komt begin ik wat te proeven maar dan is het al het moment om door te slikken
Om een voorbeeld te geven, ik kan een klontje suiker in mijn mond steken, laten oplossen, en nog altijd niet proeven dat het een suikerklontje is
Nu heb ik al een beetje meer leren eten met mijn neus (veel ruiken aan mijn eten)
Hopelijk vind ik rap een middel om meer van mijn eten te kunnen genieten.
Alvast bedankt voor de eventuele hulp
PS: Ook voor de hilarische Of-Topic antwoorden die ik zal krijgen
Comment