Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ik heb me gisteren een festina aangeschaft
een zwart model F16567, ik vind dat een schoon model niet te opvallend (ik ben niet voor zo'n bling bling toestanden)
Een horloge... ik zou niet zonder kunnen. Eerste wat ik omdoe 's ochtends en het laatste wat ik afdoe 's avonds.... Toch heb ik er slechts 2. Beide Seiko's, de ene is mijn oude en die draag ik tegenwoordig slechts bij het klussen e.d. Mijn goeie is degene die ik normaal altijd draag, een Seiko Kinetic Titanium (ook vanwege allergie):
(niet teveel letten op de foto, 't is één van de eerste testshots die ik destijds heb gemaakt met m'n eerste macrolens in januari 2007)
Iemand enig idee wat de reparatie van een chronograaf van Seiko zou moeten kosten? De mijne is namelijk gesneuveld op de één of andere manier. De tijdsaanduiding doet het nog wel maar de chronograaf werkt uitsluitend nog als ik de bovenste knop ingedrukt houdt en terug op 0 zetten gaat niet meer De minuten aanduider (die kleine rode wijzer) staat nu dus permanent op 45....Toch wel een beetje jammer van een horloge met een catalogusprijs van 800,-
Iemand enig idee wat de reparatie van een chronograaf van Seiko zou moeten kosten? De mijne is namelijk gesneuveld op de één of andere manier. De tijdsaanduiding doet het nog wel maar de chronograaf werkt uitsluitend nog als ik de bovenste knop ingedrukt houdt en terug op 0 zetten gaat niet meer De minuten aanduider (die kleine rode wijzer) staat nu dus permanent op 45....Toch wel een beetje jammer van een horloge met een catalogusprijs van 800,-
Ik heb even gezocht, en dit gevonden. Misschien iets?
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa CentauriBekijk bericht
En had ik deze al laten zien ? 007 watch !
Da's inderdaad een mooie, al blijft bij de Submariner op RAF band de enige echte "bond watch" toen er nog geen product placement aan te pas kwam. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de twee stemvorkhorloges in je collectie.
Oorspronkelijk geplaatst door HasseltenaarBekijk bericht
Ben nooit een freak geweest. Voor mij was een horloge gewoon functioneel. Nu 8 jaar geleden mijn laatste dag gewerkt en bij het thuiskomen mijn horloge uit gedaan. Sindsdien heb ik geen horloge meer om de pols gehad.
Maar ik gun je je hobby wel, hoor.
Hier ook, weg met dat ding, ( een Festina Crono )vindt de foto's wel geslaagd,spijtig links van de wijzerplaat allebij een waas, sluier ,
S'inds vorig jaar op pensioen en daarvoor in de voeding gewerkt en mochten daarom geen horloge dragen , daardoor al meer dan 10 jaar horlogeloos .Ik vind die van mercedes wel mooi.( Ben natuurlijk al decennia lang een MB rijder )
Ik heb even gezocht, en dit gevonden. Misschien iets?
Thx voor de info....
If the Chronograph hands do not return to zero, this cannot be corrected as there is no adjustment
Some parts are not available for this model any longer
Dit staat aangegeven op de website. Voorspelt niet veel goeds... Trouwens, 122 pond vind ik ook nog niet weinig...
Dus zoals ik het goed begrijp is het de bedoeling om gewoon je horloge te posten. (Ik ben vrij nieuw op dit forum, en hou me liever op de achtergrond, maar ik lees wel veel, en hier en daar post ik wel is iets.
Hier mijn horloge:
Geen persoonlijke ervaring met de Suunto Core, maar dit is wel de top van de outdoor-
horloges. Dit model heeft al diverse prijzen gewonnen. Je vindt reviews met hopen als
je online even zoekt! Ook een mooie uitvoering is de Core 75th anniversary Alpine dition,
al is die wat moeilijker te vinden...
You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
Comment