Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uurwerken . . . en de jouwe??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Uurwerken . . . en de jouwe??

En had ik deze al laten zien ? 007 watch !

”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

Comment

ik heb me gisteren een festina aangeschaft
      een zwart model F16567, ik vind dat een schoon model niet te opvallend (ik ben niet voor zo'n bling bling toestanden)

mijn vorig horloge was een Polar protrainer xt
      Last edited by gert007; 5 december 2011, 22:45.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
        Een horloge... ik zou niet zonder kunnen. Eerste wat ik omdoe 's ochtends en het laatste wat ik afdoe 's avonds.... Toch heb ik er slechts 2. Beide Seiko's, de ene is mijn oude en die draag ik tegenwoordig slechts bij het klussen e.d. Mijn goeie is degene die ik normaal altijd draag, een Seiko Kinetic Titanium (ook vanwege allergie):

(niet teveel letten op de foto, 't is één van de eerste testshots die ik destijds heb gemaakt met m'n eerste macrolens in januari 2007)
        Iemand enig idee wat de reparatie van een chronograaf van Seiko zou moeten kosten? De mijne is namelijk gesneuveld op de één of andere manier. De tijdsaanduiding doet het nog wel maar de chronograaf werkt uitsluitend nog als ik de bovenste knop ingedrukt houdt en terug op 0 zetten gaat niet meer De minuten aanduider (die kleine rode wijzer) staat nu dus permanent op 45....Toch wel een beetje jammer van een horloge met een catalogusprijs van 800,-
        www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
          Iemand enig idee wat de reparatie van een chronograaf van Seiko zou moeten kosten? De mijne is namelijk gesneuveld op de één of andere manier. De tijdsaanduiding doet het nog wel maar de chronograaf werkt uitsluitend nog als ik de bovenste knop ingedrukt houdt en terug op 0 zetten gaat niet meer De minuten aanduider (die kleine rode wijzer) staat nu dus permanent op 45....Toch wel een beetje jammer van een horloge met een catalogusprijs van 800,-
          Ik heb even gezocht, en dit gevonden. Misschien iets?
          pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
            En had ik deze al laten zien ? 007 watch !

Da's inderdaad een mooie, al blijft bij de Submariner op RAF band de enige echte "bond watch" toen er nog geen product placement aan te pas kwam. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de twee stemvorkhorloges in je collectie.

Dave
            pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
              Ben nooit een freak geweest. Voor mij was een horloge gewoon functioneel. Nu 8 jaar geleden mijn laatste dag gewerkt en bij het thuiskomen mijn horloge uit gedaan. Sindsdien heb ik geen horloge meer om de pols gehad.
              Maar ik gun je je hobby wel, hoor.
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
              Ik draag al jaren geen horloge meer...
              Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
              Hier ook, weg met dat ding, ( een Festina Crono )vindt de foto's wel geslaagd,spijtig links van de wijzerplaat allebij een waas, sluier ,
              S'inds vorig jaar op pensioen en daarvoor in de voeding gewerkt en mochten daarom geen horloge dragen , daardoor al meer dan 10 jaar horlogeloos .Ik vind die van mercedes wel mooi.( Ben natuurlijk al decennia lang een MB rijder )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                Ik heb even gezocht, en dit gevonden. Misschien iets?
                Thx voor de info....

If the Chronograph hands do not return to zero, this cannot be corrected as there is no adjustment
                Some parts are not available for this model any longer
                Dit staat aangegeven op de website. Voorspelt niet veel goeds... Trouwens, 122 pond vind ik ook nog niet weinig...

Zal wel weer gaan sparen voor een andere klok....
                www.indetailfotografie.nl

Comment

Dus zoals ik het goed begrijp is het de bedoeling om gewoon je horloge te posten. (Ik ben vrij nieuw op dit forum, en hou me liever op de achtergrond, maar ik lees wel veel, en hier en daar post ik wel is iets.
                  Hier mijn horloge:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Ok.
                    Als je koopt in een normale winkel zal alles wel in orde zijn.
                    (die gaan nooit namaak verkopen)
                    Dit was wel geen naamaak, maar "koosjer" was het zeker niet:

Comment

We gaan dit topic nog eens wat leven inblazen zie:

[IMG]http://photos.pixelpusher.be.s3.amazonaws.com/divers/bombfrog-*****.jpg[/IMG]

Enkele specs:
                      • Automatisch duikershorloge
                      • Geschroefde kroon
                      • Waterdicht tot 300m
                      • PVD gecoate roestvrij staal
                      • Saffierglas
                      • Tritium verlichting

Hier met een 4-ring ***** bandje.
                      D'r zijn er nog enkele op komst.
                      Ha, ik heb ook een "Bombfrog" !
                      Zéér goede prijs/kwaliteit en machtige permanente verlichting met die tritium-buisjes !!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                        Ha, ik heb ook een "Bombfrog" !
                        Zéér goede prijs/kwaliteit en machtige permanente verlichting met die tritium-buisjes !!!!
                        Echt? Welk nummer/logo?
                        pixelpusher

Comment

ik ben opzoek naar mensen die ervaring hebben met volgend horloge:

Zijn er die een gelijkaardig horloge kennen met ongeveer dezelfde (of betere) specificaties van een ander merk?

ruben
                          http://www.eyeflash.wordpress.com
                          www.facebook.com/eyeflashphotography

Comment

Echt? Welk nummer/logo?
                            Correctie: "Bombfrog" was de verkoper, maar op de dial staat "Kampfschwimmer".
                            Last edited by Alfa Centauri; 6 december 2011, 23:15.

Comment

Geen eigen foto, maar de watch is 100% hetzelfde. Ik heb de zwarte band ook vervangen door een zwarte met rood stiksel.

Saffier glas en WR tot 200m.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ice Bekijk bericht
                                ik ben opzoek naar mensen die ervaring hebben met volgend horloge:
                                http://www.suunto.com/gb/en/products...Core-All-Black
                                Geen persoonlijke ervaring met de Suunto Core, maar dit is wel de top van de outdoor-
                                horloges. Dit model heeft al diverse prijzen gewonnen. Je vindt reviews met hopen als
                                je online even zoekt! Ook een mooie uitvoering is de Core 75th anniversary Alpine dition,
                                al is die wat moeilijker te vinden...
                                You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

Working...
                                X