Re: Dell garantie na 1 jaar
Niet het type toestel maar het type klant bepaalt de garantieperiode!
Schrijf hen terug waarin je zet dat je hen in gebreke stelt voor het niet naleven van de wettelijke termijn dat voor Belgische consumenten geldig is, zet er bij dat je het ministerie van economische zaken hiervan op de hoogte zal stellen indien zij niet per kerende een vondoend antwoord verschaffen.
Indien dit niet helpt, stuur effectief een mail naar het ministerie, dat helpt echt!
Ooit ook miserie gehad met Dell en dat was uiteindelijk hetgeen hen weerhouden heeft koppig te blijven!
Nu ... als ze koppig blijven, gewoon ergens een HD kopen voor een spotprijsje en die zelf vervangen.
Voor rond de 50€ moet je gesteld zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1
Bekijk bericht
Schrijf hen terug waarin je zet dat je hen in gebreke stelt voor het niet naleven van de wettelijke termijn dat voor Belgische consumenten geldig is, zet er bij dat je het ministerie van economische zaken hiervan op de hoogte zal stellen indien zij niet per kerende een vondoend antwoord verschaffen.
Indien dit niet helpt, stuur effectief een mail naar het ministerie, dat helpt echt!
Ooit ook miserie gehad met Dell en dat was uiteindelijk hetgeen hen weerhouden heeft koppig te blijven!
Nu ... als ze koppig blijven, gewoon ergens een HD kopen voor een spotprijsje en die zelf vervangen.
Voor rond de 50€ moet je gesteld zijn.
Comment