Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Het is van alles wat als het maar niet te duur is
Maar liefst heb ik digitaal. Nautica + Casio + Fossel + J Spring +Nike + Calypso + Bilyfer.
Het kan uit de hand lopen en je kan maar één horloge aandoen
Het is van alles wat als het maar niet te duur is
Maar liefst heb ik digitaal. Nautica + Casio + Fossel + J Spring +Nike + Calypso + Bilyfer.
Het kan uit de hand lopen en je kan maar één horloge aandoen http://users.telenet.be/smederijDeStijl/01.JPG
Da's nu es ne man naar mijn hart zie ! ! !
En nu nog wat kloos-uppekes hé !
[Mod-LesC]Het is niet nodig een getoonde foto te herhalen in de quote.[/Mod]
Last edited by LesC; 8 augustus 2010, 19:02.
Reden: Quote verbeterd
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Ik ben nu de gelukkige eigenaar van een prachtige POLJOT horloge. Met dank aan Alfa Centauri
Fotooke hè .....
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Wanneer ik weer auto mag rijden spreken we wel eens af ( zit momenteeldoor een zware val met een barst in mijn rechter elleboog, aangezien ik zelfstandig ben in bijberoep moet dat dus zeker op twee weken genezen zijn, de eerste week is morgen voorbij.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Ik moet er wel bij vertellen dat je ook wel het basis gereedschap in huis moet hebben voor een kast te openen of een ander polsbandje te plaatsen.
En als je dan nog weet hoe je het moet gebruiken . . . . Ik dus niet ......
Het bandje van mijne Casio is stuk (dd. 1981)... Nu gebruik ik alleen nog m'n GSM.
M'n vrouw wou eens een "serieus" uurwerk kopen voor mij: eerst als verlovingsgeschenk, voor onze 10de huwelijksverjaardag, dan voor mijn 40st verjaardag... Maar het is er nooit van gekomen...
Dat we ze nog lang mogen "trekken".
Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4
Ik moet er wel bij vertellen dat je ook wel het basis gereedschap in huis moet hebben voor een kast te openen of een ander polsbandje te plaatsen. http://users.telenet.be/smederijDeStijl/02.JPG
Mooi koffertje Waar vindt ge zo iets?
[Mod-LesC]Het is niet nodig een getoonde foto te herhalen in de quote.[/Mod]
Last edited by LesC; 8 augustus 2010, 19:01.
Reden: Quote verbeterd
Ik ben ook een liefhebber van mooie uurwerken maar dan wel om er naar te kijken. Het zegt me weinig om er vele honderden, laat staan duizenden euro's aan te besteden. Maar er zitten vaak echte kunstwerken tussen.
Mijn bijdrage aan dit topic: 2 foto's van uurwerken die ik regelmatig draag. Een Russische Poljot waar er maar 500 van gemaakt zijn en een Jacques Lemans. Als ik ga fotograferen in de natuur gebruik ik al jaren een Festina. Oersterk en waterdicht.
Comment