Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
    Ik zou zeggen, sta eens op en maak eens wandeling door de straten en/of natuur en kijk uiteraard héél goed rond, kijk je ogen desnoods uit en je zal snel merken wat ik ermee bedoel.
    Wat een vaag antwoord, waarom niet wat concreter?

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
      Ik zou zeggen, sta eens op en maak eens wandeling door de straten en/of natuur en kijk uiteraard héél goed rond, kijk je ogen desnoods uit en je zal snel merken wat ik ermee bedoel.

      Gelukkig voor mezelf heb ik geen nakomelingen, ik wens en wil geen kinderen op een zot gedraaide planeet zetten.
      Mensen die heden ten dage aan kinderen beginnen zijn de grootste egoïsten die onder de zon lopen.
      Al goed dat je vader niet van dat gedacht was of je kon niet genieten van de natuur.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
        Al goed dat je vader niet van dat gedacht was of je kon niet genieten van de natuur.
        Tsja... wéér ene die overduidelijk niet leest wat er geschreven staat...

        Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl
        Mensen die heden ten dage aan kinderen beginnen zijn de grootste egoïsten die onder de zon lopen.
        Ik spreek over gisteren, vandaag en in de toekomst en dus zeer duidelijk niet over het verleden, toch !!?
        De klok kan ik niet terugdraaien dus de beslissing die mijn ouders destijds namen moeten we maar gewoon aanvaarden.
        Ondertussen is mijn pa een stuk ouder én wijzer geworden.
        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
          Tsja... wéér ene die overduidelijk niet leest wat er geschreven staat...



          Ik spreek over gisteren, vandaag en in de toekomst en dus zeer duidelijk niet over het verleden, toch !!?
          De klok kan ik niet terugdraaien dus de beslissing die mijn ouders destijds namen moeten we maar gewoon aanvaarden.
          Ondertussen is mijn pa een stuk ouder én wijzer geworden.
          Had ik mij aan verwacht.

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
            Had ik mij aan verwacht.
            Dus ge zijt een beetje met mijn ****** aan het rammelen of zo ?

            Bon, als iedereen dan toch al voorhand weet wat ze als antwoord krijgen hoef ik geen moeite meer te doen om reacties te plaatsen, toch ?!
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
              Dus ge zijt een beetje met mijn ****** aan het rammelen of zo ?

              Bon, als iedereen dan toch al voorhand weet wat ze als antwoord krijgen hoef ik geen moeite meer te doen om reacties te plaatsen, toch ?!
              Je moet het niet altijd slecht bekijken maar ik lees graag je reacties.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                Hierbij wil ik Kaneda veel sterkte, moed en volharding wensen voor de komende dagen.
                Ik leef/lijd met je mee.
                Was het maar weer 15 graden C. met veel regen.
                Wens je mij a.u.b. ook veel sterkte, moed en volharding? Ik zie ook enorm af met deze gigantische hitte. Hierbij wens ik Kaneda en u ook veel sterkte.

                Op de thermometer staat nog 26,8°C en dat in de schaduw. Op het warmste punt van de dag was het 30,6°C, véél warmer dan voorspeld dus.
                Last edited by Skoda; 16 juli 2014, 19:31.

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  tis hier heerlijk weer.
                  we gaan vandaag een rondje IJsselmeer doen.
                  heerlijk ergens paling eten.
                  nu al 17 graden.
                  geen wind.
                  hoge bewolking.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                    Mensen die heden ten dage aan kinderen beginnen zijn de grootste egoïsten die onder de zon lopen.
                    Alweer ben je fout.
                    Dat moet je toch afleren hoor:

                    Mensen met 2 kinderen zullen zorgen voor een bevolkingsafname.
                    Vanaf +2 kinderen zorg je voor toename...

                    Je moet soms, Kirsten, de realiteit onder ogen kunnen komen...
                    En niet in je droomwereldje blijven hangen...
                    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Koeno hoe is het weer bij jullie...?
                      daar heb jij het bijna nooit over in dit (Het weer weer) topic..?
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        Koeno hoe is het weer bij jullie...?
                        daar heb jij het bijna nooit over in dit (Het weer weer) topic..?
                        grt,bouk.
                        Vanaf post 9011 tot 9021 praat niemand over het weer,
                        en toch pik je er mij weer uit?
                        Voor alle keren dat jij naast de kwestie praat in duizend andere topics, mag ik dat evengoed hier eens doen.
                        Jouw welbefaamd excuus: 't is hier chit chat he
                        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          Koeno hoe is het weer bij jullie...?
                          daar heb jij het bijna nooit over in dit (Het weer weer) topic..?
                          grt,bouk.
                          Dit vind ik een heel flauwe, zelfs laag bij de grondse reactie. Precies of er is in chit chat één topic waar eens niet naast de kwestie wordt gereageerd !?
                          En om het nu nog eens NIET over het weer te hebben, hier mijn mening over het al dan niet kinderen op de wereld zetten.
                          Dat er mensen zijn die geen kinderen hebben wegens het-niet-KUNNEN-krijgen van kinderen omwille van allerhande redenen, daar kan ik inkomen.
                          Zij die er bewust voor kiezen geen kinderen te hebben, laat dit nu net de allergrootste egoïsten zijn op de wereld......
                          Voilà, dat is mijn ongezouten mening, en wat betreft het weer hier.....kijk op de buienradar, dan heb je het onmiddellijk.

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            ......
                            Dat er mensen zijn die geen kinderen hebben wegens het-niet-KUNNEN-krijgen van kinderen omwille van allerhande redenen, daar kan ik inkomen.
                            Zij die er bewust voor kiezen geen kinderen te hebben, laat dit nu net de allergrootste egoïsten zijn op de wereld......
                            start er een topic over..
                            ----
                            net nog even een bakkie koffie in de tuin gedronken onder een heerlijk zonnetje.
                            de sluierbewolking is weg.
                            nog wel een paar schapenwolkjes te zien.
                            temp een paar graden gestegen, dat wordt nog wat vandaag.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              start er een topic over..
                              ----
                              net nog even een bakkie koffie in de tuin gedronken onder een heerlijk zonnetje.
                              de sluierbewolking is weg.
                              nog wel een paar schapenwolkjes te zien.
                              temp een paar graden gestegen, dat wordt nog wat vandaag.
                              grt,bouk.
                              Hier zon, blauwe lucht, temperatuur die een paar graden hoger is als 2 uur geleden.


                              Maar niet meer op mijn post reageren he?
                              Neen, dat doe je niet... niet rechtstreeks durven gaan...
                              wanneer ga je eens de moed hebben om een gesprek/discussie aan te gaan?
                              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                                Hier zon, blauwe lucht, temperatuur die een paar graden hoger is als 2 uur geleden.
                                dan twee uur geleden...!
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X